hallo

  • 6 January 2022
  • 17 reacties
  • 220 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hallo iedereen ik ben Saskia en ben 21 jaar oud. Ik woon in Ysselsteyn (Limburg), in mijn vrije tijd kijk ik voornamelijk YouTube/Netflix/Videoland en bakken/koken vind ik ook leuk om te doen doe het alleen niet zo vaak. En ben sinds de laatste lockdown begonnen met home workout te doen en wandelen doe ik ook regelmatig samen met de hond.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

17 reacties

Hey Saskia,

We delen veel dezelfde hobby's! :grinning: Ik vind het ook heerlijk om op Netflix en Videoland te zoeken naar leuke films en series! Op Videoland ben ik sinds kort begonnen aan Mocro Maffia; aanrader! En er komt 28 januari een nieuw seizoen, yes! :tada: Wat voor films en series kijk je graag naar? Misschien heb ik nog wat leuke kijktips voor je... :wink:

Koken en bakken vind ik ook heel leuk om te doen! Wat is jouw favoriete ‘keuken’? Ik vind zelf de Franse :flag_mf: en Italiaanse :flag_it: keuken super. En wat voor creaties bak je zoal? :birthday:

Reputatie 2
Badge +3

Hey Anou,

qua films vaak Nederlandse en series heb ik pretty little liars, gossip girl, friends, Alexa en Katie, no good nick, blood and water, the circle, bridgerton, Emily in Paris

en gtst, temtation island, kopen zonder kijken, de verraders, pretty little liars the perfectionist 

mijn favoriete keuken is Italiaans en beetje Mexicaans, en qua bakken heb ik taart, cake, koekjes, pizza’s brownies en al dat soort dingetjes 

Hi Saskia,

Welkom op het forum, ik ben zelf ook woonachtig in Limburg :)

Wat voor soort hond heb je? 

Welkom Saskia!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:  

Je schrijft dat je bent begonnen met een home work out, hoe pak je zoiets aan? Ik heb sinds kort een app 7M Women en ik probeer elke dag dan de '’daily challenge'’ te doen, heb nog nooit zo'n spierpijn gehad! :sweat_smile:

Heel veel plezier hier op de community!

Reputatie 2
Badge +3

Hi Saskia,

Welkom op het forum, ik ben zelf ook woonachtig in Limburg :)

Wat voor soort hond heb je? 

Wij hebben een boemer of terwijl een kruising tussen maltezerleeuwtje en chichu 

Reputatie 2
Badge +3

Welkom Saskia!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:  

Je schrijft dat je bent begonnen met een home work out, hoe pak je zoiets aan? Ik heb sinds kort een app 7M Women en ik probeer elke dag dan de '’daily challenge'’ te doen, heb nog nooit zo'n spierpijn gehad! :sweat_smile:

Heel veel plezier hier op de community!

Ik volg het YouTube/insta/TikTok kanaal van kp active en sinds de laatste lockdown maakt ze elke week een scheme met wat elke dag de bedoeling is en dan om 10:00 plaats ze een video op YouTube die je dan kan uitvoeren, en heb er zeker regelmatig spierpijn van. 
ze is toen der tijd eerst begonnen met TikTok om daar korte video’s op te zetten maar die op YouTube geven echt goede motivatie om het ook daadwerkelijk te gaan doen als ze in je abonnementen box komen 

Reputatie 4
Badge +3

Bakken en koken, altijd leuk! Wat is het lekkerste/leukste wat je ooit hebt gemaakt? :grin:

Reputatie 2
Badge +3

Bakken en koken, altijd leuk! Wat is het lekkerste/leukste wat je ooit hebt gemaakt? :grin:

Qua avondeten pasta pesto (ik geef toe ik woon nog thuis en mijn moeder kookt bijna altijd)

en qua bakken is moeilijk want kwarktaart of arretjescake is heel lekker maar ook heel simpel, maar cake is ook heel lekker.

heb ooit een keer een taart gemaakt met marsepein was leuk maar niet echt lekker omdat de vormpjes te dik waren, en was er heel lang mee bezig, ik ben dan toch wel iets meer van de simpele dingetjes bakken 

Reputatie 4
Badge +3

Qua avondeten pasta pesto (ik geef toe ik woon nog thuis en mijn moeder kookt bijna altijd)

en qua bakken is moeilijk want kwarktaart of arretjescake is heel lekker maar ook heel simpel, maar cake is ook heel lekker.

heb ooit een keer een taart gemaakt met marsepein was leuk maar niet echt lekker omdat de vormpjes te dik waren, en was er heel lang mee bezig, ik ben dan toch wel iets meer van de simpele dingetjes bakken 

Pasta pesto is altijd goed! :wink:

Ik ben ook meer van de simpele dingetjes bakken hoor. Al heb ik wel een keer een online masterclass soezen gehad en dat was wel heel tof en uitdagend om te doen. En ook nog goed gelukt, extra tof :joy::sweat_smile:

Reputatie 2
Badge +3

Qua avondeten pasta pesto (ik geef toe ik woon nog thuis en mijn moeder kookt bijna altijd)

en qua bakken is moeilijk want kwarktaart of arretjescake is heel lekker maar ook heel simpel, maar cake is ook heel lekker.

heb ooit een keer een taart gemaakt met marsepein was leuk maar niet echt lekker omdat de vormpjes te dik waren, en was er heel lang mee bezig, ik ben dan toch wel iets meer van de simpele dingetjes bakken 

Pasta pesto is altijd goed! :wink:

Ik ben ook meer van de simpele dingetjes bakken hoor. Al heb ik wel een keer een online masterclass soezen gehad en dat was wel heel tof en uitdagend om te doen. En ook nog goed gelukt, extra tof :joy::sweat_smile:

Aah dat is wel heel leerzaam, en altijd fijn als het ook nog eens goed lukt 

@Saskiaaaa Hoi!

Over welke onderwerpen praat je graag?

Reputatie 2
Badge +3

@Saskiaaaa Hoi!

Over welke onderwerpen praat je graag?

Oeee dat vind ik best wel een lastige omdat ik over van alles en nog wat kan praten, ik kan zo niet een specifieke onderwerp bedenken dat ik daar graag over praat 

@Saskiaaaa Oké, hmm…

Als je elke soort vis kon zijn, welke zou je dan zijn?

Reputatie 2
Badge +3

@Finley ik heb eigenlijk echt geen idee, heb geen verstand van vissen 😂

@Saskiaaaa Ah.

Wat zou je doen graag als het Coronavirus voorbij is?

Reputatie 2
Badge +3

@Finley Corona heeft eigenlijk niks voor mij veranderd, dus ik zou daarna denk ik gewoon het zelfde doorgaan,

en jij?

@Saskiaaaa Ik denk dat ik zou meer activitieiten meedoen met nieuwe mensen zodat ik kon nieuwe vaardigheiden leren en, natuurlijk, nieuwe mensen ontmoeten. Ik zou ook graag rond Nederland opneiuw beginnen reisen.

Wat denk je van Limburg?