Guusje 16 omgeving Gelderland

  • 25 March 2022
  • 7 reacties
  • 136 × bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Heyy, mijn naam is Guusje. Ik ben 16 jaar. Ik woon in Gelderland. Ik heb een angststoornis en kan daardoor niet naar school op dit moment. Ik zou graag nieuwe vrienden maken. Mijn hobby's zijn tekenen en gamen. Ik speel vooral de games: Animal Crossing, Minecraft, fortnite en Roblox. Ik ben dus echt een gamer.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Guusje :) 

 

van harte welkom :) ik speel ook minecraft:) zin om eens samen te game ? 

Reputatie 2
Badge +2

Hey Guusje :) 

 

van harte welkom :) ik speel ook minecraft:) zin om eens samen te game ? 

Hey Nick,

Lijkt me leuk. Hoe oud ben je eigenlijk en wat is je Minecraft naam?

 

Reputatie 6
Badge +12

Welkom Guusje nice dat je ook een gamer bent.  

Reputatie 6
Badge +11

Ik heb je even een privé berichtje gestuurd met mijn game naam en leeftijd 

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 
 

Ik speel zelf ook Animal Crossing, wie weet kan kunnen we nog ideeën van elkaar op doen voor het eiland. Ik ben namelijk een beetje inspiratieloos 😊

Reputatie 2
Badge +2

Hi welkom! 
 

Ik speel zelf ook Animal Crossing, wie weet kan kunnen we nog ideeën van elkaar op doen voor het eiland. Ik ben namelijk een beetje inspiratieloos 😊

Hi Naoomi,

Het lijkt me leuk om samen een keer te spelen. Ik ben alleen nog niet zo lang geleden begonnen met spelen dus heb nog niet zo heel veel gebouwd.

-Guusje

Reputatie 6
Badge +8

Hi Naoomi,

Het lijkt me leuk om samen een keer te spelen. Ik ben alleen nog niet zo lang geleden begonnen met spelen dus heb nog niet zo heel veel gebouwd.

-Guusje

Dat moeten we zeker doen dan! Ik ben nu op het moment niet thuis, dus kan mijn code niet checken, maar kan die later eventueel nog via pb sturen. Of jij mag ‘m sturen? 
Ik heb zelf best een tijd al niet meer gespeeld, dus zal ook weer even aanpassen en verbouwen worden. Maar is alleen maar leuk.