Hi! ik ben Demi

  • 18 April 2022
  • 9 reacties
  • 485 × bekeken

Reputatie 3
Badge

Hi! Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Demi, 20 jaar (deze maand 21) uit Limburg.
Ik ben bij Join us gekomen om aan mijn sociale angst te werken en om meer gezelligheid in m'n leven te krijgen. 
Op het moment studeer/werk ik niet en ben me aan t focussen op m'n mentale gezondheid (ik volg therapie). Wanneer dit beter gaat wil ik graag weer gaan studeren en werken. 
Ik heb heel veel interesses en ben een beetje aan t uitvinden wie ik ben en wat ik wil. Ik vind creatieve dingen leuk zoals tekenen of 3d designen, hou van lezen en muziek. Ik heb een elektrische gitaar thuis maar spelen kan ik t nog niet xD, ik probeer t mezelf langzaam een beetje aan te leren. Ik heb een best brede playlist maar ik hou voornamelijk van poppunk, punkrock en kpop muziek.
Ook vind ik het (ondanks mn sociale angst het soms wat moeilijker maakt) leuk om dingen te doen zoals bowlen, bioscoopavondje, lekker terrassen, leuke dingen buiten de deur doen als t ware. 
Recentelijk heb ik de tabletop game Dungeons & Dragons ontdekt, daar volg ik nu een campagne van op Youtube. Als je van D&D houdt, raad ik je Vampire the Masquerade: LA by night aan. Ik vind story based games (bvb: Life is Strange) leuk om te kijken op youtube dus als je aanraders hebt laat t maar weten!
Verder doe ik aan fitness en hou ik van lekker eten ^-^
Ik vind het vaak lastig om met anderen te connecten/praten door mn sociale angst maar gelukkig werk ik hier aan en het lijkt me heel leuk om hier mensen te leren kennen en wie weet vriendschappen te vinden.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey Daimzie,

Hoe gaat het met je? Leuk dat je hebt aangemeld bij join us community. Ik game zelf ook en ik hou ook van story achtige games maar ook simulatie gerelateerde games hou ik van. Tevens speel ik ook een muziek instrument en heb jaren lang keyboard gespeeld. En zit bij een vereniging waarbij we samen een keer per week muziek maken. Ik heb zelf ook met een angstoornis te maken waar ik nu ook hard aan werk. Als je het leuk vind om over je hobby's te praten kun je me altijd een prive bericht sturen.

 

Reputatie 4
Badge +6

Wat dapper ook dat jullie schrijven over het werken aan je eigen mentale gezondheid. Ik ben zelf ook bekend met een angststoornis. Een angststoornis bij mij kwam meer voort uit een onderliggende oorzaak. Ik leef met Autisme en dat wist ik 2 jaar geleden nog niet. 

 

Er bestaan ook binnen Join Us online groepen. Hier zou je eventueel ook bij kunnen aansluiten mocht er fysiek geen plekken zijn om met andere jongeren te zijn. Op die manier kun je ook het contact met anderen maken. En natuurlijk al super hoe je jezelf nu voorstelt. 

 

Je bent goed bezig  @Daimzie hopelijk zie je dat zelf ook zo! Je eigen mentale gezondheid kun je in ieder geval niet overhaasten. Des te knapper met een angststoornis hoe jij je zo voorstelt en het contact met anderen wil aangaan. 

 

Succes natuurlijk met jouw weg. 🍀 Jij komt er ook echt🙏💯 er zijn ook meer subgroepen hier binnen Join Us online. Mogelijk dat er binnen de groep Limburg meer mensen zijn waar je het ook goed mee zou kunnen vinden.  

Reputatie 3
Badge

Hey Daimzie,

Hoe gaat het met je? Leuk dat je hebt aangemeld bij join us community. Ik game zelf ook en ik hou ook van story achtige games maar ook simulatie gerelateerde games hou ik van. Tevens speel ik ook een muziek instrument en heb jaren lang keyboard gespeeld. En zit bij een vereniging waarbij we samen een keer per week muziek maken. Ik heb zelf ook met een angstoornis te maken waar ik nu ook hard aan werk. Als je het leuk vind om over je hobby's te praten kun je me altijd een prive bericht sturen.

 

Heb je een berichtje gestuurd (:

Reputatie 3
Badge

Wat dapper ook dat jullie schrijven over het werken aan je eigen mentale gezondheid. Ik ben zelf ook bekend met een angststoornis. Een angststoornis bij mij kwam meer voort uit een onderliggende oorzaak. Ik leef met Autisme en dat wist ik 2 jaar geleden nog niet. 

 

Er bestaan ook binnen Join Us online groepen. Hier zou je eventueel ook bij kunnen aansluiten mocht er fysiek geen plekken zijn om met andere jongeren te zijn. Op die manier kun je ook het contact met anderen maken. En natuurlijk al super hoe je jezelf nu voorstelt. 

 

Je bent goed bezig  @Daimzie hopelijk zie je dat zelf ook zo! Je eigen mentale gezondheid kun je in ieder geval niet overhaasten. Des te knapper met een angststoornis hoe jij je zo voorstelt en het contact met anderen wil aangaan. 

 

Succes natuurlijk met jouw weg. 🍀 Jij komt er ook echt🙏💯 er zijn ook meer subgroepen hier binnen Join Us online. Mogelijk dat er binnen de groep Limburg meer mensen zijn waar je het ook goed mee zou kunnen vinden.  

Hiii, thanks man! Heel lief bericht dit. 

Voor jou ook fijn dat je wat meer duidelijkheid hebt gekregen intussen. 

Ik zit zelf al bij een fysieke groep, maar zal ook eens gaan kijken wat Join us Online precies inhoudt :)

 

Reputatie 1
Badge

Hey Daimzie, mooi verhaal! Life is strange is sws me mooiste verhaallijn kwa gamen. Ik heb alle delen behalve 3 gespeeld, wat een spel... Als je wilt praten stuur me maar een privebericht😄 

Reputatie 3
Badge

Hey Daimzie, mooi verhaal! Life is strange is sws me mooiste verhaallijn kwa gamen. Ik heb alle delen behalve 3 gespeeld, wat een spel... Als je wilt praten stuur me maar een privebericht😄 

Ik heb je gestuurd ^-^

Reputatie 5
Badge +6

Hey!

Zo te zien zitten we in het zelfde schuitje, ik studeer en werk ook nu niet. Wat lees je zoal? Lezen kan zo fijn zijn met eenzaamheid, wel een beetje verslavend. Ik heb 5 boekenkasten vol weten te krijgen haha. Ik heb nog 2 optredens voor een punkband gezongen haha, toen de zanger ziek was. Kan jij me nog een paar leuke bands aanraden? Ik speel al d&d sinds mijn 11de en sinds mijn 14de heb ik alleen DM gespeeld, ik heb het al wel een tijdje niet gedaan sinds mijn verhuizing. Jij zei dat je er op Youtube naar keek, heb je het echter zelf ooit fysiek gespeeld? Het is echt een supertof spel er is een goede reden waarom ik het nog na 9 jaar speel. Ik heb Vampire the Mascarade maar nog nooit gespeeld, nooit echt een groepje voor gevonden. Dat terzijde, welkom op het forum als je eens over boeken, punkmuziek of tabeltop RPGs wil praten kan het met mij altijd.

Tchüss!

Reputatie 2
Badge

Hi demi!!

Ik las je voorstelling en herken mezelf er heel erg in. Leuk en stoer dat je je voorsteld! Ik ben zelf 19 jaar oud en heb ook een sociale angst stoornis. Ontzettend vervelend en staat erg in de weg van je leven. Ik werk en studeer ook niet momenteel. Ik weet niet erg goed hoe ik vrienden moet maken en heb ze ook niet, niet Nederlandse teminste lol. Ik heb geen fijne ervaring met tieners and they scare the shit outta me♡. Maar ik zou toch graag vrienden willen hebben en maken. En dingen doen met vrienden. Misschien vind je het leuk een keertje te praten? No pressure ofcourse. 

Groetjes Daisy^^

Ken je Telltale games? Ik heb wel zo minstens helft ervan gespeeld. Echt leuk. Wat is je favoriete story-based game?