Hey hoi

  • 24 March 2022
  • 4 reacties
  • 187 × bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hoi allemaal,

 

Ook ik sluit me vanaf vandaag bij jullie aan. 

Ik had de site eerder voorbij zien komen en heb wel even getwijfeld of ik me moest aanmelden. Toch maar gedaan toen ik zag dat ik zeker niet de enige ben die zich een beetje eenzaam voelt.

 

Mijn naam is Femke en ik ben 20 jaar oud. Ik woon in regio Rotterdam, om het een klein beetje anoniem te houden. Op dit moment studeer ik niet, maar werk ik in het mbo. Dat doe ik met veel plezier! 

Na de zomervakantie wil ik toch wel weer gaan studeren. Ik weet alleen nog niet goed wat.. er zijn zoveel leuke dingen.

 

Ik ben vrij creatief aangelegd. Ik teken en schilder heel graag. Ook zou ik heel graag ooit een kinderboek willen schrijven en illustreren. Maar vaak blijven dit maar ideeën en stel ik het uit, etc. 

Ook houd ik erg van muziek (maken). Ik speel ukelele en een beetje bass. Ik heb nog meer instrumenten, maar daar ben ik, nog, niet zo goed in. 

 

Mijn doel hier is om mensen te leren kennen en het liefst nieuwe vrienden te maken. Online voel ik me altijd wat zelfverzekerder dan in het echt. ;) Online vriendschappen zijn helemaal prima, maarrr als je een beetje uit de buurt komt... kunnen we misschien uiteindelijk wel eens een terrasje pakken nu de lente is begonnen!

 

Stuur vooral een berichtje!! Joejoe

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Welkom Femke!

Leuk dat je je voorstelt! 😊 En fijn dat je de community hebt gevonden!

Wat voor werk doe je ? En lastig is het he om iets te vinden wat je wilt gaan studeren… Ik heb zelf een zorgopleiding gedaan maar ik werk nu in de scheepvaart.. soms kan het anders lopen allemaal haha! 

Ik zie dat je je echt net hebt aangemeld, maar om je '’zoektocht'’ naar contacten wat makkelijker te maken zou je eens kunnen kijken bij de groepen hier op de community. groepen deze groepen zijn ingedeeld per regio en ook op interesse. Zo is er ook een Join Us Band en een Kunstclub. 😉

Heel veel plezier op de community! Als je nog vragen hebt mag je mij altijd een berichtje sturen! 

Reputatie 4
Badge +4

Hii Rochella,

 

Ten eerste dankjewel voor de suggestie om verschillende groepen te bekijken. Ik heb eens even goed rondgesnuffeld. :)

 

Ja het kan inderdaad ineens heel anders lopen dan je had gedacht. Dat herken ik heel erg! Ik twijfel op dit moment tussen pabo ( dat zou de tweede poging zijn) en creatieve therapie.  

Maar ik zag net ook alweer leuke dingen voorbij komen op internet.. ik zou het liefst alles doen!😜 

 

Groetjes!!

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 
 

Leuk dat je je voorstelt! En wat goed dat je de eerste stap heb gezet ondanks de twijfels! Ik hoop dat je wat leuke mensen leert kennen in de buurt. Als het goed is, heb ik een aantal mensen voorbij zien komen die redelijk in de buurt wonen waaronder ikzelf.

Wat een tof idee om een kinderboek te willen schrijven! Mocht het idee ooit gerealiseerd worden, moet je het zeker laten weten, want dan kom ik nog even een handtekening bij je halen voor een uniek exemplaar! 😊ik hou daar van. 
 

Wat maakt dat je twijfelt tussen de studies? Ik herken het heel goed, zou het liefst ook alles willen. 

Reputatie 4
Badge +4

Hi,

 

Beetje late reactie..! Ik dacht dat ik al gereageerd had, oeps haha!

 

Ik hoop het kinderboek te kunnen realiseren tijdens mijn studie, wantt ik heb me ingeschreven!

Ik ga “Social Work: Jeugd in Onderwijs” studeren in Leiden. Het is een vijfjarige hbo waar je zowel je Social work als Pabo diploma haalt. Het is heel erg gericht op speciaal onderwijs en de coachende rol bij de doelgroep jeugd.

 

Ik twijfelde heel erg, omdat ik van de ene kant lesgeven altijd leuk heb gevonden, maar net iets meer zocht dan dat. Ik keek dan heel erg naar psychologie, maar in verband met mijn verleden kan dat zomaar negatief op mij werken, door herinneringen etc.

 

Daarom is dit zo perfect! Ik zou schoolmaatschappelijk werker kunnen worden of intern begeleider waar ik me bezig houd met de zorg van de leerling, maar ik kan eventueel ook een paar dagen voor de klas. Ik ben dan degene die tips kan geven of kan doorverwijzen. Dat voelt veel prettiger!

 

Groetjes!