Eline 24 jaar omgeving Noord-Holland

  • 16 January 2022
  • 14 reacties
  • 226 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik ben Eline (tweede naam), 24 jaar en woon in Noord-Holland. Ik werk als consultant in de zorg-ICT en in mijn vrije tijd besteed ik graag tijd met mijn familie, ga ik wandelen, series kijken of mijn vogels vertroetelen. Ook hou ik van zingen en heb ik een gitaar en piano, waar ik graag meer mee zou willen doen. Alleen soms nog wat meer motivatie vinden haha! Ik mis verder wat sociale contacten en heb vroeger nooit veel vriendinnen gemaakt omdat ik vooral bezig was met de studie, onzeker was en graag in mijn eigen wereldje leefde. Ik mis regelmatig bijv. een vriendin met wie ik leuke dingen kan doen en met wie ik dingen kan delen. Daarom hoop ik hier leuke mensen te ontmoeten :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

14 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Eline. Wat een leuke hobbies! Daar kan ik mij wel in vinden. Familie is voor mij ook erg belangrijk, ik hou van muziek en vogels vind ik ook heel leuk. Helaas heb ik er zelf geen, maar zou dat wel graag willen.

 

Ook ik mis vriendinnen om leuke dingen mee te doen. Want vriendinnen heb ik ook niet echt helaas.

 

Wat voor een muziek luister jij graag? En wat voor een vogels heb je?

Hey Linde, bedankt voor je leuke berichtje! Ik heb een hele tamme pyrrhura en twee grasparkietjes. Heb je wel al andere huisdieren of niet? Ik luister graag naar pop, indie/folk pop/rock, acoustisch, musical. Wat voor muziek luister jij graag? Speel jij ook een instrument of zou je dat willen? :)

Reputatie 4
Badge +3

Hey Eline! Ik herken mezelf in wat je schetst rondom vrienden maken, vooral rond de studie. Ik was ook vooral bezig met waar ik voor kwam (het leren) en stortte mij in mijn eigen wereldje. Ook lekker, maar dat levert inderdaad weinig sociale contacten op haha.