Hi, ik ben nieuw!

  • 11 April 2022
  • 5 reacties
  • 166 × bekeken

Dag iedereen ik dacht ik probeer dit ook uit en stel me even voor:

 

Ik ben 30 jaar oud (hoop niet te oud) voel me absoluut niet 30 lol. Woonachtig in Zuid-Holland. Ik ben de afgelopen jaren veel vrienden verloren en dat heeft me best geraakt en wil graag een nieuwe start maken, nieuwe vriendschappen ontdekken. I love movies ben echt een filmgek dus biosje pakken zeg ik nooit nee tegen. Long drives, sporten wandelen in natuur. Food! terrasjes pakken ook erg leuk. Verder houd ik van nieuwe dingen leren van mensen en culturen. Ben ook een animal lover en houd van koken. Ik ben ook recent moeder en werk ernaast. Dus life is very busy en lijkt me leuk om af en toe daar even uit te kunnen lekker te kletsen en wat leuks te doen. In de toekomst zou ik ook graag weer een nieuwe studie willen oppakken. Voelt fijn om dit te kunnen uiten.

Ik hoop hier nieuwe vriendschappen te vinden :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heeyy, welkom! 

Reputatie 4
Badge +6

Het is vooral goed om jezelf te uiten. Denk dat iedereen van ons wel bepaalde gevoelens van eenzaamheid kennen of juist van het alleen zijn. 

Ben benieuwd welk stukje jou goed doet om hetgeen te delen wat je hebt gedeeld. 

En wat voor studie zou je willen gaan doen? Je bent ook al wat ouder. Lijkt me dan ook wel alsof je een bepaalde druk hebt om mogelijk nu een studierichting te gaan doen waarin je dan ook zou willen gaan werken. 

Het leven kan inderdaad soms een zoektocht zijn. Een hoop onverwachte levensmomenten Als je het leuk lijkt kan je mij ook een privéberichtje sturen. Kletsen met wat meer diepgang kan mogelijk geen kwaad. 😉

Reputatie 2
Badge

Hey, Welkom!

Reputatie 5
Badge +7

hoi hoi! 

Welkom op de community, en leuk dat je jezelf voorstelt. Gefeliciteerd met net moeder worden, en ook nog werken! knap hoor. Ik hoop dat je hier wat leuke mensen tegenkomt, en kijk vooral ook lekker rond op de pagina. We hebben bijvoorbeeld een paar groepen die aansluiten bij jou interesses! 

 

https://community.join-us.nu/groups

 

groetjes,

Badge

hallo smeetz wat leuk dat je er bent en waar woon je in zuid holland