Hallo ik ben Daniel

  • 5 January 2022
  • 10 reacties
  • 152 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo allemaal!

Mijn naam is Daniël ik ben 26 jaar oud en ik woon in Hoofddorp. Ik ben een leuke eerlijke jongen en zoek ook leuke eerlijke mensen om mee te chillen of chatten. Ik woon alleen en heb weinig sociale contacten. 

  •  Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en profielfoto?
    Mijn Artiesten naam is Dan_label vandaar deze nickname! ik zit wel eens op het programma FL studio. Ook heb ik een microfoon gekocht bij de mediamarkt waarmee ik soms wat leuks opneem. Nu ben ik niet een ervaren artiest ofzo, maar het is leuk om te doen. Als je wat wil horen kan ik je wat sturen!
  •  Hoe ben je bij deze community terecht gekomen?
    Via google, ik verveelde mij en zocht naar leuke platforms waarop je mensen kan leren kennen
  •  Woon je thuis, op jezelf of met huisgenoten?
    Ik woon helemaal alleen in een jongerenwoning. Ik ben er achter gekomen dat het veel leuker is om met iemand samen te wonen. Het liefst een vriendinnetje natuurlijk 🙂.
  •  Woon je in een stad of dorp?
    Ik woon in een gezellig dorpje, Hoofddorp 🙂. Dat ligt vlak bij schiphol.
  •  Ga je naar school, volg je een opleiding, doe je (vrijwilligers)werk?
    Ik ga momenteel nog niet naar school. Ik wil wel weer naar school om de opleiding technicus mechatronica systemen te doen. Ik ga dit misschien samen met mijn broertje doen. Ik ga dan waarschijnlijk naar ROC tempelhofstraat in Amsterdam.
  •  Heb je huisdieren? Hondenmens of hou je meer van katten?
    Nee ik heb nog geen huisdier. Ik vind het wel heel erg leuk om een hond te hebben. Ze zijn zo trouw en lief. Katten vind ik ook wel lief, maar een hond is net wat leuker, vind je ook niet?
  •  Wat is jouw guilty pleasure?
    Hahaha ik weet niet wat dit betekend. Weet jij dat wel ?
  •  Hoeveel tijd besteed je op andere social media?
    Misschien zo'n drie uurtjes per dag
  •  Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
    Heb ik niet, ik ben opgevoed waarbij je tevreden moet zijn met alles wat er op je bord ligt!
  •  Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
    Ik wil nu heel graag weer fitnessen, maar door corona kan dat niet..Echt irritand. het liefst ga ik zo'n drie tot vier keer per week naar de sportschool. Ik heb nog nooit mijn ideale body gehad en ik die wil ik zeker weten krijgen door goed te sporten.
  •  Jouw boeken/film/serie/muziek-smaak?
    Ik vind de serie de onzichtbare maalstroom erg leuk om te lezen. Verder houd ik van Ski fi films en documentaires over dieren en de planeet
  •  Wat ga je als eerst doen je als je de loterij wint
    Dan zou ik als eerst een klein bedrag per maand gebruiken totdat ik een punt heb bereikt waarbij ik zeg; en nu kan ik wat meer uitgeven!

Nou ik ben benieuwd of er iemand op reageert. Misschien wel iemand waarmee ik blijf chatten :P 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Haai Daniël, welkom!

 

Nice dat je zo uitgebreid voorstelt. Klinkt leuk allemaal! Maar ga je echt met je broertje samen in 1 klas zitten? Gaat dat dan wel goed komen :joy:

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Daniel! Leuk dat je muziek opneemt, had je dit topic al gezien?  Zijn er hier muzikanten? | Join Us Community (join-us.nu)

Reputatie 2
Badge

Haai Daniël, welkom!

 

Nice dat je zo uitgebreid voorstelt. Klinkt leuk allemaal! Maar ga je echt met je broertje samen in 1 klas zitten? Gaat dat dan wel goed komen :joy:

Haha ja we hebben afgesproken om samen naar de zelfde opleiding te gaan. Ik denk dat het wel goed gaat komen, hij is een rustige jongen en we zijn waarschijnlijk ouder dan de rest van de klas (hoeft niet zo te zijn, maar ik verwacht dat wel).

Ik denk zelf dat hij heel erg zijn best gaat doen.

 

Groetjes Daniël 

Reputatie 2
Badge

Welkom Daniel! Leuk dat je muziek opneemt, had je dit topic al gezien?  Zijn er hier muzikanten? | Join Us Community (join-us.nu)

Hoi! Nee heb ik nog niet gezien ik ga het snel even bekijken!

Hoi Daniël,

Wat leuk dat je van honden houdt! Wat is jouw favoriete hondenras? Of als je zelf een hond zou nemen, welk soort zou je dan kiezen? 

Welkom Daniël!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:  Heel uitgebreid, we krijgen zo een heel goed beeld van wie jij bent! Was toevallig gister nog bij jou in de buurt (Schiphol) moest mn zus daar ophalen :blush: jullie zullen daar vast vaak laag overvliegende vliegtuigen zien of niet!? Ik heb het zelf niet zo op vliegtuigen, grote angst haha als ik dan richting Schiphol rijd word ik al helemaal zenuwachtig! :zipper_mouth:

Wat leuk dat je zo met muziek bezig bent! Wat voor microfoon heb jij? Ik heb zelf ook een studiomicrofoon, de Samson 2QU maar die gebruik ik niet om op te nemen, maar juist voor het streamen op Twitch! Ben wel benieuwd naar wat jij al hebt gemaakt! 

Heb zelf een hond en ben ook meer een hondenmens maar katten zijn ook wel leuk ja! :wink:

Haha genoeg Guilty Pleasures, het lijkt me echt een keer zo leuk om te gaan karaoken! Dat zal echt mijn ultieme guilty pleasure zijn hahahaha. 

Fijn dat je deze community gevonden hebt, ik hoop dat je hier leuke contacten mag opdoen! :blush:

Reputatie 2
Badge

Hoi Daniël,

Wat leuk dat je van honden houdt! Wat is jouw favoriete hondenras? Of als je zelf een hond zou nemen, welk soort zou je dan kiezen? 

Hoi Anou,

 

Ja ik houd heel erg veel van honden. Ze zijn heel erg trouw en slim.In principe vind ik elk ras lief, maar omdat ik zelf en meggalse herders hond had zou ik heel graag weel zo'n hond willen. Ik mis m'n oude hond heel erg, hij is inmiddels al ingeslapen. Ikzelf was het er niet mee eens (het inslapen), maar iedereen zegt dat het de beste keuze was.

 

Groetjes Daniël 

Reputatie 2
Badge

Welkom Daniël!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:  Heel uitgebreid, we krijgen zo een heel goed beeld van wie jij bent! Was toevallig gister nog bij jou in de buurt (Schiphol) moest mn zus daar ophalen :blush: jullie zullen daar vast vaak laag overvliegende vliegtuigen zien of niet!? Ik heb het zelf niet zo op vliegtuigen, grote angst haha als ik dan richting Schiphol rijd word ik al helemaal zenuwachtig! :zipper_mouth:

Wat leuk dat je zo met muziek bezig bent! Wat voor microfoon heb jij? Ik heb zelf ook een studiomicrofoon, de Samson 2QU maar die gebruik ik niet om op te nemen, maar juist voor het streamen op Twitch! Ben wel benieuwd naar wat jij al hebt gemaakt! 

Heb zelf een hond en ben ook meer een hondenmens maar katten zijn ook wel leuk ja! :wink:

Haha genoeg Guilty Pleasures, het lijkt me echt een keer zo leuk om te gaan karaoken! Dat zal echt mijn ultieme guilty pleasure zijn hahahaha. 

Fijn dat je deze community gevonden hebt, ik hoop dat je hier leuke contacten mag opdoen! :blush:

Hello Rochella,

 

Jah Hoofddorp ligt in de buurt van shiphol en er komen best wel wat vliegtuigen voorbij, maar dan net niet te dichtbij om me zorgen te maken over het geluid of andere dingen. Haha ik zelf ben ooit een keer met de vliegtuig vertrokken uit nederland naar griekenland (naar mijn opa toe). Ik was toen nog heel klein en vond het eerder spannend dan eng.

 

Jah ik ben soms met muziek bezig, maar ik ben nog niet zo heel erg goed in het schrijven van teksten. Mijn tekstenkennis is heel erg slecht  (daar kan ik mij soms ook heel erg aan irriteren omdat ik wel houd van meezingen, en dan ken ik de tekst maar niet uit mijn hoofd).

Hier is een filmpje van youtube. Deze heb ik een paar dagen gelden opgenomen :)

 

Leuk dat je hebt gereageerd op mijn topic! Bedankt voor de interesse en jij ook veel plezier op deze site:)

 

Groetjes Daniël 

 

@Dan_label 

Oh een Mechelse herder, daar heb ik nog niet eerder van gehoord! Maar ik heb het ras eventjes gegoogled :wink: : mooie honden! Hier een leuk weetje wat ik zelf nog niet wist: dit ras is naar de Belgische stad Mechelen vernoemd! Herders doen mij altijd denken aan de films van Snuf de Hond, hihi… 

Zou je zelf een kleine pup nemen? Of al een wat oudere hond die al enige opvoeding heeft gehad? 

Reputatie 1
Badge

Hallo allemaal!

Mijn naam is Daniël ik ben 26 jaar oud en ik woon in Hoofddorp. Ik ben een leuke eerlijke jongen en zoek ook leuke eerlijke mensen om mee te chillen of chatten. Ik woon alleen en heb weinig sociale contacten. 

  •  Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en profielfoto?
    Mijn Artiesten naam is Dan_label vandaar deze nickname! ik zit wel eens op het programma FL studio. Ook heb ik een microfoon gekocht bij de mediamarkt waarmee ik soms wat leuks opneem. Nu ben ik niet een ervaren artiest ofzo, maar het is leuk om te doen. Als je wat wil horen kan ik je wat sturen!
  •  Hoe ben je bij deze community terecht gekomen?
    Via google, ik verveelde mij en zocht naar leuke platforms waarop je mensen kan leren kennen
  •  Woon je thuis, op jezelf of met huisgenoten?
    Ik woon helemaal alleen in een jongerenwoning. Ik ben er achter gekomen dat het veel leuker is om met iemand samen te wonen. Het liefst een vriendinnetje natuurlijk 🙂.
  •  Woon je in een stad of dorp?
    Ik woon in een gezellig dorpje, Hoofddorp 🙂. Dat ligt vlak bij schiphol.
  •  Ga je naar school, volg je een opleiding, doe je (vrijwilligers)werk?
    Ik ga momenteel nog niet naar school. Ik wil wel weer naar school om de opleiding technicus mechatronica systemen te doen. Ik ga dit misschien samen met mijn broertje doen. Ik ga dan waarschijnlijk naar ROC tempelhofstraat in Amsterdam.
  •  Heb je huisdieren? Hondenmens of hou je meer van katten?
    Nee ik heb nog geen huisdier. Ik vind het wel heel erg leuk om een hond te hebben. Ze zijn zo trouw en lief. Katten vind ik ook wel lief, maar een hond is net wat leuker, vind je ook niet?
  •  Wat is jouw guilty pleasure?
    Hahaha ik weet niet wat dit betekend. Weet jij dat wel ?
  •  Hoeveel tijd besteed je op andere social media?
    Misschien zo'n drie uurtjes per dag
  •  Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
    Heb ik niet, ik ben opgevoed waarbij je tevreden moet zijn met alles wat er op je bord ligt!
  •  Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
    Ik wil nu heel graag weer fitnessen, maar door corona kan dat niet..Echt irritand. het liefst ga ik zo'n drie tot vier keer per week naar de sportschool. Ik heb nog nooit mijn ideale body gehad en ik die wil ik zeker weten krijgen door goed te sporten.
  •  Jouw boeken/film/serie/muziek-smaak?
    Ik vind de serie de onzichtbare maalstroom erg leuk om te lezen. Verder houd ik van Ski fi films en documentaires over dieren en de planeet
  •  Wat ga je als eerst doen je als je de loterij wint
    Dan zou ik als eerst een klein bedrag per maand gebruiken totdat ik een punt heb bereikt waarbij ik zeg; en nu kan ik wat meer uitgeven!

Nou ik ben benieuwd of er iemand op reageert. Misschien wel iemand waarmee ik blijf chatten :P 

Hoi mijn naam is Rewati. Ben bijna 26 jaar en woon in Amsterdam. Hobby's zijn vooral muziek en kunstschaatden. Mijn nickname is ontstaan door me knuffel aap. Lijkt me leuk om eens kennis te maken.