Hoi ik ben ps4&pc gamer Djohn

  • 27 December 2021
  • 5 reacties
  • 170 × bekeken

Reputatie 4
Badge +8

Hoi hoi ik ben Djohn 27 ( bijna alweer 28) jaar oud 

 

 Uit Rheden  ( vlakbij arnhem )

 

ik doe ik  2x per week ( zomers meer ) vrijwilligers werk in de tuin van een zorg villa voor mensen met Dementie en swinters help ik binnen poetsen.

 

Sinds kort heb ik 2 lieve binnenkatjes uit geadopteerd uit het buitenland al vanaf begin volgens mij een stelletje ) gelukkige alle bij zijn ze geholpen zodat bij 2 schatjes blijft. 

 

Ik Hou van Breien ( will nog leren haken) 

 

Bakken van taarten en lekkere lasagne maken met ananas  :)  en heel veel andere lekke r eten en drinken maken in de keuken

 

En mandelas inkleuren geeft ook lekker rust :) 

 

Ook houd van gezellige fiets tochten maken en lekker door de bossen wandelen

 

Ook vind ik het lekker te chillen met muziek  ( qmusic en houd ik van films en series kijken op Netflix 

 

Af en toe samen wat moois of creatiefs maken  vind ik leuk.

 

Overigens ben ik een echte bordspel en kaartspelfanaat  * gelukkig kan veel spellen ook online tegenwoordig. :)  natuurlijk blijf fysieke bordspelen doen leukste daarom doe ik dat regelmatig met vrienden.

 

sinds oktober vorige jaar gamen herontdekt en een Predator Helios 300 game laptop gehaald. Heb ongeveer 35 verschillende games

maar speel voornamelijk open world games MMO RPG Rts en shooter race games met pit ( need for speed heat) 

Sinds September 2021 PS4 gamer geworden Dat ben ik geworden door mijn vriend die ik nu een half jaar een relative mee heb door hem ben ik ook playstation gamer geworden 

 

 Dit is mijn top 7 games wat ik op moment meeste speel

 

. 1 Command And conquer red alert en tiberium oude en nieuwe soorten door mods zoals van modbb en cncnet  bv shattered parradise en yuri revanche  die nu w wel online kunnen

 

2 league of legends pc

 

3GTA-V ps4 en PC

 

4Call of duty blackops ps4

 

5 Elderscrolls online pc

 

  6 need for speed heat ps4 en pc 

 

7 warframe  pc  ( kan ook opnieuw beginnen op ps4)

 

Waar ik gamers voor zoek is samen starcraft 2 doen lijkt me zo leuk

 

Mijn discord naam is wildmendjohn#7541 en playstation 4 naam is wildmendjohn  voeg me gerust toe wie weet tot de online wereld :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Ai ai ai Djohn, dit ziet er niet goed uit. Waar is Horizon Zero Dawn voor de PS4 in jouw lijstje? 😜

 

Daarnaast mis ik ook Red Dead Redemption 2... Al maak ik nu wel een beetje reclame. Ik ga jouw spellen ook eens opzoeken en welkom :) Ik vind wel dat je echt veel leuke en uiteenlopende hobby's hebt. Goed bezig maar die ananas in lasagne moet je me even toelichten 

Welkom Djohn!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community hebt gevonden! :blush:  Jij hebt heel veel interessante hobbies! En ik zie dat jij ook een gamer bent, genoeg gamers hier op de community! :hugging:  Helaas speel ik niet dezelfde spellen zoals jou, maar weet dat Join Us bezig is met een Discordserver dus hopelijk kunnen we daar binnenkort meer mee doen! 

Heel veel plezier hier op de community! :thumbsup:

Reputatie 4
Badge +8

Haha klopt wie weet ooit nog 😛 maar red dead 2  mha Haha ik vind gta leukste 

 

Ja blijf bezig in de lockdown he :)

.ja is lekker fris in de lasagne : love it ananas hoort erin 

Let me know als je league of legends wil spelen altijd wel in voor een potje 

 

 

Reputatie 4
Badge +8

Welkom Djohn!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community hebt gevonden! :blush:  Jij hebt heel veel interessante hobbies! En ik zie dat jij ook een gamer bent, genoeg gamers hier op de community! :hugging:  Helaas speel ik niet dezelfde spellen zoals jou, maar weet dat Join Us bezig is met een Discordserver dus hopelijk kunnen we daar binnenkort meer mee doen! 

Heel veel plezier hier op de community! :thumbsup:

Thx geen punt :) ik ga snel weer gtav oppakken :) op de playstation:)

Reputatie 4
Badge +8

https://img.onl/tkn7V9

 

https://img.onl/op5bwc

 

Deze games heb ik nu altijd open 4 free to play