Emma, 19 jaar oud, omgeving Eindhoven

  • 4 April 2022
  • 6 reacties
  • 274 × bekeken

Reputatie 1

Hey ,

Mijn naam is Emma, 19 jaar oud en ik woon omgeving Eindhoven. Ik zoek leuke vriendinnen/ vrienden om te sporten, uit te gaan, shoppen, etc😊.

Ik volg de opleiding verzorgende IG leerjaar 2. Volgend jaar februari wil ik starten met de opleiding verpleegkundige. Daarnaast werk ik ook in de zorg als helpende. 
 

Lijkt het jou ook leuk om met mij te sporten/ uit te gaan en ben je 20+ let me know


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heeyy, welkom! 

Reputatie 5
Badge +7

Hey Emma, 

 

Leuk dat je jezelf voorstelt! Wat voor sport zou je willen doen? 

Reputatie 1
Badge +1

hii Emma, leuk dat je de opleiding verzorgende IG doet. Ik zit zelf in het eerste jaar van B Fysiotherapie, wat voor werk doe je als helpende in de zorg. Is dat een soort adl begeleiding?

Reputatie 2
Badge +1

Hey ,

Mijn naam is Emma, 19 jaar oud en ik woon omgeving Eindhoven. Ik zoek leuke vriendinnen/ vrienden om te sporten, uit te gaan, shoppen, etc😊.

Ik volg de opleiding verzorgende IG leerjaar 2. Volgend jaar februari wil ik starten met de opleiding verpleegkundige. Daarnaast werk ik ook in de zorg als helpende. 
 

Lijkt het jou ook leuk om met mij te sporten/ uit te gaan en ben je 20+ let me know

Hee Emma, leuk dat je er bent :). Ik ben Manon 21 (bijna 22) en ik ben vrijdag verhuisd naar Eindhoven. Het lijkt me super leuk om een keer af te spreken en evt een keer uit te gaan of iets anders gezellig te doen.

Ik heb de opleiding onderwijsassistent afgerond en doe nu de opleiding optiek. Allebei ook aan het Summa College (iig ik denk dat jij daar ook zit). 

Let me know als je een keer wil meeten 😊

Welkom Emma!

Leuk dat je je voorstelt! 😊

Heb je al een kijkje genomen bij de groepen op de community? Deze zijn ingedeeld per regio, maar ook op interesse/hobbies. Join Us Groepen

Veel plezier op de community en ik hoop dat je hier leuke contacten mag opdoen! 👍

Reputatie 1
Badge

Hey ,

Mijn naam is Emma, 19 jaar oud en ik woon omgeving Eindhoven. Ik zoek leuke vriendinnen/ vrienden om te sporten, uit te gaan, shoppen, etc😊.

Ik volg de opleiding verzorgende IG leerjaar 2. Volgend jaar februari wil ik starten met de opleiding verpleegkundige. Daarnaast werk ik ook in de zorg als helpende. 
 

Lijkt het jou ook leuk om met mij te sporten/ uit te gaan en ben je 20+ let me know

tJe hebt deelname, mooie woorden en veel van je hobby's