Nieuw aangemeld: Max

  • 8 April 2022
  • 12 reacties
  • 250 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal. Zojuist aangemeld om te kijken of er leuke gesprekken of contact van komt. Ik ben 26 en woon op mezelf in omgeving Utrecht, maar ben ook regelmatig in Overijssel te vinden. Hou van beweging zoals sportschool, wandelen, hardlopen, voetballen, maar ook andere dingen zoals psychologie en financiën. Lijkt het je leuk om eens te kletsen of samen op pad te gaan stuur me dan een berichtje. 

 

Groetjes,

Max


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi welkom!

 

Leuk dat je erbij bent. Je zegt dat je veelal vinden te bent in Overijsel, wat doe je daar dan specifiek?

Reputatie 1
Badge

Hi Nasim. Thanks! In het oosten bezoek ik familie en vrienden. Laatst ben ik naar Fc Twente - PSV geweest, geweldige wedstrijd! 

welke hobby’s heb jij? Wat doe je graag in je vrije tijd?

 

Reputatie 5
Badge +7

Dat is wel leuk idd, was je daar met een vriend? Ik wandel heel graag in de natuur, dansen is mijn enige passie en reizen natuurlijk.  Maar ook af en toe een filmpje pakken of filosofie. Ik omschrijf mijzelf als een ondernemend persoon. 

 

 

Reputatie 1
Badge +2

Ben jij dan ook voor een van ie voetbalclubs?

Reputatie 1
Badge

@Nasim Wandelen is ook een van mijn nieuwe hobby's sinds een jaar of 2. Heb je nog plekken ontdekt waarvan je dacht ‘wauw’ ? Filosofie kan best interessant zijn, maar ik zou even niet weten hoe je daar mee bezig kunt zijn. Ik hou van de financiële wereld, maar ook van psychologie. Ondernemen zit in de familie, maar ben laatste tijd niet erg actief. 

 

@NF10 Hee Nancy, ik ben voor Fc Twente, dus heb erg genoten van de eerste 93 minuten van de wedstrijd. Toen kwam de gelijkmaker voor PSV, dus dat was wel balen haha. Ik las op je pagina dat je ooit nog een helikoptervlucht wou doen. Ik hoorde laatste dat ze een stop op nieuwe tegoedbonnen hebben omdat ze nog heel 2022 af moeten vliegen met mensen die nog op de wachtlijst staan.. 

 

Fijn weekend allemaal,

Max

 

Reputatie 1
Badge +2

Haha dat is dan zeker balen. Zelf ben ik voor Feyenoord. Klopt! Oh meen je niet. Ik ga eind mei de lucht in. Heb je zelf ook interesse in zo'n vlucht?

Reputatie 5
Badge +7

Mijn mooiste twee wandelingen waren op het zonnige Cyprus, is echt aanrader om een keertje naartoe te gaan. Hierin de duinen kun je bv ook een wandeling maken. Ik woon er 10 minuten op loopafstand

Leuk man 

Reputatie 1
Badge

@NF10 Oeh, Twente en Feyenoord gaan nog vechten om plek 3 wellicht :) Dat beloofd wat. 

Eind mei de lucht in, klinkt goed - waar gaat de vlucht plaats vinden? Ikzelf wil nog wel een keer vliegen ooit, maar het staat nu niet bepaald hoog op het lijstje. Ben al wel met een tandemsprong uit het vliegtuig gesprongen, dat was gaaf. 

 

@Nasim Cyprus, daar ben ik ook wel eens geweest, maar ligt nou niet bepaald om de hoek hahah. De duinen is een goeie tip. :) 

Reputatie 1
Badge +2

Haha ja klopt, ben benieuwd. Boven Rotterdam en omgeving!
Oeh stoer hoor, heel gaaf!

Reputatie 1
Badge

@NF10  Nou ben benieuwd hoe je de vlucht gaat ervaren! Heb je nog andere activiteiten gepland of gedaan? Of wat doe je graag in je vrije tijd momenteel. 

 

 

Reputatie 5
Badge +7

Jeetje, wat toevallig. Haha, een tandemsprong en je bent zo op Cyprische bodem😂 Geintje

 

We kunnen samen toch een keertje wandelen, lijkt mij wel tof. 

 

Ga je nog iets speciaal doen met passen 

 

 

Reputatie 1
Badge

@Nasim Ja of niet :D Ik zal voorlopig genoegen moeten nemen met foto's van Cyprus haha.

Met Pasen ga ik met familie samen zijn, brunchen en vooral veel eten en hopelijk genieten van het mooie weer. Ik stuur je wel ff een privé bericht :)