hello world

  • 19 May 2022
  • 8 reacties
  • 177 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ja, de titel is een verwijzing naar programmeertalen.

 

Hallo iedereen, ik zit in Zuid-Holland en vind het niet erg om naar de grenzende provincies te reizen(als iemand in één van deze provincies woont). Ik ben 21 jaar oud en ik ben een HBO-student. Ook werk ik part-time in horeca. Ik studeer Information Security Management. Dat is gewoon informatiebeveiliging. Geen lang verhaal erover 🙂

Ik ben hier omdat ik een paar vrienden wil hebben om met uit te gaan zoals samen sporten, eten en wandelen. Of zelfs gamen en films/series kijken. De laatste paar jaren zijn al mijn echte vrienden alleen online geworden sinds ik aan HBO begon. Dit is de reden dat ik heb besloten om te veranderen en gezelschap ook in persoon ga uitzoeken. Omdat het natuurlijk gezonder is als je ook iets met fysieke vrienden doet. Waarom is het me niet gelukt? Veel factoren, zeg maar, waarvan het grootste eentje mijn doofheid is. Ik draag een gehoorapparaat dat mij helpt. Het is helaas niet perfect waardoor ik mensen soms niet goed kan verstaan. Ik heb ontdekt dat dit alleen een kwestie van tijd, want ik ga aan je stem wennen en je helemaal beter uiteindelijk kunnen verstaan. Een andere grote factor is dat ik een relatie had waarin mijn ex mij sociaal voor 2 jaar had geïsoleerd.

 

Laten we onze interesses vergelijken:

-Koken(ik ben wel shit in bakken en soep maken. Misschien kun je me daarbij helpen)
-Pasta, ik ken veel recepten ervan. Je bent bij de juiste persoon als je van pasta houdt.
-Wandelen in natuur
-Sporten(nieuwe hobby sinds paar maanden)
-Lezen(fantasy, sci-fi, soms beetje history)
-Series/films(all genres)
-Gaming(op dit moment Minecraft en BF V. Ik kan andere multiplayer games proberen als je wil, open mind 😀)
-Reizen