Mezelf voorstellen

  • 7 April 2022
  • 1 reactie
  • 78 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi iedereen,

 

Ik ben pas nieuw hier en zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Kyrill, ik ben 20 jaar uit en ik woon in Haarlem. Ik wil alvast aangeven dat ik slechthorend ben aan mijn linkerkant en doof aan de rechterkant. Op dit moment ben ik bezig om mijn HAVO diploma af te ronden en ik ben hierna van plan om fysiotherapie te gaan studeren. Mijn vrije tijd besteed ik meestal aan gamen, youtube/series/films kijken, soms muziek luisteren, tekenen (sinds laatst m'n nieuwe hobby), sporten en buiten wandelen.

 

Helaas heb ik voor het laatst een goeie band met een vriendin moeten afsluiten, dus ik ben opzoek naar een vriend(in) waarmee ik een goede band kan opbouwen. Afstand is niet zo heel groot probleem, als het maar niet te ver is. Ik had namelijk een goede vriendschap waarbij zij in het oosten van Nederland woont.

 

Voor diegene die geïnteresseerd zijn, laat hier graag een reactie achter of stuur een privé bericht :)


1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Hoi hoi online contact kan altijd altijd leuk beetje gamen voeg me maar toe op discord. " wildmendjohn#7541 kom zelf ook uit Gelderland namelijk en ik snap exact wat je bedoeld 

Reageer