Mijn super unieke introductie :D

  • 16 April 2022
  • 4 reacties
  • 244 × bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hé hallo!

Ik heb ongeveer een jaar geleden meegedaan aan het JoinUs programma wat hartstikke leuk was en zou nu graag willen kijken of het forum wat voor mij is.

Mijn naam is Yasin en ik ben een 22 jaar oude Gouwenaar, ik ben op dit moment fulltime werkzaam bij een software bedrijf hier in Gouda als IT'er.

Ik hou mijzelf dagelijks voornamelijk bezig met mijn hobby's namelijk: Lezen (Even in de avond wat lezen is lekker rust gevend), bordspelletjes (Als ik genoeg mensen kan vinden om het te kunnen doen hahaha), video games (ik vind zowat alle genres wel leuk). Ik vind het leuk om miniatuur poppetjes te schilderen en ik sta soms ook achter de bar.

Ik heb op dit moment niet veel sociaal contact met de mensen met wie ik omga waardoor ik de meeste dagen thuis doorbreng wat niet altijd even leuk is, ik heb over het algemeen geen moeite met gesprekken aangaan of sociaal zijn, maar het behouden van langdurige vriendschappen gaat me soms moeilijk af.

Mensen vertellen me vaak genoeg dat ik niet stop met praten dus laat gerust een berichtje achter of stuur me een privébericht zodat ik je het oor eraf kan praten :D.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Welkom op de forum Yasin! Ik herken mijzelf veel in wat jij hier schrijft. Ik zelf game ook en dat betekend dat ik ook veel thuis zit en heb zelf ook altijd al moeite gehad om vriendschappen te behouden waardoor ik ook veel alleen thuis zit. Leuk om te horen dat ik niet de enigste ben die dit ook heeft.

Wat voor games speel je voornamelijk op het moment? Als je interesses hebt om eens samen te spelen of om te kletsen, dan kan je mij een berichtje sturen 🙂.

Maak je de miniatuur poppetjes zelf voordat je ze schildert? Zo ja, maak je ze van hout, klei of misschien een andere materiaal? Ik had zelf eerder interesse gehad om beeldjes te maken van hout.

Reputatie 3
Badge +4

Het is inderdaad fijn om met lotgenoten in contact te komen zodat we er niet alleen voor staan!
Thuis zitten kan fijn zijn maar als het de norm word is het is stuk minder leuk hahaha.

Ik speel op dit moment games zoals Elden ring, Rimworld en Metro Exodus maar dit verandert eigenlijk zowat iedere keer dat ik mijn pc/ps4 opstart en ik zal je zeker een berichtje sturen hahaha.

Meestal koop ik de figuurtjes zodat ik ze alleen zelf nog in elkaar hoef te zetten maar ik heb laatst een 3D printer aangeschaft dus ik kan ze nu ook zelf uitprinten!
Als ik de mini’s koop zijn ze meestal gemaakt van hard plastic maar het komt ook nog eens voor dat ze gemaakt worden van resin, wat een soort hars is dat hard word onder UV licht (Mijn 3D printer is toevallig ook een resin printer).

Ik heb zelf ook altijd al met hout willen werken maar ik ben er nooit aan begonnen naast het kijken van een paar YouTube video’s maar het lijkt me super interessant! 
 

Reputatie 3
Badge +3

Het zijn allemaal leuke games. Ik heb ook al die drie games gespeeld of ik speel ze nog. Ik speel zelf ook allerlei games die regelmatig veranderen, maar de genres die ik het meest speel zijn: FPS/Battle Royale, RPG, Survival, Adventure & Sandbox. Met mijn favoriete games zijn onder ander: Apex legends/Fortnite, Midnight Ghosthunt, Stardew Valley, Terraria, Minecraft, Rainbow six siege en meer.

3D printers zijn erg gaaf, je kan er van alles mee maken. Wat voor figuurtjes maak je? Zijn ze gebaseerd op echte mensen/objecten? Stuur mij maar een bericht wanneer je wilt. 😄

Welkom Yasin!

Leuk dat je je voorstelt! Fijn dat je de community hebt gevonden! 😊

Wat fijn dat je zo positief bent over het Join Us Online programma! Zou je misschien daar wat meer over willen vertellen? Zo krijgen andere leden op de community er misschien een ander/beter beeld bij, van wat dat nou precies is! Het mag he, het hoeft niet! 😉

Grappig, ik heb dus nooit stilgestaan bij de benaming van mensen die uit Gouda komen, dat dat Gouwenaren zijn! Goud! 😂

Ik zag dat je de groepen op de community al gevonden had, heel goed! Dat maakt het stapje naar contacten leggen misschien net even wat makkelijker! Ook zag ik dat je graag gamed, heb je Elden Ring al (bijna) uitgespeeld? Grote bewondering voor mensen die rustig zulke spellen kunnen doen, ik heb er het geduld niet voor. Geef mij maar een Stardew, ik geef alle plantjes wel water, en voer alle dieren.. meer mijn tempo spel 😆.