Hey hallo!

  • 28 April 2022
  • 6 reacties
  • 158 × bekeken

Badge

Hey hallo!

 

Ik ben Jelena, 27 jaar en ik woon nét op het randje van Noord-Brabant. Sinds ik ben verhuist van Rotterdam naar het dorp voel ik mij best eenzaam. (al helemaal sinds ik gestopt ben met m'n HBO studie.) 

Ik ben graag bezig met kunst. Ik hou er van om te tekenen en te schilderen, maar ik geniet ook van een dagtripje naar een museum. Alleen kan het met m'n chronische ziekte niet altijd samen.

Daarnaast hou ik er van om spelletjes/video games te spelen.

Ik kwam de Community tegen en dacht van: hey, dat ga ik eens proberen.

 

Dusja. Hoi! 🌻


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hey Jelena,

Welkom op de community!!

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Yellow / Jelena😉

Leuk dat je jezelf hier voorstelt. Misschien herkennen anderen stukjes in jouw verhaal. 

Mag ik vragen waarom je bent verhuisd? En het lijkt me inderdaad lastig om elders iets op te bouwen. 

En welke studierichting was je bezig? Is er ook nog de wens om die studie toch af te gaan maken? 

Vervelend om te lezen misschien ook wel die chronische ziekte. Hoe uit zich dat bij jou? 

Misschien herkennen anderen weer stukjes antwoord op bovenstaande vragen. En helpt dat weer het contact met anderen aan te gaan. 

Ik ben er zelf niet bekend mee. Er zijn ook Join Us Online groepen. Waar je nieuwe mensen zou kunnen leren kennen. En een x aantal keer bij elkaar komt online om met elkaar te praten of online een activiteit met elkaar te doen. Mogelijk kan dat ook uiteindelijk iets voor je zijn. 

En geef vooral antwoord waarop je antwoord zou willen geven. 

Welkom dat je hier bent! 

Groetjes,

Michael

Reputatie 2
Badge +4

Welkom Jelena!

 

Ik heb zelf positieve ervaring met een Join Us Online groep zoals Michael beschreef!

Wat voor soort games speel je?

 

Badge

Whoa! Dank voor de reacties! 

 

@Michael1994 , natuurlijk wil ik het volgende beantwoorden.

Ik ben verhuist om samen te wonen met m'n vriend! Ik woon er nu ± 1.5 jaar en vind het een fijne dorp. Drukte van de stad vind ik al van kinds of aan niet leuk. Wel om keertje heen te gaan, maar niet om in te wonen. Dus die droom is uitgekomen!

Ik studeerde kunstzinnige therapie. Het is een mooie opleiding, maar ik merkte dat ik in het derde jaar door veel aspecten met de opleiding aan het botsen was. Door m'n ziekte lukte werd het ook te zwaar. (december 2021 gestopt.)

Ik heb de ziekte van Hashimoto, een autoimuumziekte aan de shieldklier. Ik word snel moe en heb veel chronische pijn aan m'n lichaam. Het is zwaar frusterend. Gelukkig zitten er ook goeie dagen tussen. Hierdoor is werken is bijna onmogelijk waardoor ik nu probeer om afgekeurd te worden.

Ik heb mij gisteren opgegeven voor de online groep en wacht op een reactie! Ben heel benieuwd. 

 

@Intersivety wat tof om te horen dat je een goeie ervaring heb gehad met de online groep! Ik word daar alleen maar enthousiaster van. Ben je daar ook nog mee bezig? 

Ik speel graag Animal Crossing op de switch en Elden Ring op de PS4. Dark souls games zijn m'n lievelings! Ik hoop binnen 1.5 jaar weer een PC te hebben zodat ik weer CS:GO, Valorant en Overwatch kan spelen. 

Een potje schaken of halli galli vind ik ook altijd erg leuk. 

Welke games vind jij leuk? Any recommendations? 🤭

 

Reputatie 2
Badge +4

Whoa! Dank voor de reacties! 

 

@Michael1994 , natuurlijk wil ik het volgende beantwoorden.

Ik ben verhuist om samen te wonen met m'n vriend! Ik woon er nu ± 1.5 jaar en vind het een fijne dorp. Drukte van de stad vind ik al van kinds of aan niet leuk. Wel om keertje heen te gaan, maar niet om in te wonen. Dus die droom is uitgekomen!

Ik studeerde kunstzinnige therapie. Het is een mooie opleiding, maar ik merkte dat ik in het derde jaar door veel aspecten met de opleiding aan het botsen was. Door m'n ziekte lukte werd het ook te zwaar. (december 2021 gestopt.)

Ik heb de ziekte van Hashimoto, een autoimuumziekte aan de shieldklier. Ik word snel moe en heb veel chronische pijn aan m'n lichaam. Het is zwaar frusterend. Gelukkig zitten er ook goeie dagen tussen. Hierdoor is werken is bijna onmogelijk waardoor ik nu probeer om afgekeurd te worden.

Ik heb mij gisteren opgegeven voor de online groep en wacht op een reactie! Ben heel benieuwd. 

 

@Intersivety wat tof om te horen dat je een goeie ervaring heb gehad met de online groep! Ik word daar alleen maar enthousiaster van. Ben je daar ook nog mee bezig? 

Ik speel graag Animal Crossing op de switch en Elden Ring op de PS4. Dark souls games zijn m'n lievelings! Ik hoop binnen 1.5 jaar weer een PC te hebben zodat ik weer CS:GO, Valorant en Overwatch kan spelen. 

Een potje schaken of halli galli vind ik ook altijd erg leuk. 

Welke games vind jij leuk? Any recommendations? 🤭

 

Ja ik ben inderdaad ook nog steeds bezig met de groep en al een aantal bijeenkomsten gehad die zeer goed zijn bevallen.

 

Aaah Dark Souls en Elden Ring, wat tof! Voor mij zijn die spellen niet echt weggelegd, heb Dark Souls wel eens geprobeerd en vond het lastig, maar wel echt een mooi spel. Elden Ring heb ik voornamelijk gameplay van gekeken.

 

Ahhh nice, ik heb ook vroeger veel tijd in shooters gespeeld, voornamelijk Counter Strike (Source en CSGO wat minder), Team Fortress 2 en ook Overwatch, haha. Valorant ken ik wel maar nog nooit gespeeld.

 

Ben even aan het denken of ik nog goede aanbevelingen heb, speel zelf de laatste tijd allemaal wat minder of meer 'casual' spellen als Hearthstone… Wellicht is Wonderlands iets? Vond zelf de Borderlands serie altijd leuk, heb Wonderlands nog niet gespeeld maar was wel van plan om die te halen.

 

 

Reputatie 7
Badge +10

hi there 

 

Welkom bij de join us family! ik zal dat @Michael1994 vertelde over de join us groepen.

 

Die hebben we inderdaad! https://www.join-us.nu/join-us-online/ 

Lijkt het je leuk om deel te nemen aan een groep?

 

Maaaaarrr we hebben ook realife groepen! Misschien zit er een bij jou in de buurt?