Opzoek naar vriendschap

  • 19 March 2022
  • 7 reacties
  • 263 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi hoi na lang twijfelen wil ik mij toch even voorstellen. 
ik ben denise 21 jaar en heb geen vrienden. Hierdoor voel ik mij enorm eenzaam. Helaas ben ik een held op sokken als het om vriendschappen gaat. Verder
heb ik een enorm hart voor dieren, ben graag bij  mijn paard en maak graag foto’s. 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hee Denise, Welkom!

 

Waar kom je vandaan? :-)

 

Leuk een eigen paard! Ben je veel op de manege?

 

Groetjes :-)

Reputatie 2
Badge +3

Hey denise,

ik ben ook 21 jaar en heb ook geen vrienden als je wilt mag je me altijd een bericht sturen 

Reputatie 6
Badge +9

Hee Denise, welkom!

 

Goed dat je je hebt aangemeld! :)

 

Ben wel een beetje jaloers hoor… een eigen paard! 😍 Hoe heet hij/zij? En wat voor een ras is het?

 

Heb je nog een voorkeur waar je het liefste foto's van maakt, of vind je eigenlijk alles wel leuk om te fotograferen?

Reputatie 5
Badge +7

Hallo Denise.

Ik heb helaas ook eigenlijk geen vrienden en voel mij daardoor erg eenzaam. Leuke hobbies heb je ook. Misschien leuk om in contact te komen met elkaar? Je mag gerust een prive bericht sturen als je wilt. Ik hoor het graag.

 

Linde 

Reputatie 4
Badge +4

Hallo naamgenoot!

 

Wat goed dat je deze stap hebt gezet! 🤗

 

Wauw een eigen paard, wat vet! Hoe heet hij/zij?

 

Wat fotografeer je zoal?

 

Groetjes!

Reputatie 1
Badge +1

Hoi hoi,

 

ik ben zelf 18 jaar bijna 19 trouwens. Ik herken precies wat je zegt en vindt het heel tof hoe eerlijk je hierover bent en goed om te weten dat ik niet de enige ben😊

 

Welkom Denise!

Leuk dat je je voorstelt 😊.

Heb je al de groepen gevonden op de community? Dit zijn groepen die ingedeeld zijn op interesses/hobbies maar ook per regio. Dit maakt het misschien wat makkelijker voor je om contacten te leggen met andere leden. de groepen vind je onder deze link.

En heb je je al wat verder verdiept in Join Us? Wellicht kun je aansluiten bij een online/fysieke groep van Join Us waarin je een traject kunt volgen om aan je sociale vaardigheden bij te werken. Meer informatie kun je hier vinden Join Us.

Ik hoop dat je je al wat minder eenzaam voelt en dat je hier leuke contacten mag op doen! Weet dat je niet de enige bent die met dit rottige gevoel rondloopt! Goed van je dat je de stap al hebt genomen om je hier aan te melden!😊