Eline 24 jaar omgeving Noord-Holland

  • 16 January 2022
  • 14 reacties
  • 226 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik ben Eline (tweede naam), 24 jaar en woon in Noord-Holland. Ik werk als consultant in de zorg-ICT en in mijn vrije tijd besteed ik graag tijd met mijn familie, ga ik wandelen, series kijken of mijn vogels vertroetelen. Ook hou ik van zingen en heb ik een gitaar en piano, waar ik graag meer mee zou willen doen. Alleen soms nog wat meer motivatie vinden haha! Ik mis verder wat sociale contacten en heb vroeger nooit veel vriendinnen gemaakt omdat ik vooral bezig was met de studie, onzeker was en graag in mijn eigen wereldje leefde. Ik mis regelmatig bijv. een vriendin met wie ik leuke dingen kan doen en met wie ik dingen kan delen. Daarom hoop ik hier leuke mensen te ontmoeten :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

14 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Eline. Wat een leuke hobbies! Daar kan ik mij wel in vinden. Familie is voor mij ook erg belangrijk, ik hou van muziek en vogels vind ik ook heel leuk. Helaas heb ik er zelf geen, maar zou dat wel graag willen.

 

Ook ik mis vriendinnen om leuke dingen mee te doen. Want vriendinnen heb ik ook niet echt helaas.

 

Wat voor een muziek luister jij graag? En wat voor een vogels heb je?

Hey Linde, bedankt voor je leuke berichtje! Ik heb een hele tamme pyrrhura en twee grasparkietjes. Heb je wel al andere huisdieren of niet? Ik luister graag naar pop, indie/folk pop/rock, acoustisch, musical. Wat voor muziek luister jij graag? Speel jij ook een instrument of zou je dat willen? :)

Reputatie 4
Badge +3

Hey Eline! Ik herken mezelf in wat je schetst rondom vrienden maken, vooral rond de studie. Ik was ook vooral bezig met waar ik voor kwam (het leren) en stortte mij in mijn eigen wereldje. Ook lekker, maar dat levert inderdaad weinig sociale contacten op haha.

Tof dat je zo muzikaal bent! Zelf speel ik een ietsiepietsie gitaar en probeer ik mijzelf nu wat vaker achter het keyboard te krijgen om dat ook wat meer in de vingers te krijgen. Muziek luisteren daarentegen kan ik als de beste 😅🤣

Wandel je vaak lange stukken? En wat voor series kijk je graag? 🤭

Hee! Ja precies. Wel fijn om te horen dat iemand zich daarin herkent :) En leuk dat je gitaar speelt! Leer je dat jezelf aan? Bijvoorbeeld met YouTube video's of heb je les? Kan je al iets spelen op de gitaar of het keyboard/piano? Wat voor muziek luister je graag? Sorry voor dit vragenvuur haha.

Ik vind het wel belangrijk om dagelijks even buiten te komen en te wandelen langs de landerijen (woon in een landelijk gebied), maar meestal is zo'n rondje ong. 5 km dus dat valt mee. Ben jij sportief?

Wat films en series betreft kijk ik vanalles, maar hou ik het meest van fantasy (Supernatural, Marvel, LotR, maar ook Disney, etc.) En jij? 😀

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb een jaar gitaarles gehad toen ik op de middelbare school zat en dat is het 😅 Echt niet veel dus, maar ik ken een beetje de basics haha. Ik kon Lazy Song van Bruno Mars spelen, weet niet of ik dat nu nog kan. Qua keyboard, wat ik pas sinds afgelopen kerst heb opgepakt, probeer ik mezelf het deuntje van Harry Potter te leren (fangirl). Beetje bij beetje begint het te klinken haha!

Ik ben niet heel sportief, maar wandelen vind ik altijd wel erg fijn. Vind het wel lastig om mijzelf te motiveren om daadwerkelijk te deur uit te gaan, vooral met dit koude weer. Maar, eenmaal aan de wandel, heerlijk! 🤭 Ik werk op een basisschool en ren achter kleuters aan, dus krijg wel genoeg beweging 🤣

Ik ben LotR aan het lezen nu! Ben te eigenwijs en wil eerst het boek lezen voor ik de films zie 😅 

Qua films en series ben ik groot fan van Gilmore Girls, Harry Potter en Ready Player One. Momenteel staan o.a. The Witcher en Maid ook hoog op het lijstje 😁

Reputatie 5
Badge +7

Hey Linde, bedankt voor je leuke berichtje! Ik heb een hele tamme pyrrhura en twee grasparkietjes. Heb je wel al andere huisdieren of niet? Ik luister graag naar pop, indie/folk pop/rock, acoustisch, musical. Wat voor muziek luister jij graag? Speel jij ook een instrument of zou je dat willen? :)

Hi. Ik heb helaas geen andere huisdieren. Mijn moeder is allergies voor eigenlijk alle dieren😅

Qua muziek luister ik ook eigenlijk alles. Musical, pop, pop rock, indie/folk. Eigenlijk alleen geen rap en hardcore.

Ik bespeel geen instrument, maar zou wel graag keyboard willen leren. Heb alleen de tijd niet echt haha.

Die vogels zijn echt heel schattig. Heb je foto's die je wilt laten zien?

@Dxmy wat goed dat je het weer hebt opgepakt! Het deuntje van Harry Potter lijkt me ook een goede om mee te beginnen omdat het niet te lastig is. Of vergis is me daarin? Ik vind spelen met twee handen altijd wel heel lastig. Ik kan nu wel Nuvole Bianche spelen van Ludovico Einaudi maar dat kostte me wel veel tijd haha. 

Jaa, ik vind het weer helemaal niets op het moment. Koud en donker brrr… Vooral 's ochtends heb ik daar wel moeite mee merk ik. Toch zorgt even naar buiten gaan en een stuk lopen toch altijd wel voor een positievere mindset. Haha, kan me voorstellen dat je dan genoeg beweging krijgt! Aan welke groep geef je les? Heb je een beetje een leuke klas? :)

Ah ja, men zegt ook vaak dat de films tegenvallen na het lezen van de boeken toch? Ben benieuwd wat je van de films vindt dan! Maar de boeken zijn wel heel dik, heb je al een deel uitgelezen?

Harry Potter en Ready Player One vind ik ook goede films. Ik ben net begonnen met The Witcher seizoen 1. Ben benieuwd naar seizoen 2 omdat ik daar veel positieve dingen over gehoord heb. Maid ken ik niet. Dat is ook een aanraden dus? :grinning:   

Hey @Linde5. Ahh jammer dat je moeder allergisch is… Misschien een goudvis dan :p?.

Je hebt trouwens precies dezelfde muzieksmaak als ik. Ik luister ook geen rap en hardcore. Alleen bijv. wanneer The Script een stukje rap heeft vind ik het wel leuk, maar dat is niet echt hardcore rap natuurlijk. Ik maak ook niet genoeg tijd voor het spelen van piano. Wat doe je verder graag met je (vrije) tijd? :)

Ik zal eens kijken of ik wat foto's kan bijvoegen!

 

Reputatie 5
Badge +7

 

Wat een leukerds zijn dat! Te schattig

Reputatie 4
Badge +3

@Eline Met twee handen moet ik ook echt nog niet doen, dat is me nog veel te veel :sweat_smile:  Het deuntje is inderdaad niet heel moeilijk, maar wel erg leuk om te oefenen :grin:

's Ochtends mijn bed uit komen… drama! Ben niet echt een ochtendmens, maar goed haha. Vooral niet als het elke keer nog zo donker is buiten, vreselijk. Alsof je midden in de nacht wakker wordt, bah. 
Ik geef zelf nog geen les, ik werk momenteel als leraarondersteuner. Maar ik ga vanaf februari de zij instroom doen om zelf ook voor de klas te kunnen staan. Heb er enorm veel zin in! Ik mag bij groep 3 gaan staan, wat ik super leuk vind. Dan kan je het speelse en het schoolse zo mooi combineren :smile: Plus, ik ken de kids al van vorig jaar dus het is leuk om te zien hoe ver ze als zijn gekomen.

Qua LotR, ik ben bij hoofdstuk 3… Gaat niet in een rap tempo haha. 

Seizoen 2 van the Witcher is echt heel tof, de cliffhanger aan het einde… jeutje! Wachten is lastig haha :joy:  Maid is zeker een aanrader. Gaat over een jonge meid met een dochter die probeert uit een heftige relatie te breken. Erg mooi!

Wat een leuke fot's van je vogeltjes!

Hey Eline!

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt :blush:

Consultant in de zorg-ICT, is dat een beetje een mannenwereld of valt dat wel mee? 

Ik herken heel erg wat je zegt in het focussen op je studie en dan een beetje in je eigen wereldje blijven plakken.. Het is moeilijk om na je school dan inderdaad mensen te leren kennen, zeker als je op je werkplek daar de mensen niet voor hebt (een beetje herkenbaar bij mij op het werk; gemiddelde leeftijd was afgelopen jaar 52 :sweat_smile: )

Dat vogeltje op de foto is echt super cute! :heart_eyes:

Welke series vind je leuk om te kijken? En heb je een aanrader? 

Reputatie 3
Badge +4

Wat een super schattige vogel 

Reputatie 7
Badge +10

Hee @Eline 

Welkom op de Community =)

Leuke foto’s! hoe is het met je?

Mijn 3de naam lijkt erg op de van jou: Emilie! ben supper blij met die naam.