Hallo, ik ben Robin


Hallo.

 

Ik ben Robin, ben 23 jaar en kom uit Uden (Noord-Brabant).

 

Ik hoop dat ik via deze weg meer vrienden kan maken waarmee ik wat leuke dingen kan gaan doen.

 

Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn, ik vind bord spellen en games erg leuk, film en/of serie kijken is mijn favoriete bezigheid en ik sta open voor nieuwe dingen. Daarnaast ben ik een sociaal persoon en praten kan ik ook erg goed.

 

Hopelijk is er iemand die dit bericht aanspreekt en daar hoor ik graag iets van.

 

Ik wil u alvast bedenken voor het lezen van mijn bericht.

 

Groetjes Robin


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Hi Robin,

 

Welkom! Wat voor games speel je onder andere? Heb je nog tips voor leuke bordspellen ik ben sinds kort ook meer hierin gedoken.

 

Reputatie 5
Badge +7

Hey Robin! Welkom op de community, leuk dat je jezelf voorstelt! 
 

wat grappig dat je uit Uden komt, ik kom namelijk zelf uit Veghel! Dat scheelt niet zo heel veel van elkaar. Welke spellen vind je leuk? Misschien kunnen we een keertje samen spelletjes avond houden! 
 

groetjes 

Hi Robin,

 

Welkom! Wat voor games speel je onder andere? Heb je nog tips voor leuke bordspellen ik ben sinds kort ook meer hierin gedoken.

 


Hallo Intersivety.

 

Ik speel qua games veel kinderlijke spellen. Bijvoorbeeld op de PlayStation 2 Nickelodeon, op de Wii just dance, switch animal crossing en daarnaast vind ik tetris ook erg leuk.

 

Als tip voor bordspellen vind ik vaak de makkelijk begrijpbare bordspellen het leukst. Zoals Uno, qwixx, rummkub en halli galli. Daarnaast vind ik mens erg je niet, ganzenbord, wie is het, vier op een rij en memorie ook erg leuk. 
Misschien zitten er wel spellen tussen die je niet kent en zou je ze kunnen opzoeken. 
Misschien zou je ook eens op 999 game (de website) kunnen kijken. Daar staan veel bordspellen op met een filmpje hoe het spel werkt. Daarnaast is  Board Game Arena ook een leuke site om online bordspellen te spelen.

 

Hopelijk kun je er wat mee.

 

Groetjes Robin

Hey Robin! Welkom op de community, leuk dat je jezelf voorstelt! 
 

wat grappig dat je uit Uden komt, ik kom namelijk zelf uit Veghel! Dat scheelt niet zo heel veel van elkaar. Welke spellen vind je leuk? Misschien kunnen we een keertje samen spelletjes avond houden! 
 

groetjes 


Hallo Sharon.

 

Veghel is inderdaad er dichtbij. 
 

Ik vind zelf gemakkelijke spellen altijd het leukst. Is vind zelf uno super leuk en bij join us spelen we vaak rummikub. Keezen hebben veel online in de Corona crisis gespeeld. 
Ik sta wel altijd open om nieuwe spellen te leren spelen, dus jouw aanbod om eens een spelletje avond te houden lijkt me dan ook super leuk.

 

Groetjes Robin

Reputatie 6
Badge +11

Hey ik lees dat jij ook van bord spelletjes houdt :) tof :)  zin om eens samen (online) een bordspel te doen? We kunnen eventueel met meerdere mensen spelen 

Hey ik lees dat jij ook van bord spelletjes houdt :) tof :)  zin om eens samen (online) een bordspel te doen? We kunnen eventueel met meerdere mensen spelen 

 

Hallo Nick.

 

Dat klinkt erg leuk.

 

Groetjes Robin

Reputatie 5
Badge +7

Hey Robin! Welkom op de community, leuk dat je jezelf voorstelt! 
 

wat grappig dat je uit Uden komt, ik kom namelijk zelf uit Veghel! Dat scheelt niet zo heel veel van elkaar. Welke spellen vind je leuk? Misschien kunnen we een keertje samen spelletjes avond houden! 
 

groetjes 


Hallo Sharon.

 

Veghel is inderdaad er dichtbij. 
 

Ik vind zelf gemakkelijke spellen altijd het leukst. Is vind zelf uno super leuk en bij join us spelen we vaak rummikub. Keezen hebben veel online in de Corona crisis gespeeld. 
Ik sta wel altijd open om nieuwe spellen te leren spelen, dus jouw aanbod om eens een spelletje avond te houden lijkt me dan ook super leuk.

 

Groetjes Robin

Ik vind uno ook super leuk! Maar ik speel bijvoorbeeld ook heel graag Machiavelli! Dat is een wat ingewikkelder spel, of kakkerlakken salade! Die lijkt een beetje op uno! Echt een aanrader! 
 

 

Reputatie 2
Badge +4

Hi Robin,

 

Welkom! Wat voor games speel je onder andere? Heb je nog tips voor leuke bordspellen ik ben sinds kort ook meer hierin gedoken.

 


Hallo Intersivety.

 

Ik speel qua games veel kinderlijke spellen. Bijvoorbeeld op de PlayStation 2 Nickelodeon, op de Wii just dance, switch animal crossing en daarnaast vind ik tetris ook erg leuk.

 

Als tip voor bordspellen vind ik vaak de makkelijk begrijpbare bordspellen het leukst. Zoals Uno, qwixx, rummkub en halli galli. Daarnaast vind ik mens erg je niet, ganzenbord, wie is het, vier op een rij en memorie ook erg leuk. 
Misschien zitten er wel spellen tussen die je niet kent en zou je ze kunnen opzoeken. 
Misschien zou je ook eens op 999 game (de website) kunnen kijken. Daar staan veel bordspellen op met een filmpje hoe het spel werkt. Daarnaast is  Board Game Arena ook een leuke site om online bordspellen te spelen.

 

Hopelijk kun je er wat mee.

 

Groetjes Robin

Aaah super leuk! En thanks voor de tips. Enkele spellen heb ik zelf ook en vind ik ook leuk om te doen. Ik ga qwixx en halli galli zeker eens opzoeken! :)

 

Reputatie 2
Badge +4

Hey ik lees dat jij ook van bord spelletjes houdt :) tof :)  zin om eens samen (online) een bordspel te doen? We kunnen eventueel met meerdere mensen spelen 

Hey Nick,

 

Is het wellicht een idee om dit ook eens een keer als 'event' te doen?

Lijkt mij leuk om ook eens online te doen met meerdere mensen van de community 😄

Reputatie 3
Badge +1

Nogmaals welkom @Robin in de community!

 

Wat leuk dat je games leuk vindt van o.a. Nickelodeon.

Welke films vind je leuk?

 

Groetjes,

Anwar