Richard 29 omgeving Limburg.

  • 12 February 2022
  • 5 reacties
  • 149 × bekeken

Badge

Hallo,

Ik ben Richard 29 jaar, woonachtig in Limburg. 

Na een relatie van 12,5 jaar welke helaas is stukgelopen en met gezamenlijke vrienden die zich afstandig houden is de eenzaamheid toegeslagen. 

Zou dan ook graag in contact komen met nieuwe mensen om de eenzaamheid te kunnen weerstaan. 

Hobby's ja die ben ik nog aan het zoeken. Als iemand tips heeft hoor ik het graag. 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Heee Richard, welkom!

 

Wauw 12,5 jaar is wel een hele tijd! Ik herken het dat na een relatie de eenzaamheid toeslaat. Dat is mij ook overkomen na een relatie van 5 jaar. Top dat je dit hebt gevonden! Er zijn veel leden die uit Limburg komen

Reputatie 7
Badge +12

Hii, welkom! Woww 12,5 jaar. Je mag me altijd een berichtje sturen.

Badge

Ren

Heee Richard, welkom!

 

Wauw 12,5 jaar is wel een hele tijd! Ik herken het dat na een relatie de eenzaamheid toeslaat. Dat is mij ook overkomen na een relatie van 5 jaar. Top dat je dit hebt gevonden! Er zijn veel leden die uit Limburg komen

Hey Renske, hoe heb jij deze moeilijke periode doorstaan? En wat heb je eraan gedaan om je niet zo eenzaam te voelen?

Reputatie 5
Badge +7

Hey Richard,

 

fijn dat je er bent! Ik kan me goed voorstellen dat je je zo voelt. Wat misschien wel leuke dingen zijn om naar te kijken zijn de groepen die hier zijn. Er is een kookgroep, leesgroep, en er soms een game evenement! 
 

Je mag ook altijd een berichtje sturen! 
 

groetjes. 

Badge

Hoi Richard, hoe gaat het nu met je?