Esmee 25 omgeving Purmerend-Zaanstad-Amsterdam

  • 4 February 2022
  • 5 reacties
  • 195 × bekeken

Badge

Hoi allemaal,

 

Wat leuk zo’n online community! Dat kende ik helemaal niet.

Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Esmee, 25 jaar oud en woon in omgeving Purmerend-Zaanstad-Amsterdam. In het dagelijks leven doe ik een hbo studie facilitair management en zit ik in mijn 2de studiejaar, ik heb daar nog niet veel vrienden gemaakt omdat ik misschien in totaal pas een halfjaar fysiek naar school heb gekund. Ik ben blij dat dit inmiddels weer kan, maar vind het alsnog erg moeilijk om contacten te maken! In mijn vrije tijd sport ik graag (atletiek en bootcamp) waarbij ik met atletiek ook training geef aan een groep met mensen die verstandelijk beperkt zijn. Dit vind ik superleuk, omdat ik zelf al veel ervaring heb omdat ik er sinds mijn 8ste op zit. Verder vind ik het leuk om te lezen, YouTube/Netflix te kijken, leuke uitstapjes/activiteiten te ondernemen of gewoon gezellig thee te drinken en te kletsen. 

De paar vrienden die ik heb zijn van de atletiekvereniging en wonen ook niet allemaal in de buurt wat niet altijd handig is met afspreken.

Ik ben benieuwd of er meer mensen uit deze omgeving komen en vind het leuk om jullie te leren kennen 😊


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Hey Esmee, 

Ook een nieuweling, haha. Wat een leuk stukje tekst heb je geschreven. Wat kijk je zoal op YouTube/Netflix? En wat voor activiteiten vind je leuk om te ondernemen?

 

Fijn weekend! 

Reputatie 6
Badge +8

Hi Esmee,

Welkom! Ik woon niet in de buurt, maar je mag altijd een berichtje sturen als je in bent voor een praatje. 

Badge

Hey ik kom zelf uit Amsterdam! Wat leuk dat je les geeft aan mensen met een verstandelijke beperking, ik studeer psychologie en werk momenteel ooket deze doelgroep :)

 

Groetjes

Badge

Ik kijk op Youtube vooral vlogs van bekende mensen of grappige filmpjes. Op Netflix kijk ik van alles, met uitzondering van horror, fantasy en sci fi films/series.

andere activiteiten die ik leuk vind zijn beetje shoppen, nieuwe steden bezoeken, ergens te lunchen/borrelen, fotograferen, bioscoop en geo-coachen!

Badge

Wat leuk Esmeralda! Hoe bevalt het werken voor jou met deze doelgroep en wat voor werk doe je bij hen?