Hoi! ik ben Shaam!

  • 2 January 2022
  • 15 reacties
  • 165 × bekeken

Badge

Hoi! Ik ben Shaam en ik ben 18 jaar. Ik woon in Spijkenisse en ik ben recentelijk deze website aangeraden. Wegens de pandemie heb ik eigenlijk geen grip meer in m’n leven; ik ben niet meer onder de mensen en ik merk dat ik hierdoor best eenzaam voel. Om dit te minderen loop ik vaak een rondje buiten en fotografeer ik. Mijn overige hobby’s zijn voetballen, racen en lezen!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

15 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hallo Shaam 

leuk dat je je hebt aangemeld.

wat fotografeer je zo al ?? 

Reputatie 6
Badge +12

Welkom Shaam.

Vervelend om te lezen dat je geen grip hebt in je leven, maar hoop dat je dat weer krijgt.

Heel slim dat je naar buiten gaat om te lopen en fotograferen dat is goed om uit je huis te gaan.

 

Badge

Hallo Shaam 

leuk dat je je hebt aangemeld.

wat fotografeer je zo al ?? 

Vooral foto’s van het natuur! Ik probeer simpele foto’s te maken met mijn iPhone en daarna te editen. Hoe houd jij je bezig deze tijd Kyrlo?

Badge

Welkom Shaam.

Vervelend om te lezen dat je geen grip hebt in je leven, maar hoop dat je dat weer krijgt.

Heel slim dat je naar buiten gaat om te lopen en fotograferen dat is goed om uit je huis te gaan.

 

Zeker! We moeten iets…. Hoe houd jij je bezig in deze tijd Floris?

Reputatie 6
Badge +12

Ik ben volop aan het werken. Daarnaast ben ik ook nog veel hier te vinden. Ik zit bij de scouting, maar dat is nu helaas digitaal. Ik game zelf ook wel wat. Kortom ik heb het druk genoeg.

Reputatie 4
Badge +5

Hallo Shaam 

leuk dat je je hebt aangemeld.

wat fotografeer je zo al ?? 

Vooral foto’s van het natuur! Ik probeer simpele foto’s te maken met mijn iPhone en daarna te editen. Hoe houd jij je bezig deze tijd Kyrlo?

En werk fulltime en daar naast  fotografeer ik ook en game ik een beetje en verder kijk ik veel Netflix 

Badge

Hallo Shaam 

leuk dat je je hebt aangemeld.

wat fotografeer je zo al ?? 

Vooral foto’s van het natuur! Ik probeer simpele foto’s te maken met mijn iPhone en daarna te editen. Hoe houd jij je bezig deze tijd Kyrlo?

En werk fulltime en daar naast  fotografeer ik ook en game ik een beetje en verder kijk ik veel Netflix 

Leuk! Wat voor games speel je?

Badge

Ik ben volop aan het werken. Daarnaast ben ik ook nog veel hier te vinden. Ik zit bij de scouting, maar dat is nu helaas digitaal. Ik game zelf ook wel wat. Kortom ik heb het druk genoeg.

Dat is mooi om te horen! Welke games speel je voornamelijk?

 

Reputatie 4
Badge +5

Hallo Shaam 

leuk dat je je hebt aangemeld.

wat fotografeer je zo al ?? 

Vooral foto’s van het natuur! Ik probeer simpele foto’s te maken met mijn iPhone en daarna te editen. Hoe houd jij je bezig deze tijd Kyrlo?

En werk fulltime en daar naast  fotografeer ik ook en game ik een beetje en verder kijk ik veel Netflix 

Leuk! Wat voor games speel je?

op dit moment vooral race games zo als f1 

Badge

Hallo Shaam 

leuk dat je je hebt aangemeld.

wat fotografeer je zo al ?? 

Vooral foto’s van het natuur! Ik probeer simpele foto’s te maken met mijn iPhone en daarna te editen. Hoe houd jij je bezig deze tijd Kyrlo?

En werk fulltime en daar naast  fotografeer ik ook en game ik een beetje en verder kijk ik veel Netflix 

Leuk! Wat voor games speel je?

op dit moment vooral race games zo als f1 

Tof! Ik ook :) Moeten we een keer tegen elkaar gaan😮‍💨😂

Hoi Shaam!

Vind je het leuk om muziek te luisteren als je wandelt?

Als dat zo is, welk muziek?

Hey Shaam!

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt! :blush:

Vervelend om te lezen dat je geen grip meer voelt op je leven, ik hoop dat je gauw weer de grip gaat terug vinden! Heel goed dat je zelf stappen onderneemt door je hier op aan te melden, ik denk dat je veel herkenning zult vinden bij andere leden!

Wil je misschien een foto met ons delen, die je hebt genomen tijdens je wandelingen?​​​​​​

Badge

 

Badge

;)

Badge

Hoi Shaam!

Vind je het leuk om muziek te luisteren als je wandelt?

Als dat zo is, welk muziek?

Zeker! In het natuur loop ik liever zonder muziek om lekker dat natuur vibes te ontvangen, maar anders luister ik meestal naar Metallica! Naar wat voor soort muziek luister jij? :)