Hey allemaal!

  • 23 January 2022
  • 9 reacties
  • 228 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey! Ik ben Myrthe, 19 jaar oud en bezig met mijn studie in Amsterdam. Zelf woon ik nog wel thuis in Zuid-Holland. Ik zit nu in het tweede jaar en merk dat ik door het volgen van online les geen nieuwe contacten heb gelegd. Ook merk ik dat de mensen om me heen dit wel doen waardoor ik alleen achterblijf. Ik ben een echte kletskous, niet verlegen en hou van gezelligheid. Daarom valt dit me erg zwaar. Ik zoek wat vrienden om gezellige dagen mee te beleven en misschien af en toe naar de club of kroeg te gaan. Maar de basis is mensen zoeken die dezelfde interesses delen. Stuur me vooral een berichtje als je hier hetzelfde over denkt of in dezelfde situatie zit. Lijkt me erg fijn!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Welkom Myrthe, vervelend om te lezen dat je geen nieuwe contacten kan leggen door de online lessen. Ik snap dit heel goed, want je ziet elkaar alleen maar door een scherm. Je mag me altijd een privé bericht sturen voor vragen.

Reputatie 1
Badge

Hey Myrthe,

 

Ik herken me echt extreem erg in wat je zegt... Toevallig studeer ik ook in Amsterdam en keek ik al helemaal uit naar het studentenleven. Het lijkt mij zelf ook superleuk om zo'n vriendengroep te vinden waarmee je al die leuke dingen kan doen, dus ik zal me graag aansluiten :)

Reputatie 1
Badge +1

Hey Myrthe wat studeer je? Studeer zelf ook in Amsterdam. Klinkt alsof je goed bij een studentenvereniging past, heb je daar wel eens over gedacht? Heb ik zelf ook geprobeerd maar was wat te veel voor mij. Jan

Hey Mirthe!

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt! :blush:


Het lijkt me ook enorm lastig om een studie te volgen in deze tijden, je mist natuurlijk toch stiekem wel een hoop contactmomenten met medestudenten! Goed van je dat je hierop actie onderneemt! 


Veel plezier op de community!

Hey Myrthe,

 

Ik studeer toevallig ook in Amsterdam.  ik wil ook graag nieuwe mensen leren kennen. Je kan mij altijd een bericht sturen.

 

Groetjes,

 

Victor

 

 

Reputatie 4
Badge +4

Hey Myrthe,

 

Wat studeer je nu in Amsterdam? Heb je ook nog hobbies die je thuis doet? 

Vervelend om te horen dat je weinig contact kan maken, ik zit in het zelfde schuitje, al heb ik nu een tussenjaar.

Je kan me altijd een berichtje sturen als het je leuk lijkt een babbeltje te maken!

Liefs x

Reputatie 5
Badge +7

Hey Myrthe! 

Welkom op de community en leuk dat je jezelf hebt voorgesteld. 

Zo te zien zijn er een al meerdere mensen uit Amsterdam die in het zelfde schuitje zitten als jij! 

 

Ik woon zelf niet in Amsterdam, maar je mag me altijd een berichtje sturen! 

Groetjes. 

Badge

Hi Myrthe, 

Ik studeer ook in Amsterdam en woon ook niet ver van Zuid-Holland. 
Ook ik zit in hetzelfde schuitje. 
stuur me gerust een berichtje! Je interesses spreken mij in ieder geval aan 

Hey Myrthe,

 

Ik zit in een soortgelijke situatie nadat ik gestopt ben met mijn studie. Toevallig woon ik wel in de buurt van Amsterdam. Als je zin hebt om gezellig te kletsen kun je mij altijd een berichtje sturen!