Sanha 22 omgeving Oosterbeek

  • 25 March 2022
  • 4 reacties
  • 247 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal, hierbij stel ik me graag even voor! Ik ben Sanha , 22 jaar en ik woon in Oosterbeek. Het zou me leuk lijken nieuwe contacten te maken waarmee ik kan afspreken. Mijn interesses liggen in Schilderen, skate , natuurwandelingen, fotografie, game, terrasje pakken Ik ben iemand die er van houd om actief bezig te zijn en dingen te ondernemen. Ik heb een dochter van bijna 3 die heb ik 50 % dus genoeg vrijetijd om nog leuke dingen te doen voor me zelf . Stuur gerust een berichtje :)

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 2
Badge

Welkom Sanha,

Genoeg mooie natuur in de omgeving waar jij woont volgens mij, zo relatief vlakbij de veluwe 😍 voor mij is het helaas best wel een eindje weg

Wat voor soort schilderen doe je? 

Reputatie 2
Badge +3

Inderdaad veel natuur! En Arnhem zelf is ook heel mooi😊

 

Reputatie 1
Badge

Ja zeker veel Natuur hier en veel mooie aparte plekken de beekjes en watervalletjes vind ik ook erg mooi hier soms net of je al over de grens bent 😛 Ik ben verhuisd vanuit Breda dus dat is een heel verschil.

Ik schilder van alles portret/ natuur .. ik schilder wel een beetje modernistische of abstracte kunst , gewoon als hobby. 

Reputatie 2
Badge

Wat leuk dat je zo veel verschillends schilderdt 😄 Ik schilder zelf niet, maar heb wel echt al sinds ik een klein kind was een zwak voor Bob Ross 😂 Heerlijke en talentvolle man, ook kijk ik wel eens filmpjes van Jazza, een grappige artiest op youtube.

En lijkt me wel een heel verschil ja met breda, ken het niet zo goed maar wel 1x op carnaval geweest haha. Ga je elk jaar terug voor carnaval ?