imaginaryfriend 23 omgeving Utrecht

  • 30 December 2021
  • 14 reacties
  • 239 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal! Ik ben hier net nieuw en vind het leuk om me even voor te stellen. Ik ben een meid van 23 jaar, woon in Utrecht, en houd veel van muziek, lezen, films/docus kijken, en leuke dingen doen zoals naar de stad of naar de film. Ook schreef ik vroeger graag en veel, en ik wil dit graag weer oppakken. Ik ben dol op verhalen, in welke vorm dan ook, en houd ook veel van de Nederlandse taal. Ik heb psychologie gestudeerd en het gedrag en de beweegredenen van mensen is dan ook iets waar ik graag over leer.
Ik hoop dat ik hier nieuwe contacten op kan doen en nieuwe mensen kan leren kennen. En mocht iemand nog tips hebben hoe de nieuwe lockdown door te komen, dan hoor ik die ook graag haha.
Groetjes, L.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

14 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hallo 

leuk dat je je hebt aangemeld hier

Wat voor films kijk je dan zo al ??

Reputatie 1
Badge

Hallo 

leuk dat je je hebt aangemeld hier

Wat voor films kijk je dan zo al ??

Ik hou vooral van drama, true crime, psychologische thrillers. Maar kan eigenlijk bijna elk soort film wel waarderen, behalve horror. Wat voor dingen doe jij graag? 

Reputatie 4
Badge +5

Hallo 

leuk dat je je hebt aangemeld hier

Wat voor films kijk je dan zo al ??

Ik hou vooral van drama, true crime, psychologische thrillers. Maar kan eigenlijk bijna elk soort film wel waarderen, behalve horror. Wat voor dingen doe jij graag? 

Ik fotografeer graag en af en toe mountainbike ik een stukje verder kijk ik films en series en game ik graag op mijn pc 

Reputatie 3
Badge +2

Hey leuk dat je er bent!

Welke boeken lees je allemaal? Waarom heb je gekozen om de opleiding psychologie te studeren? 

 

 

Reputatie 1
Badge +3

Hoi, welkom!

Ik houd zelf ook veel van schrijven en de Nederlandse taal. Waar schreef/schrijf je graag over?

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, leuk je je hebt aangemeld. Ik ben hier ook nog niet zo lang. Ik zie dat je van muziek, boeken en taal houdt. Vind ik ook allemaal leuk :) Is de Nederlandse taal ook iets waar je iets mee wilt gaan doen?

Wat zijn je favoriete artiesten/bands?

Reputatie 2
Badge +3

Hoi allemaal! Ik ben hier net nieuw en vind het leuk om me even voor te stellen. Ik ben een meid van 23 jaar, woon in Utrecht, en houd veel van muziek, lezen, films/docus kijken, en leuke dingen doen zoals naar de stad of naar de film. Ook schreef ik vroeger graag en veel, en ik wil dit graag weer oppakken. Ik ben dol op verhalen, in welke vorm dan ook, en houd ook veel van de Nederlandse taal. Ik heb psychologie gestudeerd en het gedrag en de beweegredenen van mensen is dan ook iets waar ik graag over leer.
Ik hoop dat ik hier nieuwe contacten op kan doen en nieuwe mensen kan leren kennen. En mocht iemand nog tips hebben hoe de nieuwe lockdown door te komen, dan hoor ik die ook graag haha.
Groetjes, L.

 

Hi! Leuk kennis te maken. Wat leuk dat je zo van Nederlands houdt. Dat hoor je niet zo veel, maar ik vind het zelf ook echt een mooie taal en ben ook veel bezig met schrijven en literatuur. Wat spreekt je zo aan in de Nederlandse taal? :smile:

Reputatie 1
Badge

Dank voor jullie reacties allemaal!! Wat leuk om te zien dat hier nog meer boeken/taalliefhebbers zijn. Ik lees het liefst een beetje spannende boeken, of romans/literatuur wat over het echte leven gaat, maar dan net een beetje anders :)

Zelf schreef ik ook graag dat soort verhalen, en dan het liefst met een diverse cast wat je in andere boeken niet zo vaak ziet. Ik zou graag willen dat er bijv meer boeken waren over mensen met een handicap of LGBT mensen, en dacht: als die er niet zijn, dan schrijf ik ze zelf maar haha!

Ik lees dat soort boeken graag omdat mensen me interesseren, en die interesse in mensen en gedrag heeft me ook ertoe aangezet om psychologie te gaan studeren. Ik heb wel getwijfeld over Nederlands en stiekem zou ik dat nog best graag willen, maar ja, die studieschuld he…

Badge

Dank voor jullie reacties allemaal!! Wat leuk om te zien dat hier nog meer boeken/taalliefhebbers zijn. Ik lees het liefst een beetje spannende boeken, of romans/literatuur wat over het echte leven gaat, maar dan net een beetje anders :)

Zelf schreef ik ook graag dat soort verhalen, en dan het liefst met een diverse cast wat je in andere boeken niet zo vaak ziet. Ik zou graag willen dat er bijv meer boeken waren over mensen met een handicap of LGBT mensen, en dacht: als die er niet zijn, dan schrijf ik ze zelf maar haha!

Ik lees dat soort boeken graag omdat mensen me interesseren, en die interesse in mensen en gedrag heeft me ook ertoe aangezet om psychologie te gaan studeren. Ik heb wel getwijfeld over Nederlands en stiekem zou ik dat nog best graag willen, maar ja, die studieschuld he…

Heyy! In welke richting van de psychologie zou je vooral willen verdiepen? In het gedrag van kinderen, volwassenen of is het vooral algemeen?

Reputatie 1
Badge

Dank voor jullie reacties allemaal!! Wat leuk om te zien dat hier nog meer boeken/taalliefhebbers zijn. Ik lees het liefst een beetje spannende boeken, of romans/literatuur wat over het echte leven gaat, maar dan net een beetje anders :)

Zelf schreef ik ook graag dat soort verhalen, en dan het liefst met een diverse cast wat je in andere boeken niet zo vaak ziet. Ik zou graag willen dat er bijv meer boeken waren over mensen met een handicap of LGBT mensen, en dacht: als die er niet zijn, dan schrijf ik ze zelf maar haha!

Ik lees dat soort boeken graag omdat mensen me interesseren, en die interesse in mensen en gedrag heeft me ook ertoe aangezet om psychologie te gaan studeren. Ik heb wel getwijfeld over Nederlands en stiekem zou ik dat nog best graag willen, maar ja, die studieschuld he…

Heyy! In welke richting van de psychologie zou je vooral willen verdiepen? In het gedrag van kinderen, volwassenen of is het vooral algemeen?

Hoi! Ik heb me voornamelijk gericht op volwassenen, en ben ook wat meer de gezondheidspsychologie kant op gegaan. Dus vragen zoals, wat doet het met hun als ze een ziekte of aandoening krijgen, welke rol speelt gezondheid in het leven? Ik merk dat ik dat toch wel heel interessant vind om mee bezig te zijn. 

Wat doe jij in het dagelijks leven?

Reputatie 4
Badge +7

Welkom

Reputatie 5
Badge +7

Hoi! Wat een leuke hobbies heb je. 

Ik lees ook erg graag en hou erg van muziek. Naar wat voor een soort muziek luister je graag?

Welkom L!

Leuk dat je je hebt aangemeld en je  voorstelt! :blush: Een opleiding in de psychologie, lijkt me heel pittig maar ook heel mooi om gedrag van mensen te leren (her)kennen! Wie weet kun je later als je het echt graag nog wilt iets gaan doen met de Nederlandse taal. Wel ontzettend stoer dat je zelf verhalen schreef! Dat vergt een hoop creativiteit haha! 

Tips om de lockdown door te komen; focussen op wat er wel nog kan i.p.v. niet, leuk om oude hobbies weer op te pakken! :blush:

Reputatie 4
Badge +3

Hoi! Wat gaaf dat je psychologie hebt gestudeerd! Lijkt mij een pittige studie en ook een pittig werkveld. Werk je hier ook al in? Je kan er enorm veel kanten mee op, of niet? :smile:

Ik zag iets over true crime voorbij komen, lekker is dat om te kijken hè? Behalve als het 's avonds donker is en je alleen thuis  bent… :sweat_smile:  Of heb jij daar geen last van? :stuck_out_tongue_winking_eye: