hello world

  • 19 May 2022
  • 8 reacties
  • 177 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ja, de titel is een verwijzing naar programmeertalen.

 

Hallo iedereen, ik zit in Zuid-Holland en vind het niet erg om naar de grenzende provincies te reizen(als iemand in één van deze provincies woont). Ik ben 21 jaar oud en ik ben een HBO-student. Ook werk ik part-time in horeca. Ik studeer Information Security Management. Dat is gewoon informatiebeveiliging. Geen lang verhaal erover 🙂

Ik ben hier omdat ik een paar vrienden wil hebben om met uit te gaan zoals samen sporten, eten en wandelen. Of zelfs gamen en films/series kijken. De laatste paar jaren zijn al mijn echte vrienden alleen online geworden sinds ik aan HBO begon. Dit is de reden dat ik heb besloten om te veranderen en gezelschap ook in persoon ga uitzoeken. Omdat het natuurlijk gezonder is als je ook iets met fysieke vrienden doet. Waarom is het me niet gelukt? Veel factoren, zeg maar, waarvan het grootste eentje mijn doofheid is. Ik draag een gehoorapparaat dat mij helpt. Het is helaas niet perfect waardoor ik mensen soms niet goed kan verstaan. Ik heb ontdekt dat dit alleen een kwestie van tijd, want ik ga aan je stem wennen en je helemaal beter uiteindelijk kunnen verstaan. Een andere grote factor is dat ik een relatie had waarin mijn ex mij sociaal voor 2 jaar had geïsoleerd.

 

Laten we onze interesses vergelijken:

-Koken(ik ben wel shit in bakken en soep maken. Misschien kun je me daarbij helpen)
-Pasta, ik ken veel recepten ervan. Je bent bij de juiste persoon als je van pasta houdt.
-Wandelen in natuur
-Sporten(nieuwe hobby sinds paar maanden)
-Lezen(fantasy, sci-fi, soms beetje history)
-Series/films(all genres)
-Gaming(op dit moment Minecraft en BF V. Ik kan andere multiplayer games proberen als je wil, open mind 😀)
-Reizen
 

Dat is zover wat ik weet op het moment. Laat hieronder weten of je geïnteresseerd bent. Anders kun je me een privé bericht sturen. Wees niet bang. Ik kan je wat advies geven, zou je het nodig hebben. Ik heb veel meegemaakt, laten we zeggen


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 
 

Je had mijn aandacht al bij de woorden van de pasta! Ik ben erg benieuwd naar de recepten die je hebt, want die zijn meer dan welkom! En wat vind je nog meer leuk om te koken? Of zou je leuk vinden om te bakken?

Heb je nog reizen op de planning staan/of waar je graag heen wilt? En wat zijn de mooiste plekken waar je bent geweest?

Hi welkom! 
 

Je had mijn aandacht al bij de woorden van de pasta! Ik ben erg benieuwd naar de recepten die je hebt, want die zijn meer dan welkom! En wat vind je nog meer leuk om te koken? Of zou je leuk vinden om te bakken?

Heb je nog reizen op de planning staan/of waar je graag heen wilt? En wat zijn de mooiste plekken waar je bent geweest?

Dank je wel voor je antwoord. Even kijken, volgens mij zijn meeste recepten Italiaans. Van tomaten met basilicum tot kaas. Er is een groot diversiteit van pasta recepten. Wat zijn je favoriete pasta recepten? Misschien ken ik ze 😛

Ik kook vaak ook Aziatische eten, vooral Indiase curry en Chinese chicken stir fry. Alleen deze twee recepten hebben al veel verschillende variëteiten over de hele wereld! Ik bak echter niet. Ik heb wel eens cherry tomaten gebakken en het resultaat ervan was erg lekker. Ik heb ook geprobeerd groente te bakken met verschillende resultaten. Soms was het lekker, soms was het niet zo goed. Als we het over gebakjes en taarten hebben, weet ik niks erover. Een paar maanden geleden heb ik een wortel taart geprobeerd te maken, maar dat was niet goed verlopen. Mijn kooklepel brak tijdens het maken van deeg..

Ik heb geen ‘’mooiste’’ plekken, ik vind overal evenzo mooi. Ik ben van plan om rond Nederland te reizen. Zover heb ik 4 provincies gedaan. Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië, bepaalde landen in Afrika zoals Marokko en Zuid-Afrika, veel landen in Azië. En dan ook VS en misschien Mexico.

Ja, dat is veel bestemmingen. Maar een stap tegelijk, toch? Vertel me eens over jouwe.

Reputatie 5
Badge +7

Hee newbie!

 

Veel interesses hebben wij gemeen. Ik volg sindskort een masterclass koken, heel handig zeg. Nee hoor,  is niet waar. Draag je al van kinds af aan een gehoorapparaat? Als je dat wilt vertellen.

 

Ik reis ook graag. Ben je al eens op jongerenreis geweest?

 

 

Hee newbie!

 

Veel interesses hebben wij gemeen. Ik volg sindskort een masterclass koken, heel handig zeg. Nee hoor,  is niet waar. Draag je al van kinds af aan een gehoorapparaat? Als je dat wilt vertellen.

 

Ik reis ook graag. Ben je al eens op jongerenreis geweest?

 

 

Wat heb je zover geleerd in de masterclass? Alles wat ik over koken weet, heb ik zelf geleerd met hulp van mijn moeder in het begin jaren geleden. Maar ik heb wel een vriend wie in zulke klassen ook zit en de verhalen die zij mij erover vertelt zijn interessant. Ik wil jouwe horen :)

Ik weet niet wat een jongerenreis is 🤐 Maar gelukkig kan ik je wel vertellen over mijn gehoor haha. Ik was doof geboren en draag een gehoorapparaat sinds ik een kleuter was. Daarvoor was een operatie achter de oor gedaan. Het heet Cochlear Implant, met een Nucleus CI. Als je meer over mijn gehoor wil weten, kun je mij vragen.

Doe je ook sport? Ik ga naar BasicFit zo 2 keer per week. En vertel me jouw favoriete recepten. Misschien weet ik iets erover

Reputatie 5
Badge +7

Ja ik maak maar een grapje hoor. Ik kook niet als een van de beste, misschien herkenbaar. Het kan ook ze voordelen hebben doof zijn, bedoel dit sarcastisch. Ohh nice, ik ben ook gestart met fitness, misschien kunnen we samen een keertje sporten als jouw dat leuk lijkt. Ik hou van Aziatische food, een van mijn favoriete is nasi goreng, met satésaus en cassave kroepoek. Zo heb ik er nog meer hoor. 

 

Hallo iedereen, ik zit in Zuid-Holland en vind het niet erg om naar de grenzende provincies te reizen(als iemand in één van deze provincies woont).

 

Ik heb gehoord dat sommige mensen hierover zich zorgen maken. Het was niet mijn bedoeling om te zeggen dat ik alleen mensen uit een paar provincies wil ontmoeten. Het maakt me niet uit waar je bent. We wonen niet zo ver weg van elkaar. Nederland is echt klein :)

 

Dont know how to change the original post tho

Reputatie 6
Badge +8

Dank je wel voor je antwoord. Even kijken, volgens mij zijn meeste recepten Italiaans. Van tomaten met basilicum tot kaas. Er is een groot diversiteit van pasta recepten. Wat zijn je favoriete pasta recepten? Misschien ken ik ze 😛

Ik kook vaak ook Aziatische eten, vooral Indiase curry en Chinese chicken stir fry. Alleen deze twee recepten hebben al veel verschillende variëteiten over de hele wereld! Ik bak echter niet. Ik heb wel eens cherry tomaten gebakken en het resultaat ervan was erg lekker. Ik heb ook geprobeerd groente te bakken met verschillende resultaten. Soms was het lekker, soms was het niet zo goed. Als we het over gebakjes en taarten hebben, weet ik niks erover. Een paar maanden geleden heb ik een wortel taart geprobeerd te maken, maar dat was niet goed verlopen. Mijn kooklepel brak tijdens het maken van deeg..

Ik heb geen ‘’mooiste’’ plekken, ik vind overal evenzo mooi. Ik ben van plan om rond Nederland te reizen. Zover heb ik 4 provincies gedaan. Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië, bepaalde landen in Afrika zoals Marokko en Zuid-Afrika, veel landen in Azië. En dan ook VS en misschien Mexico.

Ja, dat is veel bestemmingen. Maar een stap tegelijk, toch? Vertel me eens over jouwe.

Ik kom nooit veel verder met recepten dan het standaard, want vind koken wel leuk, alleen heb er nooit echt de tijd voor. Toch maakt het wel dat ik het leuk vind om inspiratie van anderen op te doen. Ik had laatst wel iets met garnalen en tonijn gemaakt, dat is wel een van de favorieten, denk ik. 
 

Aaah dat klinkt goed! Dat zijn dingen die ik nog niet eerder heb gemaakt. Misschien moet ik eens een keer een kijkje nemen naar hoe dat smaakt en dat word bereid. 

Nee, wat zonde! Heb je er uiteindelijk wel een worteltaart aan over gehouden? Of heb je die hoop opgegeven om daar nog iets van te maken en verder nog iets te maken?
 

Veel van jouw bestemmingen staan ook nog op mijn lijst waar ik graag heen zou willen. Ik ga volgende maand naar Londen, ben net terug uit Parijs en ben aan het kijken of ik nog wat plekken kan bezichtigen dit of volgend jaar. Er is overal wel iets te beleven en zou graag nog genoeg willen zien. 

Reputatie 5
Badge +7

He @Eyeslon ,

 

Misschien lukt het wel op een andere manier.