Hoi, ik ben Finley!

• 12 January 2022
  • 14 reacties
  • 160 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

Hoi. Mijn naam is Finley (nickname). Engels is mijn eerste taal, maar ik gebruik ook graag Nederlands. Ik verken graag willekeurige plaatsen in Nederland; van kleine dorpjes tot grote steden. Ik vind mezelf ruimdenkend, geduldig en gezellig.

14 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hii, welkom! ‚ėļ

Reputatie 2
Badge +1

Hoi. Mijn naam is Finley (nickname). Engels is mijn eerste taal, maar ik gebruik ook graag Nederlands. Ik verken graag willekeurige plaatsen in Nederland; van kleine dorpjes tot grote steden. Ik vind mezelf ruimdenkend, geduldig en gezellig.

Hoi Finley, 

Woon je al lang in Nederland? En waar heb je hiervoor gewoond? Ik ben ook wel benieuwd of je favoriete plekjes heb om te bezoeken hier in Nederland ūüėä

Groetjes, Manon 

Hoi Finley, 

Woon je al lang in Nederland? En waar heb je hiervoor gewoond? Ik ben ook wel benieuwd of je favoriete plekjes heb om te bezoeken hier in Nederland ūüėä

Groetjes, Manon 

Ik woon nu ongeveer een half jaar in Nederland. Mijn favoriete plaats die ik tot nu toe heb bezocht is Bergen op Zoom.

Reputatie 2
Badge +1

Hoi Finley, 

Groetjes, Manon 

Ik woon nu ongeveer een half jaar in Nederland. Mijn favoriete plaats die ik tot nu toe heb bezocht is Bergen op Zoom.

Ah oké, ben je opgegroeid met Nederlands als tweede taal? Je spreekt (schrijft) erg goed Nederlands. 

Reputatie 5
Badge +5

Hey Finley Welkom :) 

Hoe bevalt het tot nu toe in Nederland ? 

Hey Finley Welkom :) 

Hoe bevalt het tot nu toe in Nederland ? 

De Corona regels maken het leven moeilijk, maar verder vind ik het meestal leuk hier. Walgelijk winterweer, en zeker niet om te fietsen. De mensen zijn meestal aardig. Treinen en trams maken het gemakkelijk om andere staden te zien, maar de bussen zijn geraakt door een windmolen. Kaas is oké en het brood is te krokant.

Hoi Finley, 

Groetjes, Manon 

Ah oké, ben je opgegroeid met Nederlands als tweede taal? Je spreekt (schrijft) erg goed Nederlands. 

Ah, nee. Nederlands is mijn derde taal. Engels is mijn Eerste, dan Frans, en dan Nederlands. Ik probeert zo veel mogelijk om mijnzelf in Nederlands te schrijven, maar ik gebruik een vertaler om mij een beetje te hulpen. Ik heb Nederlands vooral geleerd door SMSen met mijn vrienden in Nederlands in het afgelopen en of twee jaren.

Reputatie 3
Badge +1

Welkom bij de community :grinning:

Welkom Finley!

Leuk dat je je voorstelt :blush: ! Waarom is Bergen op Zoom de mooiste plek van NL die je hebt bezocht? Ik tour graag met de motor en misschien kan ik die plek nog wel aan mijn lijstje toevoegen ;). 

Ik heb nog wel een leuke tip voor leuk schattig stadje; Woudrichem. Het is een heel klein schattig vestingstadje! Willemstad is ook een leuke aanrader!

Veel plezier hier op de community!

Reputatie 2
Badge +1

Hey Finley, kom je ook wel eens in Utrecht?

Hey Finley, kom je ook wel eens in Utrecht?

Ik ben vaak in Utrecht geweest. Erg leuk!

Waarom is Bergen op Zoom de mooiste plek van NL die je hebt bezocht?

Ik heb nog wel een leuke tip voor leuk schattig stadje; Woudrichem. Het is een heel klein schattig vestingstadje! Willemstad is ook een leuke aanrader!

Hoi!

Bergen op Zoom leek me keurig en rustig, maar niet te rustig. Woudrichtem lijkt me ook een plek die ik ooit eens zou willen bezoeken.

Reputatie 2
Badge +1

@Finley 

Welke stad of dorp woon je op dit moment?

@Finley

Welke stad of dorp woon je op dit moment?

Ik woon in Den Haag op dit moment. Heb je je hele leven in Utrecht gewoond?

Reageer