Hallo, mijn naam is Diene

  • 23 January 2022
  • 16 reacties
  • 246 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey hallo allemaal, mijn naam is Diene en ik ben nu 18 jaar oud. Mijn hobby’s zijn gitaar spelen, klimmen, schilderen, spelletjes spelen, zwemmen en werken aan mijn studie. Ik studeer nu sinds september natuur- en sterrenkunde aan de UvA in Amsterdam, en ik heb het hier mega erg naar mijn zin. Het lijkt mij leuk om via dit forum mensen te leren kennen die het leuk vinden om af te spreken en gezellig te appen, gewoon wat leuke nieuwe vrienden vinden. Daarnaast lijkt het me, wanneer het weer mag, ook erg leuk om uit te gaan en leuke avonturen te beleven (klinkt lekker cliché) ;) Stuur me een berichtje als je geïnteresseerd bent!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

16 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey diene

welkom en gezelig dat je bij de community bent

wat voor genre vindt je het leukst om te spelen op je gitaar?

en wat voor spellen vindt je het leukst om te spelen?

Reputatie 1
Badge

Ja ik vind het zeker ook heel leuk! Ik speel voornamelijk rock, metal en een beetje pop op mijn gitaar, maar ik probeer vanalles (soms zelfs wat klassiek). Qua spelletjes vind ik eigenlijk heel veel leuk: van party games als Party en co, Trivial Persuit en weerwolven tot wat tactischere spellen als Machiavelli, Caracassonne en sinds kort Agricola (en nog veeeeel meer :)). Speel jij ook gitaar?

Hoi Diene!

Van de advonturen die je hebt beleeft, welke was de meeste onvergetelijk?

Reputatie 3
Badge +4

ik speel geen helaas gitaar. ik zou het graag willen spelen maar ik heb er te weinig tijd voor om goed gitaar te leren spelen vanwege werk en sport :(

ik heb nooit van Machiavelli Caracassonne en Agricola gehoord wat voor spellen zijn dat als ik vragen mag?

Reputatie 4
Badge +9

Hey Diene,

Welkom hier op de community! Leuk om te horen dat je gitaar speelt, heb je les gevolgd of zelf aangeleerd? Zelf speel ik gitaar en vind het leuk om gelijkgestemden (woordspeling 😂) tegen te komen.

Machiavelli, Weerwolven en Party&co zijn idd leuke spellen. Zelf raad ik Splendor aan, is tactisch en mooi vormgegeven! Wat moet ik mij voorstellen van natuur-en sterrenkunde? Klinkt interessant😎

Reputatie 3
Badge +4

Hey hallo allemaal, mijn naam is Diene en ik ben nu 18 jaar oud. Mijn hobby’s zijn gitaar spelen, klimmen, schilderen, spelletjes spelen, zwemmen en werken aan mijn studie. Ik studeer nu sinds september natuur- en sterrenkunde aan de UvA in Amsterdam, en ik heb het hier mega erg naar mijn zin. Het lijkt mij leuk om via dit forum mensen te leren kennen die het leuk vinden om af te spreken en gezellig te appen, gewoon wat leuke nieuwe vrienden vinden. Daarnaast lijkt het me, wanneer het weer mag, ook erg leuk om uit te gaan en leuke avonturen te beleven (klinkt lekker cliché) ;) Stuur me een berichtje als je geïnteresseerd bent!

hey Diene,

Super leuk dat je ook zo van rock en metal houd, speel dat ook altijd graag op de gitaar of de drums🤟🏻
 

Hoi Diene,

Leuk dat je gitaar, schilderen en spelletjes ook leuk vind! Zwemmen en klimmen vind ik ook leuk om soms te doen. Natuur- en sterrenkunde lijkt me erg interessant! :D

Welkom Diene!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:

Wat schilder je graag?

Leuk dat je studie je goed bevalt, het klinkt echt als een interessante studie! Wat vind je het leukste ‘vak’ dat je volgt?

Nog even volhouden, hopelijk mag er binnenkort gauw weer wat meer en kun je beginnen aan de leuke avonturen (met misschien wel mensen die je hier hebt leren kennen) :wink:

Reputatie 1
Badge

Van alle avonture… dat is best een lastige :) Een van de vetste dngen die ik het afgelopen jaar heb gedaa, was het abseilen dan de Euromast, dat was echt een hele coole en toffe ervaring! Lekker hoog en een supermooi uitzicht. Maar erg lastig!

Reputatie 1
Badge

Hey Diene,

Welkom hier op de community! Leuk om te horen dat je gitaar speelt, heb je les gevolgd of zelf aangeleerd? Zelf speel ik gitaar en vind het leuk om gelijkgestemden (woordspeling 😂) tegen te komen.

Machiavelli, Weerwolven en Party&co zijn idd leuke spellen. Zelf raad ik Splendor aan, is tactisch en mooi vormgegeven! Wat moet ik mij voorstellen van natuur-en sterrenkunde? Klinkt interessant😎

Hey Dominik!

Toen ik begon met gitaar spelen, heb ik het me volledig zelf aangeleerd met veel hulp van Youtube en Yousician. Later, toen bleek dat ik wat beter aan het worden was, mocht ik ook op les, en hier heb ik ook veel nieuwe liedjes en technieken geleerd. Hier ben ik uiteindelijk mee gestopt, omdat ik naar mijn examenjaar toe ging op de middelbare… Op welke manier heb jij het jezelf aangeleerd?

 

En dan ga ik zeker kijken naar Splendor, onze collectie thuis kan niet groot genoeg zijn ;)

 

En nog even over mijn studie (een van de dingen wata ik het het liefste over heb)… Bij natuur- en sterrenkunde kan je je het beste een hele gezellige en exacte studie voorstellen. We leren nu in ons eerste jaar veel over wiskunde (en overduidelijk natuurkunde) om een goede basis op te bouwen voor het vervolg. De studie gaat om de natuurkunde, maar we krijgen ten opzichte van andere universiteiten, meer sterrenkunde erbij. Wat studeer jij?

Reputatie 1
Badge

Welkom Diene!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:

Wat schilder je graag?

Leuk dat je studie je goed bevalt, het klinkt echt als een interessante studie! Wat vind je het leukste ‘vak’ dat je volgt?

Nog even volhouden, hopelijk mag er binnenkort gauw weer wat meer en kun je beginnen aan de leuke avonturen (met misschien wel mensen die je hier hebt leren kennen) :wink:

Tot nu toe ben ik voornamelijk veel bezig met natuurlandschappen schilderen zoals bergen, watervallen, bossen, en oceanen (aangezien ik een beginnende schilder ben). Echt superleuk vind ik het!:smile:

 

Het allerleukste vak, dat is een hele lastige :) Ik denk dat ik tot nu toe het vak ‘Trillingen en golven’ het leukste vind, omdat het heel veel toepassen is van de wiskunde die we hebben gehad, en dat vind ik erg leuk om te doen, zo merk ik echt een vooruitgang namelijk!

Reputatie 1
Badge

ik speel geen helaas gitaar. ik zou het graag willen spelen maar ik heb er te weinig tijd voor om goed gitaar te leren spelen vanwege werk en sport :(

ik heb nooit van Machiavelli Caracassonne en Agricola gehoord wat voor spellen zijn dat als ik vragen mag?

Ze zijn alle drie eigenlijk heel verschillend. Alle drie zijn het tactische spellen. Ik kan niet één woord vinden dat ze alle drie omschrijft, want ze zijn super verschillend (wat het natuurlijk ook weer leuk maakt!). Ze zijn alle drie prima te doen, maar net iets gecompliceerder dat het gemiddelde familiespel. Echte aanraders!

Reputatie 4
Badge +9

Hey Diene,

Welkom hier op de community! Leuk om te horen dat je gitaar speelt, heb je les gevolgd of zelf aangeleerd? Zelf speel ik gitaar en vind het leuk om gelijkgestemden (woordspeling 😂) tegen te komen.

Machiavelli, Weerwolven en Party&co zijn idd leuke spellen. Zelf raad ik Splendor aan, is tactisch en mooi vormgegeven! Wat moet ik mij voorstellen van natuur-en sterrenkunde? Klinkt interessant😎

Hey Dominik!

Toen ik begon met gitaar spelen, heb ik het me volledig zelf aangeleerd met veel hulp van Youtube en Yousician. Later, toen bleek dat ik wat beter aan het worden was, mocht ik ook op les, en hier heb ik ook veel nieuwe liedjes en technieken geleerd. Hier ben ik uiteindelijk mee gestopt, omdat ik naar mijn examenjaar toe ging op de middelbare… Op welke manier heb jij het jezelf aangeleerd?

 

En dan ga ik zeker kijken naar Splendor, onze collectie thuis kan niet groot genoeg zijn ;)

 

En nog even over mijn studie (een van de dingen wata ik het het liefste over heb)… Bij natuur- en sterrenkunde kan je je het beste een hele gezellige en exacte studie voorstellen. We leren nu in ons eerste jaar veel over wiskunde (en overduidelijk natuurkunde) om een goede basis op te bouwen voor het vervolg. De studie gaat om de natuurkunde, maar we krijgen ten opzichte van andere universiteiten, meer sterrenkunde erbij. Wat studeer jij?

Ik ben op les gegaan toen ik 8 jaar was. Heb tooen 4 jaar les gehad en daarna nog 1 jaar privéles. Heb daar dus veel van geleerd, maar ook via YouTube en Chordify. 
Klinkt als een leuke studie, zal wel een pittige studie zijn? Ik studeer Chemisch fysisch analist en zit nu in mijn laatste jaar. Ga vanaf aankomende maandag op afstudeerstage.

@Dienejg Gaaf hoor! Hoe ben je begonnen met schilderen? En hoe '’leer'’ jij schilderen? :) Zelf volg ik een aantal kanalen op youtube en dan kom je inderdaad vaak uit op oceanen, bergen, landschappen maar die zijn stiekem ook heel lastig! Al die diepte en lagen :scream:

 

'’Trillingen en golven'’ klinkt wel echt als iets super ingewikkelds, zeker omdat je zegt dat daar wiskunde achter steekt! Grappig dat jij dat juist dan als vak ziet waarin je goed je vooruitgang in ziet! 

Reputatie 1
Badge +1

Hey Diene,

 

Leuk dat je aan de UvA studeert! Ik studeer kunstmatige intelligentie.

Hoe bevalt je studie? Is het een beetje bij te houden?

Ook tof dat je gitaarspeelt? Wat speel je vooral?

Geef zelf gitaarles en speel elektrische gitaar dus ben benieuwd.

 

groetjes Jan

Reputatie 1
Badge

Hey hallo allemaal, mijn naam is Diene en ik ben nu 18 jaar oud. Mijn hobby’s zijn gitaar spelen, klimmen, schilderen, spelletjes spelen, zwemmen en werken aan mijn studie. Ik studeer nu sinds september natuur- en sterrenkunde aan de UvA in Amsterdam, en ik heb het hier mega erg naar mijn zin. Het lijkt mij leuk om via dit forum mensen te leren kennen die het leuk vinden om af te spreken en gezellig te appen, gewoon wat leuke nieuwe vrienden vinden. Daarnaast lijkt het me, wanneer het weer mag, ook erg leuk om uit te gaan en leuke avonturen te beleven (klinkt lekker cliché) ;) Stuur me een berichtje als je geïnteresseerd bent!

Hallo Diene, het lijkt me leuk om kennis te maken!