Thomas 22 omgeving Rotterdam

  • 29 December 2021
  • 17 reacties
  • 337 × bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hoi, ik ben Thomas, 22, en kom uit Rotterdam. Door de jaren heen ben ik veel vrienden kwijtgeraakt waardoor mijn sociale netwerk nu best beperkt is. Ik hoop dat ik via deze site wat nieuwe vrienden kan vinden omdat ik dit zeker nu met corona wel leuk zou vinden. Op het moment studeer ik nog, al hoop ik binnenkort af te studeren en te gaan werken. Voor de rest sport ik af en toe, vind ik het relaxt om muziek te luisteren en series te kijken ook ben ik best wel geïnteresseerd in politiek. Stuur gerust een berichtje!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

17 reacties

Reputatie 1
Badge

hey thomas leuk om je te ontmoeten 

wat is je fav serie??

 

Reputatie 1
Badge +3

Ik kijk vaak een beetje detectives dus Beck, Luther, the Bridge, Fauda etc. maar ook wel andere series zoals casa del papel. Wat kijk jij voor series?

Reputatie 4
Badge +5

Hallo Thomas 

 

leuk dat je je hebt aangemeld 

wat voor muziek luister je zo al ??

Reputatie 1
Badge +3

Ik luister best wel veel soorten muziek eigenlijk maar de laatste tijd een beetje country en soms ook wat franse en Italiaanse liedjes, vooral omdat ik zoveel muziek luister dat ik een beetje de standaard liedjes die je op de radio hoort enz. vaak al zo vaak gehoord heb dat het een beetje saai wordt. Wat luister jij?

Reputatie 1
Badge +3

Hey Thomas, welkom!

Wat studeer je?

Reputatie 4
Badge +5

Ik luister best wel veel soorten muziek eigenlijk maar de laatste tijd een beetje country en soms ook wat franse en Italiaanse liedjes, vooral omdat ik zoveel muziek luister dat ik een beetje de standaard liedjes die je op de radio hoort enz. vaak al zo vaak gehoord heb dat het een beetje saai wordt. Wat luister jij?

Luister vooral rock en soms inderdaad even de radio aan en lekker luisteren naar wat er op is 

Reputatie 1
Badge +3

Leuk!

Reputatie 1
Badge +3

Ik studeer nu Economie. Ik herken ook wel een beetje wat jij zegt.

Reputatie 3
Badge +2

Leuk dat je er bent!

Reputatie 1
Badge +3

Ik studeer nu Economie. Ik herken ook wel een beetje wat jij zegt.

Interessante studie! Je zegt dat je na je afstuderen wilt gaan werken. Heb je al een idee wat voor werk je wilt gaan doen?

Reputatie 1
Badge +3

Eerlijk gezegd nog niet heel erg, heb jij voor jezelf al een beetje helder wat je wilt gaan doen als je klaar bent?

Reputatie 1
Badge +3

Eerlijk gezegd nog niet heel erg, heb jij voor jezelf al een beetje helder wat je wilt gaan doen als je klaar bent?

Ik wil een beetje een journalistieke/redactionele kant op, daar hoop ik met mijn stage dit semester naartoe te werken.

Als ik vragen mag, wat herkende je in wat ik zei? Je mag ook een privébericht sturen hoor! 

Reputatie 1
Badge +3

Ik ben ook altijd wel redelijk onzeker over m”n studie geweest waardoor ik er altijd best wel veel tijd in stopte en daardoor sociale dingen vaak een beetje op de 2e plek kwamen.

Reputatie 4
Badge +7

Welkom, relia hier 23. Lijkt me leuk in contact te komen. K voel me tijdens de corona ook erg eenzaam sinds ik geen vrienden netwerk meer heb

Welkom Thomas! 

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community hebt gevonden! :blush:

Het lijkt me raar om in deze tijden af te studeren, heb je veel last van de maatregelen zo aan het einde van je studie? Of kan je makkelijk schakelen?

Rotterdam is een leuke stad, ik kom er redelijk vaak (vaak als ik ga touren met de motor) en een echte aanrader zijn de nacho's met kip bij die Glowgolf baan, vlakbij de kuip. Geen idee hoe het daar heet. Ik verheug me echt al bijna een jaar daarop hahaha! Maar helaas komt het er steeds niet van. (Mocht je nog een goeie plek zoeken om lekker te eten). :yum:

Reputatie 3
Badge +3

Hoi, ik ben Thomas, 22, en kom uit Rotterdam. Door de jaren heen ben ik veel vrienden kwijtgeraakt waardoor mijn sociale netwerk nu best beperkt is. Ik hoop dat ik via deze site wat nieuwe vrienden kan vinden omdat ik dit zeker nu met corona wel leuk zou vinden. Op het moment studeer ik nog, al hoop ik binnenkort af te studeren en te gaan werken. Voor de rest sport ik af en toe, vind ik het relaxt om muziek te luisteren en series te kijken ook ben ik best wel geïnteresseerd in politiek. Stuur gerust een berichtje!

Wat vindt je interssant aan politiek/welk sub onderwerp vooral? ik heb we zin om met iemand diepgaand over politiek te hebben

Reputatie 1
Badge +3

Hoi Martijn, 

 

Ik vind het vooral leuk om het nieuws en dus gewoon Nederlandse politiek een beetje te volgen ook luister ik af en toe wel wat podcasts over politieke dingen. Daarnaast vind ik het vaak ook wel interessant om de Amerikaanse politiek een beetje te volgen. Met Trump vond ik dat altijd wel interessant, tegenwoordig met Biden vind ik het eerlijk gezegd vaak een beetje saai en volg ik dit dus iets minder.