Ilse 22 omgeving Drenthe

  • 22 February 2022
  • 3 reacties
  • 152 × bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoi leuke mensen!

Ik ben Ilse, 22 jaar oud. Ik woon sinds kort uit huis en ook voor het eerst samen! Samen met mijn vriend wonen we sinds kort boven ons favoriete Italiaanse restaurant in Hoogeveen. Dat komt goed uit, want Italië is mijn favoriete land, ook qua eten, cultuur/levensstijl en sfeer. 🇮🇹

Sinds augustus werk ik als net afgestudeerde docent Nederlands op een middelbare school. Ik geef vol passie les aan eerste en tweede klassen mavo/havo/vwo. 

Ik ben altijd druk en werk vaak (te) veel. Dat is niet erg, want ik doe het met liefde en plezier, maar ik zou het tof vinden om nieuwe mensen te ontmoeten zodat ik soms ook eens 'verplicht' vrij moet nemen om iets leuks te doen. 😇

Ik ben gek op muziek, tiktok, schattige dieren, makeup en edelstenen verzamelen. Stiekem ben ik soms spiriwiri maar tegelijkertijd heel nuchter. 

Onder "normale" omstandigheden ga ik graag naar concerten, terrasjes en naar leuke dingen in het algemeen. Ik hou van genieten van het leven! ✨

Ik zou heeeeel graag een hond of kat willen, maar helaas gaat dat nu nog niet. (drukke baan en appartement langs een drukke weg😅) 

Ik ben gek op series en films en Rupaul's drag race en foute kerstfilms zijn m'n guilty pleasure ✨

Ik heb nog veel meer te vertellen, dus ik hoop jullie te spreken!

Vraag: wat is jullie favoriete pizza? Die van mij de rotolaccio uit Cannobio! Een calzone met brie, prosciutto, tomaatjes, Rucola en het lekkerste deeg ter wereld 🌏 

Ik hoop toffe mensen in mn omgeving te ontmoeten! 

Liefs, Ilse 
 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Welkom @Ilse_cor op de community!

 

Wat goed dat je hier een bericht achterlaat.

Mijn favoriete pizza is quattro formaggi.

Ik vind het super mooi dat je les geeft op een middelbare school.

Hoe zijn je collega’s op de middelbare school?

​​​​​​​

Groetjes,

Anwar

Reputatie 4
Badge +4

Hallo Ilse,

Welkom!

Dat klinkt goed wonen boven een italiaans restaurant! Zelf vind ik Italië ook een super mooi land en ik zou het graag een keer bezoeken!

Ik heb het zelf ook altijd wel druk met mijn studie. Soms als ik niks te doen heb voor school en niet hoef te werken, zou ik graag wat leuks willen doen in mijn weekenden.

 

Ik mag zelf ook graag naar muziek luisteren. Welke muziek luister je het liefst? Schattige dieren zijn ook geweldig, vooral op TikTok zijn er genoeg leuke filmpjes! 😄

 

Mijn favoriete pizza is een mozarella pizza. 😁

 

Reputatie 6
Badge +9

Heehoi! Welkom! :)

 

Dan kom je vast vaak bij het restaurant, als je er zo boven woont? Ik zou mezelf dan denk ik niet goed kunnen beheersen haha, en toch wel vaker dan ik misschien zelf zou willen, te vinden zijn in het restaurant 🙈

 

Wat fijn om te horen dat je het naar je zin hebt, met lesgeven! Heb je ook leuke klassen die je les geeft?

 

Aah ja dat lijkt me inderdaad niet zo handig dan, om nu een hond of kat te nemen. Als je graag een huisdier wilt, kun je alijd een schattig konijntje of hamster, of ander knaagdier nemen. Ik heb zelf een hamster en ben helemaal gek op haar 😍

Wat is eigenlijk je favoriete dier?

 

Klinkt inderdaad als een hele lekkere pizza! Had er nog nooit van gehoord 😅 Ik weet niet zo goed wat mijn favoriete pizza is, om heel eerlijk te zijn. Als ik echt zou moeten kiezen dan denk ik toch proscuitto met rucola, of salami, of misschien toch een calzone haha.