Hoi ik ben Bo

  • 14 December 2021
  • 32 reacties
  • 832 × bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoi, ik ben bo(19) en ik doe de opleiding onderwijsassistent. Dit vind ik erg leuk. Ik kan vaak geen aansluiting vinden bij andere mensen en dat vind ik jammer. Offline zijn met een goed boek is meer mijn ding dan uren door een telefoon scrollen.  Ik wil graag een gezellige tijd hebben met leuke mensen die er een beetje hetzelfde instaan! Ik ben benieuwd naar de andere leden.

Groetjes,

Bo


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

32 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, ik ben bo(19) en ik doe de opleiding onderwijsassistent. Dit vind ik erg leuk. Ik kan vaak geen aansluiting vinden bij andere mensen en dat vind ik jammer. Offline zijn met een goed boek is meer mijn ding dan uren door een telefoon scrollen.  Ik wil graag een gezellige tijd hebben met leuke mensen die er een beetje hetzelfde instaan! Ik ben benieuwd naar de andere leden.

Groetjes,

Bo

Hey Bo! Welkom hier, wat leuk dat je dan enigzins uit je comfortzone stapt en jezelf hierop aanmeld! Wat voor soort boeken lees je graag? :)

Reputatie 4
Badge +5

Van alles en nog wat eigenlijk.

De ene keer een thriller en de andere keer een feelgood boek. Nu ben ik bezig met The secret garden. Houd jij ook van boeken?

Reputatie 2
Badge +1

Van alles en nog wat eigenlijk.

De ene keer een thriller en de andere keer een feelgood boek. Nu ben ik bezig met The secret garden. Houd jij ook van boeken?

Oke, oke wel brede interesse dus. Ik ben eigenlijk helemaal geen lezer, moet ik eerlijk toegeven 😅 de verplichte boeken die je moest lezen op school was voor mij genoeg 😉

Reputatie 6
Badge +9

Heehoi, welkom! :)

 

Wat naar om te horen dat je vaak geen aansluiting kunt vinden, helaas herken ik dat en weet ik hoe lastig dat is en kan zijn.

En ik ben het helemaal met je eens! Vind die telefoon ergens ook maar vervelend, het gevoel dat je continu maar aan moet staan. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik alsnog veel tijd kwijt kan zijn aan mijn telefoon.

Je leest wel heel erg uiteenlopende boeken dan, kwa genres haha! Misschien lijken de boeken van Karin Slaughter je ook wel leuk? Daar ben ik op dit moment mee bezig, en dat is een detective/thriller, beetje combi van beiden. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het thriller er niet helemaal in terug zie🙈

Reputatie 4
Badge +5

Van alles en nog wat eigenlijk.

De ene keer een thriller en de andere keer een feelgood boek. Nu ben ik bezig met The secret garden. Houd jij ook van boeken?

Oke, oke wel brede interesse dus. Ik ben eigenlijk helemaal geen lezer, moet ik eerlijk toegeven 😅 de verplichte boeken die je moest lezen op school was voor mij genoeg 😉

Haha, dat kan ook! 

Reputatie 2
Badge +2

Hoi, ik ken jouw struggles maar al te goed!

Heb je verder nog hobby?

Reputatie 4
Badge +5

Heehoi, welkom! :)

 

Wat naar om te horen dat je vaak geen aansluiting kunt vinden, helaas herken ik dat en weet ik hoe lastig dat is en kan zijn.

En ik ben het helemaal met je eens! Vind die telefoon ergens ook maar vervelend, het gevoel dat je continu maar aan moet staan. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik alsnog veel tijd kwijt kan zijn aan mijn telefoon.

Je leest wel heel erg uiteenlopende boeken dan, kwa genres haha! Misschien lijken de boeken van Karin Slaughter je ook wel leuk? Daar ben ik op dit moment mee bezig, en dat is een detective/thriller, beetje combi van beiden. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het thriller er niet helemaal in terug zie🙈

Ik zou die boeken van haar wel eens keer kunnen proberen! 

Reputatie 4
Badge +5

Hoi, ik ken jouw struggles maar al te goed!

Heb je verder nog hobby?

Ik doe soms diamond painting. Ik weet niet of je het kent maar je maakt van kleine diamantjes een leuk werkje. Verder luister ik graag naar muziek en kijk ik films. Wat zijn jouw hobbies?

Hey Bo!

Leuk dat je je voorstelt en welkom op de community! :) 

 

Aangezien je van lezen houdt is het misschien wel leuk om hier aan deel te nemen; 


We hebben een soort online boekenclub idee bedacht.

Het is heel herkenbaar wat je zegt, een telefoon brengt stiekem veel onrust mee (altijd '’online'’) en soms is het juist heerlijk dat je je telefoon even opzij kunt gooien en even '’offline'’ kunt genieten!

Ik hoop dat je hier leuke contacten mag opdoen en dat je hier aansluiting kunt vinden:blush: ​​​​​​​

Reputatie 4
Badge +3

Hey Bo! Tof, onderwijsassitent! Ik ga in februari met de zij instroom beginnen, een opleiding om leerkracht te worden :)

Wat is je favoriete boek? Of is dat net zo iets als een favoriete kind moeten kiezen en dus onmogelijk? :sweat_smile:

Reputatie 4
Badge +5

Hey Bo!

Leuk dat je je voorstelt en welkom op de community! :) 

 

Aangezien je van lezen houdt is het misschien wel leuk om hier aan deel te nemen; 


We hebben een soort online boekenclub idee bedacht.

Het is heel herkenbaar wat je zegt, een telefoon brengt stiekem veel onrust mee (altijd '’online'’) en soms is het juist heerlijk dat je je telefoon even opzij kunt gooien en even '’offline'’ kunt genieten!

Ik hoop dat je hier leuke contacten mag opdoen en dat je hier aansluiting kunt vinden:blush:

Hey Rochella, Het idee om samen te lezen vind ik tof alleen ben ik op dit moment al bezig in een boek die ik echt eerst wil uitlezen. The secret garden vergt nogal tijd en moeite!  Als jullie nog een keer van plan zijn om dat te doen, zou ik zeker mee willen doen. Veel plezier in ieder geval :) 

Reputatie 4
Badge +5

Hey Bo! Tof, onderwijsassitent! Ik ga in februari met de zij instroom beginnen, een opleiding om leerkracht te worden :)

Wat is je favoriete boek? Of is dat net zo iets als een favoriete kind moeten kiezen en dus onmogelijk? :sweat_smile:

Hoi! leuk dat je de pabo gaat doen.  Ik heb zelf de pabo een half jaar geprobeerd alleen was het voor mij iets te heftig, dus vandaar dat ik nu onderwijsassistent doe. Haha bijna onmogelijk inderdaad om een favoriet boek uit te kiezen. Ik vond The incident of the dog in the nighttime erg goed. Magisterium(de reeks) staat ook op mijn lijstje.  The secret garden vind ik tot nu toe  een bijzonder boek.(ben ik nog aan het lezen) Van alle boeken die ik heb gelezen blijven deze mij het meest bij.  

Vind je lezen ook leuk want dan kan ik je vragen welke boeken jij tof vind? :) Heb je nog andere hobby's?

 

Reputatie 4
Badge +3

Hey Bo! Tof, onderwijsassitent! Ik ga in februari met de zij instroom beginnen, een opleiding om leerkracht te worden :)

Wat is je favoriete boek? Of is dat net zo iets als een favoriete kind moeten kiezen en dus onmogelijk? :sweat_smile:

Hoi! leuk dat je de pabo gaat doen.  Ik heb zelf de pabo een half jaar geprobeerd alleen was het voor mij iets te heftig, dus vandaar dat ik nu onderwijsassistent doe. Haha bijna onmogelijk inderdaad om een favoriet boek uit te kiezen. Ik vond The incident of the dog in the nighttime erg goed. Magisterium(de reeks) staat ook op mijn lijstje.  The secret garden vind ik tot nu toe  een bijzonder boek.(ben ik nog aan het lezen) Van alle boeken die ik heb gelezen blijven deze mij het meest bij.  

Vind je lezen ook leuk want dan kan ik je vragen welke boeken jij tof vind? :) Heb je nog andere hobby's?

 

Ik heb toen ik net van de middelbare afkwam ook eerst de pabo geprobeerd, maar was er toen nog wat te jong voor. Nu, met ook al wat ervaring, voel ik me er klaar voor! 

Ik ben ook een groot boekenwurm :grin: Bij mij blijven de Harry Potter boeken wel echt favoriet, maar ik vind o.a. de boeken van Stephen King en Phillip Pullman ook geweldig. Ook boeken over of geïnspireerd op de Griekse mythologie, een liefde die begon met Percy Jackson haha! Verder qua hobby's ben ik erg van het haken, gamen, bakken, koken en lekker films en series kijken :blush:

Reputatie 4
Badge +5

Hey Bo! Tof, onderwijsassitent! Ik ga in februari met de zij instroom beginnen, een opleiding om leerkracht te worden :)

Wat is je favoriete boek? Of is dat net zo iets als een favoriete kind moeten kiezen en dus onmogelijk? :sweat_smile:

Hoi! leuk dat je de pabo gaat doen.  Ik heb zelf de pabo een half jaar geprobeerd alleen was het voor mij iets te heftig, dus vandaar dat ik nu onderwijsassistent doe. Haha bijna onmogelijk inderdaad om een favoriet boek uit te kiezen. Ik vond The incident of the dog in the nighttime erg goed. Magisterium(de reeks) staat ook op mijn lijstje.  The secret garden vind ik tot nu toe  een bijzonder boek.(ben ik nog aan het lezen) Van alle boeken die ik heb gelezen blijven deze mij het meest bij.  

Vind je lezen ook leuk want dan kan ik je vragen welke boeken jij tof vind? :) Heb je nog andere hobby's?

 

Ik heb toen ik net van de middelbare afkwam ook eerst de pabo geprobeerd, maar was er toen nog wat te jong voor. Nu, met ook al wat ervaring, voel ik me er klaar voor! 

Ik ben ook een groot boekenwurm :grin: Bij mij blijven de Harry Potter boeken wel echt favoriet, maar ik vind o.a. de boeken van Stephen King en Phillip Pullman ook geweldig. Ook boeken over of geïnspireerd op de Griekse mythologie, een liefde die begon met Percy Jackson haha! Verder qua hobby's ben ik erg van het haken, gamen, bakken, koken en lekker films en series kijken :blush:

Hey, grappig dat je ook eerst de pabo geprobeerd hebt. Ja je bent best wel jong na de middelbare en dan weet je vaak niet hoe je dingen aan moet pakken(had ik in ieder geval).  Fijn dat je er klaar voor bent! You can do it!  Stephen King kan ik niet aan haha!  Je hebt veel verschillende hobby's leuk. 

Ik heb trouwens wel gehoord van Percy Jackson, een vriendin heeft het gelezen. Verder weet ik niet precies waar het over gaat, maar misschien zou ik het eens moeten proberen. Mijn boekenlijst wordt steeds groter, ik kan het niet bijhouden :). 

Reputatie 3
Badge +5

Hoi, ik ben bo(19) en ik doe de opleiding onderwijsassistent. Dit vind ik erg leuk. Ik kan vaak geen aansluiting vinden bij andere mensen en dat vind ik jammer. Offline zijn met een goed boek is meer mijn ding dan uren door een telefoon scrollen.  Ik wil graag een gezellige tijd hebben met leuke mensen die er een beetje hetzelfde instaan! Ik ben benieuwd naar de andere leden.

Groetjes,

Bo

hay Bo wat leuk dat je onderwijsassitent doet. Ik twijfel over die opleiding. ik ben net gestopt met pw omdat het mij niet ligt. lezen vind ik ook leuk vooral biografieen of waargebeurde verhalen. Mijn naam is Esmee  

 

Reputatie 4
Badge +3

Hey Bo! Tof, onderwijsassitent! Ik ga in februari met de zij instroom beginnen, een opleiding om leerkracht te worden :)

Wat is je favoriete boek? Of is dat net zo iets als een favoriete kind moeten kiezen en dus onmogelijk? :sweat_smile:

Hoi! leuk dat je de pabo gaat doen.  Ik heb zelf de pabo een half jaar geprobeerd alleen was het voor mij iets te heftig, dus vandaar dat ik nu onderwijsassistent doe. Haha bijna onmogelijk inderdaad om een favoriet boek uit te kiezen. Ik vond The incident of the dog in the nighttime erg goed. Magisterium(de reeks) staat ook op mijn lijstje.  The secret garden vind ik tot nu toe  een bijzonder boek.(ben ik nog aan het lezen) Van alle boeken die ik heb gelezen blijven deze mij het meest bij.  

Vind je lezen ook leuk want dan kan ik je vragen welke boeken jij tof vind? :) Heb je nog andere hobby's?

 

Ik heb toen ik net van de middelbare afkwam ook eerst de pabo geprobeerd, maar was er toen nog wat te jong voor. Nu, met ook al wat ervaring, voel ik me er klaar voor! 

Ik ben ook een groot boekenwurm :grin: Bij mij blijven de Harry Potter boeken wel echt favoriet, maar ik vind o.a. de boeken van Stephen King en Phillip Pullman ook geweldig. Ook boeken over of geïnspireerd op de Griekse mythologie, een liefde die begon met Percy Jackson haha! Verder qua hobby's ben ik erg van het haken, gamen, bakken, koken en lekker films en series kijken :blush:

Hey, grappig dat je ook eerst de pabo geprobeerd hebt. Ja je bent best wel jong na de middelbare en dan weet je vaak niet hoe je dingen aan moet pakken(had ik in ieder geval).  Fijn dat je er klaar voor bent! You can do it!  Stephen King kan ik niet aan haha!  Je hebt veel verschillende hobby's leuk. 

Ik heb trouwens wel gehoord van Percy Jackson, een vriendin heeft het gelezen. Verder weet ik niet precies waar het over gaat, maar misschien zou ik het eens moeten proberen. Mijn boekenlijst wordt steeds groter, ik kan het niet bijhouden :). 

Ik hoorde het heel veel van mensen bij mijn opleiding. Ik heb na de pabo geprobeerd te hebben Pedagogiek gedaan. Daar zaten heel veel mensen die ook de pabo net niks vonden of die de rekentoets niet hadden gehaald. Ik moest de rekentoets doen als toelatingseis voor de zij instroom en heb echt 2 maanden full on geoefend. Maar ik heb hem gehaald, dus ik kan van start! :grin:

Erg hea, die altijd groeiende boekenlijst, herkenbaar probleem :joy:

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, ik ben bo(19) en ik doe de opleiding onderwijsassistent. Dit vind ik erg leuk. Ik kan vaak geen aansluiting vinden bij andere mensen en dat vind ik jammer. Offline zijn met een goed boek is meer mijn ding dan uren door een telefoon scrollen.  Ik wil graag een gezellige tijd hebben met leuke mensen die er een beetje hetzelfde instaan! Ik ben benieuwd naar de andere leden.

Groetjes,

Bo

Hoi Bo, wat leuk om iemand tegen te komen die de opleiding OA doet. Ik heb deze opleiding ook gedaan ☺️. Wat vind je er tot nu toe van?

 

 

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Bo.

 

Ik herken mij wel in jou. Ik vind aansluiting vinden ook best wel lastig. En ik hou ook onwijs van lezen. Ik lees graag waargebeurde verhalen maar soms ook wel romans. 

 

Heb je nog meer hobbies buiten lezen?

Reputatie 4
Badge +5

@Manon413  Ik vind het heel leuk!  Ik loop nu stage in groep 3 en dat bevalt goed. Werk je als onderwijsassistent of ben je doorgestroomd naar de pabo?

@Linde5 Hoi Linde, welkom trouwens op deze community :)  Ik vind het leuk om foto's te maken/te verzamelen, ik luister graag naar muziek en kijk graag films. Standaard dingen dus haha. 

Reputatie 5
Badge +7

@Bo19 Dank je. Klinkt als leuke hobbies. Ik maak ook graag foto's. En muziek luisteren doe ik ook graag.

 

Naar wat voor een muziek luisteren je graag?

Reputatie 4
Badge +5

@Linde5 

Van alles eigenlijk. Van pop tot rock.  Zelf ben ik een grote fan van Nothing But Thieves.  Waar luister jij naar?

Reputatie 5
Badge +7

@Linde5

Van alles eigenlijk. Van pop tot rock.  Zelf ben ik een grote fan van Nothing But Thieves.  Waar luister jij naar?

Ik luister naar van alles ook. Pop, musical, indie, country, pop rock.Alleen rap en hardcore trek mijn niet echt. 

Reputatie 4
Badge +5

@Linde5 

Ook een brede muzieksmaak, tof!  Rap en hardcore trekken mij ook niet zo. 

Reputatie 5
Badge +7

@Linde5

Ook een brede muzieksmaak, tof!  Rap en hardcore trekken mij ook niet zo. 

Dank je. Ik hou echt van muziek😁

Waar kom je vandaan?

Reputatie 4
Badge +5

@Linde5

Ook een brede muzieksmaak, tof!  Rap en hardcore trekken mij ook niet zo. 

Dank je. Ik hou echt van muziek😁

Waar kom je vandaan?

In de buurt van Rotterdam, jij?