Hallo

  • 11 February 2022
  • 10 reacties
  • 261 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi mijn naam is Rewati. Ik heb mij aangemeld op de join us site omdat ik graag nieuwe mensen wil leren kennen. Voel me zelf vaak eenzaam en ik hoop op deze manier vrienden te maken. Mijn hobby's zijn kunstschaatsen en muziek. Ik houd vooral van jaren 80 muziek. En ik heb een hele lieve knuffel aap. Ik ben 25 bijna 26 jaar. Vroeger deed ik ook aan stijldansen. Ik woon in Amsterdam in een gave studio. Ik ben opgegroeid in Haarlem. Maar om veiligheidsredenen kon ik daar niet blijven. Ik hou van shoppen en de bioscoop en gezellig een drankje doen. Maar met de corona maatregelen is veel helaas niet mogelijk momenteel. Maar wie weet komt dat weer! Heel benieuwd of ik een reactie krijg en of ik hier vrienden leer kennen. 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi ik heb mij aangemeld op de join us site omdat ik graag nieuwe mensen wil leren kennen. Voel me zelf vaak eenzaam en ik hoop op deze manier vrienden te maken. 

Mijn hobby's zijn kunstschaatsen en muziek. 

Reputatie 1
Badge

Hoi ik zal nog even wat meer over mezelf vertellen. Ik heb de opleiding voor secretaresse afgerond. Mijn hobby's zijn kunstschaatsen en muziek. Ik hou vooral van jaren 80 muziek. En heb een hele lieve knuffel aap. Ik woon in Amsterdam in een gave studio. Ben 25 bijna 26 jaar. 

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Rewati, leuk dat je je hier hebt aangemeld :) Wat is je favoriete jaren 80 band of artiest?

Reputatie 1
Badge

Hoi bedankt! Dat is Modern Talking en Michael Jackson 😀

Reputatie 5
Badge +7

Hoi!

Wat een leuke hobbies heb je. Ik luister ook graag naar muziek. En ik zit op dansen, alleen geen stijldansen.

 

Je eenzaam voelen ken ik helaas wel, dat heb ik ook. Stuur mij gerust een berichtje als je wilt.

Reputatie 1
Badge

Hoi!

Wat een leuke hobbies heb je. Ik luister ook graag naar muziek. En ik zit op dansen, alleen geen stijldansen.

 

Je eenzaam voelen ken ik helaas wel, dat heb ik ook. Stuur mij gerust een berichtje als je wilt.

Hoi dankjewel! Leuk dat je op dansen zit. 

Reputatie 5
Badge +7

Hoi!

Wat een leuke hobbies heb je. Ik luister ook graag naar muziek. En ik zit op dansen, alleen geen stijldansen.

 

Je eenzaam voelen ken ik helaas wel, dat heb ik ook. Stuur mij gerust een berichtje als je wilt.

Hoi dankjewel! Leuk dat je op dansen zit. 

Dank je. Ik doe aan tap, hip hop en musical jazz

Reputatie 1
Badge

Hoi!

Wat een leuke hobbies heb je. Ik luister ook graag naar muziek. En ik zit op dansen, alleen geen stijldansen.

 

Je eenzaam voelen ken ik helaas wel, dat heb ik ook. Stuur mij gerust een berichtje als je wilt.

Hoi dankjewel! Leuk dat je op dansen zit. 

Dank je. Ik doe aan tap, hip hop en musical jazz

Ooh wat leuk 😀

Reputatie 5
Badge +7

Hoi!

Wat een leuke hobbies heb je. Ik luister ook graag naar muziek. En ik zit op dansen, alleen geen stijldansen.

 

Je eenzaam voelen ken ik helaas wel, dat heb ik ook. Stuur mij gerust een berichtje als je wilt.

Hoi dankjewel! Leuk dat je op dansen zit. 

Dank je. Ik doe aan tap, hip hop en musical jazz

Ooh wat leuk 😀

Dank je. Wat voor een soort stijlen deed jij?

Reputatie 1
Badge

Hoi!

Wat een leuke hobbies heb je. Ik luister ook graag naar muziek. En ik zit op dansen, alleen geen stijldansen.

 

Je eenzaam voelen ken ik helaas wel, dat heb ik ook. Stuur mij gerust een berichtje als je wilt.

Hoi dankjewel! Leuk dat je op dansen zit. 

Dank je. Ik doe aan tap, hip hop en musical jazz

Ooh wat leuk 😀

Dank je. Wat voor een soort stijlen deed jij?

Ik deed stijldansen, hiphop en ballet