Thomas 23 omgeving Zuid-Holland

  • 17 January 2022
  • 9 reacties
  • 190 × bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Goedenavond iedereen, 

Ik ben thomas en ik ben 23 jaar oud. Ik woon in zuid Holland. Ik zit al een tijdje in een burn out en ze denken ook aan een depressie(somberheidklachten) . Het gaat met ups en downs. Ik probeer positief te blijven. Ik krijg hulp van psycholoog en psychiater. Ik heb helaas niet veel vrienden en voel me eenzaam. Zoek vrienden van mijn leeftijd om over vanalles te praten 

Ik werk als kok als corona mee zit, verder hou ik van fitness, wandelen met of zonder mijn hond, game, series, voetbal 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Tomas welkom,

 

 

helaas werkt de Corona veel tegen helaas weinig sport en activiteiten😭 welke games speel je allemaal? 
 

Misschien is het een optie om eens te kijken na een join us groep daar leer je nieuwe mensen kennen 

Reputatie 2
Badge +1

Hey Tomas welkom,

 

 

helaas werkt de Corona veel tegen helaas weinig sport en activiteiten😭 welke games speel je allemaal? 
 

Misschien is het een optie om eens te kijken na een join us groep daar leer je nieuwe mensen kennen 

Helaas kunnen we niet veel aal doen maar we blijven positief en komt wel goed met corona 

 

Ja weleens voor zitten kijken maar toen kon ik nog werken en was het precies op avond dat ik werkte. Ik hen het er ook over met psycholoog. 

 

Eigenlijk vooral warzone, en vanguard  niet heel goed maar is meer voor plezier en afleiding. 

Hey Thomas!

Welkom en leuk dat je je voorstelt! :blush:  Wat fijn dat je de community gevonden heb, ik hoop dat je hier leuke mensen zult leren kennen! :ok_hand: 

Wat betreft de join us online groep; ik was eerst uitgenodigd op een vrijdagavond en dat ging met mijn onregelmatige werkrooster ook niet echt lekker (kon er vaker niet bij zijn dan wel) maar nu start er binnenkort een nieuwe groep op de maandagavond, dat past wat beter in mijn schema! Dus wie weet dat er nog wel een groep is waarbij je je kan aansluiten als je dat zou willen op een andere avond! 


Welke series vind je leuk om naar te kijken?

Reputatie 2
Badge +1

Hey Thomas!

Welkom en leuk dat je je voorstelt! :blush:  Wat fijn dat je de community gevonden heb, ik hoop dat je hier leuke mensen zult leren kennen! :ok_hand: 

Wat betreft de join us online groep; ik was eerst uitgenodigd op een vrijdagavond en dat ging met mijn onregelmatige werkrooster ook niet echt lekker (kon er vaker niet bij zijn dan wel) maar nu start er binnenkort een nieuwe groep op de maandagavond, dat past wat beter in mijn schema! Dus wie weet dat er nog wel een groep is waarbij je je kan aansluiten als je dat zou willen op een andere avond! 


Welke series vind je leuk om naar te kijken?

Heyy 

 

Ik ben aan het kijken er voor maar mijn onzekerheid helpt ook niet echt mee. Wel bedankt voor je reactie en tip. 

 

Series gaan alle kanten op, van massa is kasse tot undercover tot you. Eigelijk elke wel. 

 

Reputatie 4
Badge +7

Hoi relia 23 uit Zoetermeer. Wie weet sta je er voor open een keer te kletsen. Ik voel me namelijk ook net zoals jij best eenzaam

Hey Thomas,

Hoe lang werk je al als kok? Ik ben ook gek op koken en krijg kooklessen op school. :blush: Heb je dan ook een favoriet gerecht om klaar te maken als je aan het koken bent? :pizza::avocado::strawberry:

Daarnaast las ik dat je van wandelen met de hond houdt: heb je dan zelf een hondje (misschien wel meer dan één)? Zo ja? Wat voor ras? :dog:

 

 

Reputatie 4
Badge +3

Hey Thomas, welkom in de community! Wat vervelend, die burnout en depressieve klachten. Al helemaal in de tijd dat er weinig mogelijk is qua afleiding buiten huis ivm Corona. 

In wat voor een restaurant(s)/café(s) heb je gewerkt? Ik ben een echte eetliefhebber, dus ben erg benieuwd! :grin:

Reputatie 2
Badge +1

Hey Thomas, welkom in de community! Wat vervelend, die burnout en depressieve klachten. Al helemaal in de tijd dat er weinig mogelijk is qua afleiding buiten huis ivm Corona. 

In wat voor een restaurant(s)/café(s) heb je gewerkt? Ik ben een echte eetliefhebber, dus ben erg benieuwd! :grin:

 

Heyy 

 

Ja is lastig en probeer zo positief te blijven maar elke persconferentie doet weer pijn maar niks aan te doen. 

 

Eerst werkte ik in zaak met Franse moderne keuken en nu bij andere zaak maar   zelfde keuken maar dan met oostenrijkse style 

Reputatie 3
Badge +3

Hoii!! Ik kom ook uit zuid holland! Ik herken je mentale klachten heel erg helaas. Als je t leuk vind contact te hebben of meer wil weten mag je altijd een priveberichtje sturen :)