Hoi iedereen!

  • 12 February 2022
  • 11 reacties
  • 347 × bekeken

Reputatie 3
Badge +5

Hey iedereen! 

Mijn naam is Daisy en ik ben 24 jaar oud. Ik ben geboren en getogen in Maastricht. Van mezelf ben ik een open en eerlijk persoon, geinteresseerd, rustig en een doorzetter.

Ik ga binnenkort starten als chatoperator, daarnaast vind ik het leuk om te lezen, netflix kijken, tv, spelletjes doen, dieren hou ik enorm veel van, escape rooms, bioscoop, shoppen en naar de mc donalds gaan.

De reden dat ik me hier heb aangemeld is dat ik me soms eenzaam voel en hoe ouder je word hoe extra lastig het is om nieuwe mensen tegen te komen.

Stuur me gerust een berichtje!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey welkom :)

 

 

wat houdt het precies ik chat operator? 
 

wat zijn je hobby’s en wat houdt je in het dagelijks leven bezig ? 
 

 

mijn chat staat ook altijd open voor een gezellige chat geld voor iedereen 😎

Reputatie 5
Badge +6

Heee welkom!

 

Maastricht! Nice!! Mijn favoriete stad :)

Reputatie 3
Badge +5

@Nick dat je chat met mensen over alledaagse dingen .

dat staat in mn intro. Zwemmen vind leuk, dieren, netflix, tv, shoppen etc. En jij?

Reputatie 3
Badge +5

@Renze Snoek wat vind je zo mooi aan Maastricht?

Reputatie 6
Badge +11

@Nick dat je chat met mensen over alledaagse dingen .

dat staat in mn intro. Zwemmen vind leuk, dieren, netflix, tv, shoppen etc. En jij?

Klinkt interessant:) en tof om te doen :) 

 

Mijne vissen kamperen fitnessen en airsoft en game helaas door mijn gebrek aan tijd heb ik ze allemaal al lang niet meer gedaan 😂

 

zwemmen doe je dat echt als sport of gewoon recreatief? 

Reputatie 3
Badge +5

@Nick echt als hobby haha. wat is air soft? 

Reputatie 6
Badge +11

@Nick echt als hobby haha. wat is air soft? 

 Ik zeg zelf altijd soldaatje spelen voor grote mensen 😂 

 

soort painball maar dan schiet je met plastic balletjes op elkaar en lijken de replica’s veel echter

Reputatie 4
Badge +7

Hoi welkom,

Misschien gezellig om in contact te komen

Reputatie 3
Badge +1

Welkom in de community Daisy!

 

Groetjes Anwar

Welkom Daisy!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community hebt gevonden! :blush: 

 

Ben je inmiddels al begonnen als chatoperator? Hoe bevalt het zo? :) 

Wat voor soort series/films kijk je graag? 
Er is trouwens een filmclub hier op de community. Daarmee wordt er (bijna) elke vrijdagavond filmgekeken, misschien is het ook wat voor jou? https://community.join-us.nu/groups/join-us-filmclub-78

En wat is je favoriete item bij de Mac? Ik moet zeggen dat ik die snickers McFlurrys stiekem toch wel eeeeeeeeeeeeeeeeerrug lekker vind. :see_no_evil: Het is zelfs zo erg dat als mijn collega's op het werk iets bestellen om te laten bezorgen, ze eigenlijk al standaard weten dat ik meedoe met het toetje :joy: Oeps! 

Ik herken me in wat je zegt; hoe ouder je wordt hoe lastiger het wordt om nieuwe mensen tegen te komen. Wat goed dat je de stap hebt genomen om je hier voor te stellen! Ik hoop dat je leuke contacten hier mag op doen! 

Ben je ook gaan carnavallen of is dat niks voor jou?

Reputatie 3
Badge +5

@Rochella Het bevalt goed, dankje voor de vraag.

Ik kijk graag naar komedie, romcom, nederlands, en thriller. 

Ik ben gek op de cheeseburger, friet, kipnuggets, cola en fritesaus haha. Mijn moeder werkt ook nog eens bij de mac dus soms neemt ze wat mee.

Nee ik hou wel van de muziek van carnaval, maar ga niet echt de stad in, jij wel?