Heyhey :)

  • 25 December 2021
  • 26 reacties
  • 414 × bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hey allemaal!

Mijn naam is Maud, 18 jaar en ik ben woonachtig in Noord-Limburg ^^ Ik vind het super leuk om nieuwe mensen te leren kennen maar vind dit in het echt soms nogal lastig omdat ik vanuit mijzelf nogal introvert ben. Daarom ga ik het nu hier proberen! Ik houd van muziek en studeer dan ook Muziektherapie. Mijn hoofdinstrument is daarbij zingen, het voelt echt als een uitlaatklep. Ook schrijf ik graag songteksten! Buiten muziek maken/luisteren wandel ik graag en game ik vaak. Mijn favoriete spel op het moment is Genshin Impact 🙂 Ik hoop dat ik iemand kan vinden met dezelfde (of eenzelfde) interesse(s) :)

Liefs xx


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

26 reacties

Hey allemaal!

Mijn naam is Maud, 18 jaar en ik ben woonachtig in Limburg ^^ Ik vind het super leuk om nieuwe mensen te leren kennen maar vind dit in het echt soms nogal lastig omdat ik vanuit mijzelf nogal introvert ben. Daarom ga ik het nu hier proberen! Ik houd van muziek en studeer dan ook Muziektherapie. Mijn hoofdinstrument is daarbij zingen, het voelt echt als een uitlaatklep. Ook schrijf ik graag songteksten! Buiten muziek maken/luisteren wandel ik graag en game ik vaak. Mijn favoriete spel op het moment is Genshin Impact :) Ik hoop dat ik iemand kan vinden met dezelfde (of eenzelfde) interesse(s) :)

Liefs xx

Hi Maud, welkom op het forum. Wat een goed initiatief om op dit forum nieuwe mensen te leren kennen. Wat grappig, Genshim impact heb ik ook een hele tijd gespeeld (laatste tijd niet meer zo). Wat leuk dat je zelf songteksten schrijft op zo'n jonge leeftijd!

Reputatie 3
Badge +2

Hey @Rik95 !

 

Wat lief dat je een berichtje achterlaat. En wat leuk dat je Genshin Impact ook hebt gespeeld een tijdje! Wat is de reden dat je het spel de laatste tijd niet meer zoveel speelt? Ik hoop dat trouwens alles goed met je gaat? :)

Hey @Rik95 !

 

Wat lief dat je een berichtje achterlaat. En wat leuk dat je Genshin Impact ook hebt gespeeld een tijdje! Wat is de reden dat je het spel de laatste tijd niet meer zoveel speelt? Ik hoop dat trouwens alles goed met je gaat? :)

Yes met mij gaat alles goed, met jou ook hoop ik :). Laatste tijd niet meer veel gespeeld omdat, mede gezien ik nu klaar ben met studie, en veel werk dat ik wat minder tijd heb en ik merkte dat ik dat spel niet even een halfuurtje kon spelen, haha. Wat is je level op het spel? Als die rond hetzelfde niveau is kan ik het nog eens downloaden en kunnen wij het samen spelen als je wilt. Misschien moeten wij even via PM's verder gaan, anders wordt het topic ook zo onder gespammed.

Reputatie 2
Badge +3

Hey allemaal!

Mijn naam is Maud, 18 jaar en ik ben woonachtig in Noord-Limburg ^^ Ik vind het super leuk om nieuwe mensen te leren kennen maar vind dit in het echt soms nogal lastig omdat ik vanuit mijzelf nogal introvert ben. Daarom ga ik het nu hier proberen! Ik houd van muziek en studeer dan ook Muziektherapie. Mijn hoofdinstrument is daarbij zingen, het voelt echt als een uitlaatklep. Ook schrijf ik graag songteksten! Buiten muziek maken/luisteren wandel ik graag en game ik vaak. Mijn favoriete spel op het moment is Genshin Impact 🙂 Ik hoop dat ik iemand kan vinden met dezelfde (of eenzelfde) interesse(s) :)

Liefs xx

Wow, muziektherapie!! Wat gaaf zeg. Dat lijkt mij echt heel bijzonder

Reputatie 3
Badge +2

Hey Anne!

 

Ja dat is zeker heel erg bijzonder! Ben super blij met mijn keuze ervoor! :)

Welkom Maud! 

Leuk dat je je voorstelt en leuk dat je de community hebt gevonden! :blush: Wat ontzettend gaaf; muziektherapie!  Wat voor muziekgenre luister jij graag of heb je meerdere genres die je leuk vindt? Ik hoop dat je leuke contacten hier kunt opdoen! :hugging:

Reputatie 3
Badge +2

Hey Rochella :)

Wat lief dat je een berichtje achterlaat op m’n voorstelrondje! Ik luister zelf graag naar pop en rock. Mijn favoriete artiesten zijn dan toch wel Prince en Elton John, zij maken in mijn opzicht prachtige muziek. Mijn smaak verandert eigenlijk met de tijd mee en ik houd van hele diverse muziekstijlen. Ben de laatste tijd ook into japanse/chinese muziek uit animes waarin ik ook recent stappen aan het zetten ben. Maar een mooi klassiek stuk op de piano vind ik ook relaxed. Een beetje van alles en nog wat dus hahah. Van wat voor soort muziek houd jij?

Reputatie 2
Badge +3

Hey allemaal!

Mijn naam is Maud, 18 jaar en ik ben woonachtig in Noord-Limburg ^^ Ik vind het super leuk om nieuwe mensen te leren kennen maar vind dit in het echt soms nogal lastig omdat ik vanuit mijzelf nogal introvert ben. Daarom ga ik het nu hier proberen! Ik houd van muziek en studeer dan ook Muziektherapie. Mijn hoofdinstrument is daarbij zingen, het voelt echt als een uitlaatklep. Ook schrijf ik graag songteksten! Buiten muziek maken/luisteren wandel ik graag en game ik vaak. Mijn favoriete spel op het moment is Genshin Impact 🙂 Ik hoop dat ik iemand kan vinden met dezelfde (of eenzelfde) interesse(s) :)

Liefs xx

Hey maud, ik woon zelf ook in noord Limburg en ben 21, ik ben ook extreem introvert dus ken het dat het moeilijk is om nieuwe mensen te leren kennen. Zelf vind ik wandelen en muziek luisteren ook altijd heel leuk. Ik heb ook een tijdje bij de fanfare gezeten hier in het dorp maar daar ben ik mee gestopt omdat ik me daar totaal niet thuis voelde. Als je wilt mag je me altijd een berichtje sturen 

@Maudjeeee Sorry voor mijn late reactie! Ik had even gemist dat je al terug gereageerd had! 
Wat leuk dat je muzieksmaak zo breed is! Elton John & Prince zijn ook heel goed ja! Als ze voorbij komen op de radio zingen mijn vriend en ik vaak uit volle borst met hen mee haha. Ja mijn muzieksmaak is ook best wel breed, het enige wat ik niks vind ik rap muziek. Mijn vriend is een hele grote fan van Eminem maar ik moet eerlijk bekennen dat dat niks bij mij oproept behalve de neiging om het snel over te zetten. :thinking:

Welke anime kijk/luister je graag?

Reputatie 1
Badge +1

Hey Maud,

 

Wat tof dat je muziektherapie studeert! Muziek is ook therapeutisch. Ik heb voor de lockdown nog een aantal keer opgetreden en dan jamde we live met elkaar wat ook super leuk is.

Ik speel zelf gitaar, produceer in Ableton. Verder luister ik van alles, maar de laatste tijd vooral Kanye en Coldplay. 

 

Hoe is je studie? Heb je het een beetje fijn contact?

 

 

Hoi Maud!

Leuk dat je muziektherapie studeert, lijkt me erg interessant! Ik speel gitaar en ik vind zingen ook leuk. Genshin impact is ook erg leuk! :)

Reputatie 7
Badge +10

Hoi Maud!

Zingen is voor mij een periode ook echt een uitlaatklep geweest. Ik heb een beetje een muziek block kwart jaar dus alles heeft een beetje stof… Helaas 

Muziektherapie lijk mij best intersant! wanneer wordt het ingezet?

Reputatie 3
Badge +2

@Saskiaaaa Hi Saskia, wat leuk dat je me een berichtje hebt teruggestuurd! (: Wat grappig dat we meerdere zelfde interesses hebben. Ik lees dat je ook muziek hebt gemaakt bij de fanfare. Wat voor instrument bespeelde je hierbij? Zal je ook zeker nog een privé berichtje sturen.

Veel liefs!

Reputatie 3
Badge +2

@Rochella Hahaha in de rapmuziek herken ik me. Vooral Nederlandse rapmuziek behoort niet echt tot mijn smaak. Maar goed dat iedereen zijn eigen smaak heeft! (: Hoe gaat het verder met jou en je vriend? Hoelang zijn jullie al samen?

Momenteel zijn mijn favoriete animes Death Note en Violet Evergarden. Beide hebben echt indruk op me gemaakt! Van wat voor soort animes houd jij?

Groetjesss

Reputatie 3
Badge +2

@DrixDoggie Wat leuk dat je terugreageert op m’n berichtje! Jammen is iets wat ik heel graag wil doen maar waarvoor ik bang ben om het te doen haha. Ben vaak nogal kritisch op mezelf en met samenspel met anderen is dit nog een tik erger. Ableton is een programma waar wij met de studie ook vaker mee werken. Heb alleen nog nooit echt met dit soort programma’s gewerkt dus vind het lastig om eraan te beginnen. Heb je toevallig nog tips voor me hiervoor? Ook super tof trouwens dat je gitaar speelt. Hoelang doe je dit al?

 

Mijn studie is goed en daagt me erg uit om mezelf te verbeteren. Het contact was een tijdje wat stroef maar ik denk ook dat dat met name komt door mijn eigen gedachten die me steeds zeggen dat ik contact moet laten zitten. Nu gaat het opzicht wel prima maar het schommelt een beetje. Ik ga mijn best proberen te doen om het te verbeteren in ieder geval (:

En hoe is het met jou?

Groetjes!

 

 

Reputatie 3
Badge +2

@Elize Hi Elize, ohh super nice! Gitaar en zingen is ook erg leuk. Wat voor soort nummers zing je? Of schrijf je misschien eigen muziek?

En yess! Nog iemand gevonden die Genshin Impact speelt! Wat vind je leuk aan de game? Als je wilt kunnen we misschien een keer samen spelen, laat maar weten.

Liefs!

Reputatie 3
Badge +2

@Quinty Hey Quinty! Is ook begrijpelijk dat het allemaal wat ligt te verstoffen. Soms heb je ook even geen zin om muziek te maken en dat is oké!

Muziektherapie wordt eigenlijk zoals de naam zegt ingezet als therapie met muziek. Door samen muziek te maken kun je zien waar bijvoorbeeld iemands grenzen liggen. Vervolgens werk je samen aan het doel om deze grens te verleggen d.m.v. oefeningen, werkvormen enz.

In welke periode in je leven heb je zingen opgepakt?

Groetjes!

Reputatie 2
Badge +3

@Saskiaaaa Hi Saskia, wat leuk dat je me een berichtje hebt teruggestuurd! (: Wat grappig dat we meerdere zelfde interesses hebben. Ik lees dat je ook muziek hebt gemaakt bij de fanfare. Wat voor instrument bespeelde je hierbij? Zal je ook zeker nog een privé berichtje sturen.

Veel liefs!

Het @Maudjeeee, ik heb bugel bespeeld, maar muziek maken zit dan ook wel redelijk in de familie. En je mag me zeker altijd een berichtje sturen 

Reputatie 1
Badge +1

@DrixDoggie Wat leuk dat je terugreageert op m’n berichtje! Jammen is iets wat ik heel graag wil doen maar waarvoor ik bang ben om het te doen haha. Ben vaak nogal kritisch op mezelf en met samenspel met anderen is dit nog een tik erger. Ableton is een programma waar wij met de studie ook vaker mee werken. Heb alleen nog nooit echt met dit soort programma’s gewerkt dus vind het lastig om eraan te beginnen. Heb je toevallig nog tips voor me hiervoor? Ook super tof trouwens dat je gitaar speelt. Hoelang doe je dit al?

 

Mijn studie is goed en daagt me erg uit om mezelf te verbeteren. Het contact was een tijdje wat stroef maar ik denk ook dat dat met name komt door mijn eigen gedachten die me steeds zeggen dat ik contact moet laten zitten. Nu gaat het opzicht wel prima maar het schommelt een beetje. Ik ga mijn best proberen te doen om het te verbeteren in ieder geval (:

En hoe is het met jou?

Groetjes!

 

 

Hey Maud, ik vind het ook leuk dat je reageert! Muziek maken met anderen is ook eng, ik heb ook vaak dat ik niet echt van het moment kan genieten omdat ik zo bang ben dat ik lelijk gitaarspeel :(. Ik geef zelf gitaarles en dan is dat veel minder gelukkig. Het lijkt mij ook super leuk om jou wat te leren over Ableton, als je daar zin in hebt! 

 

FIjn dat je studie je wel uitdaagt. Heb zelf ook erg moeite met contact maken op mijn studie, dat is vind ik veel moeilijker dan de inhoud van de studie. Ik ben eigenlijk meestal zo gespannen dat het niet echt lukt om een beetje chill contact te maken. Bovendien studeer ik op de uni waar niemand elkaar echt kent en je niet vaste klassen hebt, maakt het niet makkelijker. Ik ken ook niemand die muziek maakt helaas. 

 

Doeidoei

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Hey allemaal!

Mijn naam is Maud, 18 jaar en ik ben woonachtig in Noord-Limburg ^^ Ik vind het super leuk om nieuwe mensen te leren kennen maar vind dit in het echt soms nogal lastig omdat ik vanuit mijzelf nogal introvert ben. Daarom ga ik het nu hier proberen! Ik houd van muziek en studeer dan ook Muziektherapie. Mijn hoofdinstrument is daarbij zingen, het voelt echt als een uitlaatklep. Ook schrijf ik graag songteksten! Buiten muziek maken/luisteren wandel ik graag en game ik vaak. Mijn favoriete spel op het moment is Genshin Impact 🙂 Ik hoop dat ik iemand kan vinden met dezelfde (of eenzelfde) interesse(s) :)

Liefs xx

Heey Maud,

Mijn naam is ook Maud! Woon in midden Limburg en ben ook introvert. Voor de rest kan ik alleen maar dronken dat ik kan zingen:)

Reputatie 3
Badge +2

@DrixDoggie Heyhey ^^

Wat jammer dat je niet echt in het moment kunt genieten van het spelen. Ik kan me voorstellen dat dat frustrerend kan zijn. En jazeker het lijkt me grappig om eens wat te leren in Ableton! Wij hebben op school een leraar die studiotechniek probeert uit te leggen maar ik begrijp er nog steeds weinig van hahah.

 

En vervelend dat het contact leggen wat lastig is. Misschien kunnen we eens praten over muziek en dan kijken wat mogelijkheden zijn? Ik denk dat gitaar en zang altijd een fijne combi is. (:

 

Joejoe!

Reputatie 3
Badge +2

@Lola  Heyy!

Hahaha dat is nou nog eens toevallig. En wonende in midden Limburg en dezelfde naam hebben. Bedoel je met dronken dat je kunt zingen dromen? Of dat je alleen kunt zingen als je dronken bent? hahah

Anyway het lijkt me leuk om je beter te leren kennen! Is het oké als ik je binnenkort een privé berichtje stuur? (:

Reputatie 1
Badge +1

@DrixDoggie Heyhey ^^

Wat jammer dat je niet echt in het moment kunt genieten van het spelen. Ik kan me voorstellen dat dat frustrerend kan zijn. En jazeker het lijkt me grappig om eens wat te leren in Ableton! Wij hebben op school een leraar die studiotechniek probeert uit te leggen maar ik begrijp er nog steeds weinig van hahah.

 

En vervelend dat het contact leggen wat lastig is. Misschien kunnen we eens praten over muziek en dan kijken wat mogelijkheden zijn? Ik denk dat gitaar en zang altijd een fijne combi is. (:

 

Joejoe!

@DrixDoggie Heyhey ^^

Wat jammer dat je niet echt in het moment kunt genieten van het spelen. Ik kan me voorstellen dat dat frustrerend kan zijn. En jazeker het lijkt me grappig om eens wat te leren in Ableton! Wij hebben op school een leraar die studiotechniek probeert uit te leggen maar ik begrijp er nog steeds weinig van hahah.

 

En vervelend dat het contact leggen wat lastig is. Misschien kunnen we eens praten over muziek en dan kijken wat mogelijkheden zijn? Ik denk dat gitaar en zang altijd een fijne combi is. (:

 

Joejoe!

Hey ja klinkt goed, ik ben nieuw hier kun je elkaar gewoon berichten?

@Maudjeeee Hahaha, ja zo is dat, iedereen zn eigen smaak! We zijn bijna 2 jaar samen! En met ons gaat het goed hoor, hoe gaat het met jou? :blush:

Oh, Violet Evergarden is ook heel mooi ja. :blush: Snap wel dat die indruk heeft gemaakt! En Deathnote ook ja! Ik kijk niet heel veel anime hoor, een beetje wisselend is dat, maar vaak wel anime die er in hakt zullen we maar zeggen :see_no_evil: . Dus als je nog aanraders hebt wat dat betreft, laat het maar weten :grin:

Heb net even mn Netflix erbij gepakt en degene die er nog instaan zijn; full metal alchemist, 7 deadly sins, vampire knight, FatexZero en nog meer van die Fates, Ajin, 7 Seeds, Castlevania.. 

@Elize Hi Elize, ohh super nice! Gitaar en zingen is ook erg leuk. Wat voor soort nummers zing je? Of schrijf je misschien eigen muziek?

En yess! Nog iemand gevonden die Genshin Impact speelt! Wat vind je leuk aan de game? Als je wilt kunnen we misschien een keer samen spelen, laat maar weten.

Liefs!

Hoi Maud, ik probeerde de yousician zang methode maar ik ben nog op zoek naar een nieuwe zang docent. Ik ben nog niet ver in genshin impact maar het lijkt me wel leuk om een keer samen te doen :D