Hoi! Ik ben Niels

  • 7 February 2022
  • 20 reacties
  • 322 × bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Mijn naam is Niels, ik ben 20 jaar (mei 2001) en woon in de gemeente Venlo. Ik heb afgelopen schooljaar mijn diploma behaald van de mbo niveau 4 opleiding: medewerker marketing en communicatie. Nu geef ik af en toe gastlessen over psychische gezondheid op het mbo en voortgezet onderwijs. Verder speel ik heel graag tennis, kijk ik graag naar sport op TV (vooral voetbal en tennis), luister ik muziek en zing ik soms mee, vind ik het leuk om (creatief) te schrijven en om lekker te kletsen. Het liefst praat ik over diepgaande zaken, zoals persoonlijke groei; iets waar ikzelf ook graag aandacht aan besteed. Verder vind ik het ook leuk om te praten over thema's die mij interesseren, zoals mijn hobby's. Ook luister ik graag naar wat andere mensen drijft. Oh ja, ik ben echt niet alleen maar serieus, ik ben best wel humoristisch en (over)enthousiast. 

Lijkt het je leuk om eens af te spreken (fysiek of digitaal/belcontact), dan mag je mij altijd een berichtje sturen.

En wil je meer van mij weten? Vraag maar raak!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

20 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hii, welkom! Stuur gerust een berichtje. Hieronder kun je meer informatie over mij vinden. 

 

 

 

Het viel mij op dat je veel overeenkomsten hebt met, @Drakey. Heb je zijn voorstel topic al eens gelezen? 

 

 

Reputatie 5
Badge +7

Heey Niels, join the club

 

Interessant dat je gastlessen verzorgt. Hoe ben je daarop gekomen?

 

 

Reputatie 2
Badge +2

Hoi Nasim,

Dankjewel! 

Hoe ik gekomen ben om gastlessen te geven: ik zag hier een vacature van op internet, die mij heel erg aansprak. Vooral omdat er gevraagd werd naar jongeren die zelf of in hun omgeving te maken hebben (gehad) met psychische klachten/problemen. Aangezien ik dit zelf heb en had en ook een innerlijke motivatie heb om zaken omtrent dit onderwerp open bespreekbaar te maken, heb ik er voor gekozen om dit te gaan doen. Ik draai dan af en toe een reeks (die bestaat uit drie lessen) op een school.

 

Reputatie 6
Badge +11

Hey Welkom :) 

 

 

Ik ben altijd wel in voor  een gepsrek over diepgaande zaken :) 

 

 

Reputatie 5
Badge +7

Mooi beschreven! Jij wordt nog eens gastdocent, dan kom ik bij je lessen hahha. Wat drijft je om mij beter te leren kennen, geef minimaal een goede reden. 

Reputatie 2
Badge +2

Haha! Wie weet, ooit. Ik vind het in ieder geval leuk om andere wat te leren.

Een goede reden om jou te leren kennen: Ik ben benieuwd wat jou drijft. Dus wat doe jij in jou leven en waarom?

Reputatie 5
Badge +7

Goede insteek. Even een kleine introductie: Ik ben Nasim, 25, ben een werkende student momenteel. Ik werk voor de vaccinatielijn en studeer receptionist/telefonist. Mijn hobbys zijn: wandelen in de natuur, filmpje pakken, reizen, uitgaan, boeklezen. 

Reputatie 2
Badge +2

Leuk Nasim. Reizen is iets wat mij ook interesseert, wel heb ik nog niet zoveel gereisd. Waar ben je al opreis geweest? En wat staat er nog op je bucketlist/lijstje? 

 

Zelf heb ik best wat van Nederland gezien, ben ik 1 keer in Spanje geweest, 1 keer in Kroatië (buurt van Spilt), 2 keer Zuid-Duitsland (Schwarzwald en Bayern) en 3 keer in Zwitserland. Ik vind zee, bergen en meren, allemaal mooi. En houd van een vakantie waarbij ik natuur, steden en dorpen kan ontdekken en af en toe even bij kan komen. 

Reputatie 5
Badge +7

Je staat nog in de bloei van je leven omtrent reizen. Zowel  binnen- als buitenland. Mijn meest recente reis was naar Cyprus, absoluut een bezoekje waard, uniek landschap. Veel landen bezocht, zoals Algerije, Tunesië, Turkije en Griekenland etc. Ik wil nog een keer naar Jordanië en Maleisië. 

 

Voor ieder wat wils zeggen ze. 

Reputatie 2
Badge +2

Oke, dat is een mooi rijtje aan landen. Heb je een voorkeur voor Zuid-Europese en Noord-Afrikaanse landen? 

 

Ik denk dat ieder land wel iets moois en unieks heeft. 

Reputatie 5
Badge +7

Oh jazeker. Hoe verder hoe beter. 

Reputatie 5
Badge +7

Wat heb jij op je bucketlist staan?

Reputatie 2
Badge +2

Er zijn zoveel mooie plekken. Voor mij staan hoog op het lijstje:

Zuid-Afrika

Kroatië (Plitvice meren)

En andere watervallen. Vooral watervallen vind ik heel mooi en iets speciaals hebben.

Welkom Niels!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community gevonden hebt! :blush:

Als je mooie watervallen wilt zien kan ik je zeker ook een paar in Ijsland aanbevelen; de Seljalandsfoss, je kan daar onder de waterval doorlopen! :ok_hand:

Ik vind het heel mooi van jou dat je schrijft dat je wel eens gastlessen geeft over een onderwerp die bij jou zo dichtbij staat. Wat bijzonder sterk van je dat je daar zo open over kunt praten! :thumbsup::thumbsup:

Lees je ook boeken over persoonlijke groei? Er zijn er zoveel, ik blijf ze maar toevoegen aan mijn verlanglijstje :joy: !

 

Reputatie 5
Badge +7

Echt super nice. Cyprus heeft ook een aantal mooie watervallen, heb je er ook al eens onder gestaan? 

 

En reis je samen met een vriend?

 

 

 

 

 

 

Reputatie 2
Badge +2

Hoi Rochella,

 

Dankjewel voor je berichtje! En je compliment!

 

Mooie aanbeveling die je geeft over de watervallen in Ijsland. De door jou genoemde waterval heb ik even opgezocht, prachtig! Ben je er zelf geweest?

 

Ja, ik lees ook boeken over persoonlijke groei. Niet heel veel, want ik ben niet een heel grote leesfanaat. Dus ik lees af en toe een boek. Ook heb ik een tijdje in: 'Het 6 minuten dagboek' geschreven. Wellicht dat je dit kent. Een mooie methode om je dag op te starten en af te sluiten (je schrijft 3 minuten 's ochtends en 3 minuten 's avonds). Alleen na een tijdje was ik iedere keer dezelfde vragen wel een beetje moe, haha. 

 

Welke boeken over persoonlijke groei heb jij zoal gelezen? Heb je een absolute aanrader en waarom?

Reputatie 2
Badge +2

Hoi Nasim,

 

Nee, echt zonder een waterval volgens mij niet. Bij sommige wel heel dichtbij. Ik heb een paar watervallen in Oostenrijk, Duitsland en Zwitserland bezocht. Waaronder: Triberger Wasserfälle, Seisenbergklamm, Rheinfall (Reinwaterval in Schaffhausen), Giessbachfall, Simmenfälle en Reichenbachwaterval.

 

De keren dat ik in Duitsland ben geweest, was met mijn ouders. Twee van de drie keer dat ik in Zwitserland ben geweest, ben ik verbleven bij een kennis in Bazel (Noord-Zwitserland) en van daar uit ben ik elke keer Zwitserland in gereisd en dezelfde avond weer terug naar Bazel gegaan. Beide keren heb ik met hem 1 of 2 keer iets ondernomen en de rest van de dagen ben ik alleen er op uit gegaan. 

Alleen met iemand samen reizen lijkt mij leuker. 

Reputatie 2
Badge +2

Weet iemand trouwens hoe kan linken naar een reactie van een ander, zodat ik duidelijk maak dat ik op diegene reageer?

Alvast bedankt!

Reputatie 6
Badge +9

Weet iemand trouwens hoe kan linken naar een reactie van een ander, zodat ik duidelijk maak dat ik op diegene reageer?

Alvast bedankt!

Je kan op die twee komma's naast de like-button klikken om de tekst waar je op reageert te quoten. Of je kan iemands naam noemen met een @ ervoor, @Lekkermijzelf13 

Reputatie 5
Badge +7

Mag ik je tippen terugkomend op jouw topic? Als je echt een van de indrukwekkendste watervallen wilt zien, moet je naar Cyprus. Je hebt er 1 in Paphos, die moet je gezien hebben.