Hoihoi! Selena hier :)

  • 24 November 2021
  • 12 reacties
  • 256 × bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Heyhey,

Tijd om mezelf voor te stellen! Ik ben Selena, ik ben al een aantal jaar deelnemer bij join us Veghel en heb eens besloten om rond te kijken in de community. 

Naast join us en school, werk ik ook graag in de spoelkeuken en ga ik dolgraag naar mijn vrijwilligerswerk. Ook volg ik 1 keer in de week een les yoga.

Mijn hobby's zijn muziek, gamen en borduren. Mijn profielfoto is het borduurproject waar ik nu mee bezig ben! (Hij is nog niet helemaal af, oeps...) Tijdens het borduren luister ik graag naar muziek. Ik luister naar van alles, maar mijn favoriete artiesten zijn Nightwish (metal), Stray Kids (K-pop), Evanescence (Rock) en Porter Robinson (EDM/elektrohouse/synthpop). Verder zijn mijn favoriete games: Fire Emblem: Three houses, The Sims, The Elder Scrolls: Skyrim en Horizon Zero Dawn.

Verder ben ik een echt dierenmens, ik heb een hond en hoop diergeneeskunde te kunnen studeren. Nu is het tijd om weer te gaan leren, ik heb genoeg proefwerken deze week ;)

 

~Selena

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Olla, welkom! Hoe heet je hond?

Reputatie 5
Badge +5

Mijn hond heet Kwibus! Ze is een boomer (kruising Malteser en Shi Tzu), en is al 10 jaar oud. Haar hobby's  zijn eten en slapen (wat een leven, ik ben een beetje jaloers).

Reputatie 6
Badge +9

hee, welkom! :)

 

Wat doe je als vrijwilligerswerk?

Dat borduurwerk ziet er al wel super mooi uit, ondanks dat die nog niet af is! Kost borduren veel werk en concentratie of valt dat wel mee? Lijkt me nog best moeilijk eigenlijk

Reputatie 5
Badge +5

Hé, @Melissa !

Ik zit bij een vrijwilligerswerkgroep die hulpaanvragen uit de omgeving krijgt, dus het werk varieert heel veel! De ene keer is het bladeren harken op het kerkhof, daarna is het rolstoelen duwen voor de ouderenvierdaagse en een week later is het pakketjes inpakken voor mantelzorgers. Er zit eigenlijk altijd wel wat nieuws bij!

Borduren kost veel tijd en werk, maar het is heel makkelijk om te leren. Het is dus eigenlijk vooral veel geduld hebben, maar als je het eenmaal kan gaat het bijna op de automatische piloot.

Reputatie 6
Badge +9

Lekker variërend werk dus! Goed ook van je dat je vrijwilligerswerk doet, en gezellig ook wel denk ik :)

 

Wat is het borduurwerk waar je het meeste trots op bent? Heb je daar misschien een foto van, ben wel benieuwd namelijk 😇

Reputatie 6
Badge +9

Welkom en succes met je proefwerken deze week :)

Reputatie 5
Badge +5

Lekker variërend werk dus! Goed ook van je dat je vrijwilligerswerk doet, en gezellig ook wel denk ik :)

 

Wat is het borduurwerk waar je het meeste trots op bent? Heb je daar misschien een foto van, ben wel benieuwd namelijk 😇

Oehhhh een favoriet kiezen is moeilijk. Maar tot nu toe is mijn favoriet denk ik een met vogeltjes (koolmeesjes volgensmij?), op een tak met wat roze bloesems eromheen. Ik heb nu niet zo een foto bij, maar als ik weer thuis ben zal ik proberen eraan te denken!

Reputatie 6
Badge +9

Oehhhh een favoriet kiezen is moeilijk. Maar tot nu toe is mijn favoriet denk ik een met vogeltjes (koolmeesjes volgensmij?), op een tak met wat roze bloesems eromheen. Ik heb nu niet zo een foto bij, maar als ik weer thuis ben zal ik proberen eraan te denken!

Klinkt als een hele mooie! Zou leuk zijn als je er aan denkt een foto te maken, ben nu echt super benieuwd! :)

Welkom Selena!

Je borduurproject ziet er mooi uit, ook al is die nog niet af! 👌👍 grappig ook dat je muzieksmaak zo uiteenlopend is (btw echt een goeie muzieksmaak heb je 👌👍 luister je ook naar Within Temptation?), de ene keer zit je op metal te borduren en het andere moment op EDM. Merk je dat tijdens het borduren? Ga je bv sneller op de metal hahah 🙈😂 

Succes met je proefwerken deze week! 

Reputatie 5
Badge +5

Welkom Selena!

Je borduurproject ziet er mooi uit, ook al is die nog niet af! 👌👍 grappig ook dat je muzieksmaak zo uiteenlopend is (btw echt een goeie muzieksmaak heb je 👌👍 luister je ook naar Within Temptation?), de ene keer zit je op metal te borduren en het andere moment op EDM. Merk je dat tijdens het borduren? Ga je bv sneller op de metal hahah 🙈😂 

Succes met je proefwerken deze week! 

Dankjewel! Ik luister heel veel naar Within Temptation, dat ligt helemaal in mijn straatje. Ook luister ik graag naar bands als Epica, Delain of Apocalyptica, maar af en toe Sabaton moet ook kunnen 😉 

Ik ga helaas niet sneller borduren van metal (was dat maar zo), maar het is wel goed voor mijn concentratie!  (Oké, misschien komt dat doordat ik van teveel pop de neiging krijg om te gaan dansen, en van metal niet)

Welkom Selena!

Je borduurproject ziet er mooi uit, ook al is die nog niet af! 👌👍 grappig ook dat je muzieksmaak zo uiteenlopend is (btw echt een goeie muzieksmaak heb je 👌👍 luister je ook naar Within Temptation?), de ene keer zit je op metal te borduren en het andere moment op EDM. Merk je dat tijdens het borduren? Ga je bv sneller op de metal hahah 🙈😂 

Succes met je proefwerken deze week! 

Dankjewel! Ik luister heel veel naar Within Temptation, dat ligt helemaal in mijn straatje. Ook luister ik graag naar bands als Epica, Delain of Apocalyptica, maar af en toe Sabaton moet ook kunnen 😉 

Ik ga helaas niet sneller borduren van metal (was dat maar zo), maar het is wel goed voor mijn concentratie!  (Oké, misschien komt dat doordat ik van teveel pop de neiging krijg om te gaan dansen, en van metal niet)

Kijk, met jou kan ik zeker over muziek praten! :metal: Zat vandaag nog in de auto naar Sabaton te luisteren! Daarvan ga ik ook niet harder rijden, dus ik snap dat je er ook niet sneller van gaat borduren! :wink: Ben je ook een beetje van de concerten/festivals of dat niet zo?

Haha ja soms moet je gewoon mee bewegen met de muziek he! Herkenbaar! :thumbsup:

Reputatie 1
Badge

Heey ik ben ook erg fan van metal ik hou zelf ook van nightwish Evanescence five finger death punch.

Ga je ook wel eens naar festivalen?