Hoi, Luke hier!

  • 15 May 2022
  • 7 reacties
  • 240 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hoi! Nou, laten we het eens proberen…

Ik ben Luke, 28 jaar en ben woonachtig in de omgeving Alkmaar, waar ik sinds 3 jaar samen met mijn vriend woon. Beroepsmatig werk ik als software developer voor mobiele apps.

Mijn hobby's zijn o.a. programmeren, fietsen, wandelen en touren in mijn oranje Mustang cabrio (mijn trots :p).

Zelf ben ik nogal awkward in het aangaan van nieuwe contacten, en merk dat bestaande vriendschappen nogal beginnen te verwateren. Hopelijk helpt dit me om wat mensen van enigszins rond mijn leeftijd te ontmoeten.

Ben benieuwd!

Hartelijke groet,

Luke


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hii, welkom! Welke programmeer talen gebruik je zoal?

Reputatie 2
Badge +3

Hii, welkom! Welke programmeer talen gebruik je zoal?

Thanks! :D Ik werk vooral aan native iOS apps, dus Swift en soms nog een beetje Objective-C. Programmeer jij ook?

Reputatie 5
Badge +6

Yoo Luke! Leuk dat je erbij bent! 

 

Rij je nu veel in de Mustang? ;)

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 

Reputatie 2
Badge +3

Yoo Luke! Leuk dat je erbij bent! 

 

Rij je nu veel in de Mustang? ;)

Jaa!

 

Als mijn partner hem niet mee heeft, probeer ik regelmatig een slecht excuus te verzinnen om er even mee op pad te gaan, ja 😉 Verder gewoon voor woon/werk-verkeer.

Badge

Welkom!

Ik wil even kwijt dat ik echt wel jaloers ben hoor

Mijn droom is ooit een mustang cabrio in mijn bezit te hebben. Ga je ook wel eens met een club touren of dat niet?

Ik weet namelijk dat je bij het merk Mini meerdere toerclub hebt.

Reputatie 2
Badge +3

Welkom!

Ik wil even kwijt dat ik echt wel jaloers ben hoor

Mijn droom is ooit een mustang cabrio in mijn bezit te hebben. Ga je ook wel eens met een club touren of dat niet?

Ik weet namelijk dat je bij het merk Mini meerdere toerclub hebt.

Haha, komt vast goed. Is op zich zeer realistisch om die ooit nog eens te bezitten, kwamen we vorig jaar achter. En klopt, toevallig vandaag een tourrit ergens in Nederland gereden met zo’n 19 andere Mustangs. Erg gaaf! Heb jij zelf een Mini?