Inroducing myself

  • 24 April 2022
  • 3 reacties
  • 75 × bekeken

Badge

Hoi, ik ben nieuw hier en dacht dat het goed zou zijn om de eerste stap te nemen en mijzelf voor te stellen. 
Ik ben R, 25 jaar en ik kom uit de buurt van Breda. Toen ik jonger was had ik nooit zoveel problemen met het krijgen van vriendjes en vriendinnetjes. Maar naarmate ik ouder werd, vaker moest verhuizen en dus ook de moeite niet meer zo nam, werd het wel lastig. Door het vele verhuizen is het moeilijk geweest om contacten te onderhouden. Nu hoop ik mij binnenkort voor langere tijd te settelen op één plek. En daarom dat ik mij hier aan heb gemeld om te kijken of ik nieuwe contacten kan opbouwen en behouden. Er is eigenlijk niets dat ik niet leuk vind of wil proberen, maar omdat ik dingen liever niet alleen doe, onderneem ik niet veel. Heeft ook wel te maken met het feit dat ik een beetje een introvert ben, maar daardoor niet minder sociaal. 
 

Ik hoop dat hier meer lieve, leuke en gezellige mensen zijn die uit dezelfde regio komen als ik en die het leuk vinden met dit mooie weer dingen te ondernemen! 
 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey Rooms.

welkom en leuk dat je op de community bent.

ah dat is vervelend om te horen dat het moeilijk was om vrienden\vriendinnen te maken door het velen verhuizingen.

wat doe je het meest in je vrije tijd?

 

Badge

Hoi Mark, dank je wel! 
 

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te lezen, te chillen, muziek luisteren en goeie films en series kijken. 
Er zijn een hoop dingen die ik nog voor de eerste keer moet doen en wil proberen zoals bijv. suppen of surfen.  En daarbij dus ook uit mijn comfortzone stappen en nieuwe dingen ondernemen! 🌺

Reputatie 3
Badge +4

ik heb veel gehoord dat suppen rustgevend is en iets wat je met meerdere mensen of alleen kan doen.

wat voor soort boeken lees je?