Eventjes voorstellen

  • 25 April 2022
  • 16 reacties
  • 279 × bekeken

Badge

Hi allemaal!

 

Bij deze wil ik mij even voorstellen.

 

Ik ben Dave en ik ben al een tijdje vrij eenzaam sinds dat mijn middelbare schoolvrienden en ik uit elkaar zijn gegroeid. Ik heb een grote passie voor het maken van content en het editten van video's maar hou ook zeker van sporten en regelmatig een drankje doen. Ik zou graag nieuwe mensen willen leren kennen en als je toevallig dezelfde interesses hebt als ik, dan is dat helemaal mooi. Ik ben woonachtig in de omgeving van Utrecht. Lijkt het jou leuk om mij te ontmoeten stuur me dan gerust een berichtje :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

16 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Heey Dave, Welkom! 

 

Leuk dat je een passie hebt voor camera's! 

 

Wat voor sport doe je?

 

Grts Renze

Badge

Hey! ik vindt het zelf wel lekker om te hardlopen vooral savonds als het wat koeler is :)

 

gr Dave

 

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Dave, 

 

Welkom! 

Ik hou enorm veel van films en soms ook het maken van films en kortfilms. Omdat Jr van video's maken en editten houdt, weet ik niet of je daarom ook filmfan bent? :) 

Hey Dave!

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt! 😊 Heb je al een kijkje genomen bij de groepen hier op de community?  Je kan daar per interesse maar ook per regio een groep '’joinen'’ dat maakt het misschien net even wat makkelijker om mensen te vinden in de buurt of juist die ook jouw interesses delen. Groepen vindt je boven aan in het midden op de balk, of door hier te klikken.

Ik ben zelf toevallig ook wel wat bezig met het maken van filmpjes/video's en het editen daar van. Eerst deed ik dit voornamelijk met games (video's en clips die ik via Twitch had gemaakt editen tot een gameplay video bijvoorbeeld) maar de laatste tijd probeer ik het ook met mijn Go Pro (en dan eigenlijk van alles wat je met een GoPro kunt filmen, maar voornamelijk filmpjes op de motor). GoPro heeft zelf een programma waarmee je kunt editen en dat maakt het echt wel een stukje makkelijker voor een ongeduldig iemand zoal sik haha. Waarmee bewerk jij je films?

Badge

Hoi Dave, 

 

Welkom! 

Ik hou enorm veel van films en soms ook het maken van films en kortfilms. Omdat Jr van video's maken en editten houdt, weet ik niet of je daarom ook filmfan bent? :) 

Jazeker ik hou vooral van films met een goede krachtige storyline. Ik vindt zelf fictie en non fictie alletwee wel vet. Binnenkort wil ik de northman gaan kijken. Van welke soort films hou jij?

Badge

Hey Dave!

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt! 😊 Heb je al een kijkje genomen bij de groepen hier op de community?  Je kan daar per interesse maar ook per regio een groep '’joinen'’ dat maakt het misschien net even wat makkelijker om mensen te vinden in de buurt of juist die ook jouw interesses delen. Groepen vindt je boven aan in het midden op de balk, of door hier te klikken.

Ik ben zelf toevallig ook wel wat bezig met het maken van filmpjes/video's en het editen daar van. Eerst deed ik dit voornamelijk met games (video's en clips die ik via Twitch had gemaakt editen tot een gameplay video bijvoorbeeld) maar de laatste tijd probeer ik het ook met mijn Go Pro (en dan eigenlijk van alles wat je met een GoPro kunt filmen, maar voornamelijk filmpjes op de motor). GoPro heeft zelf een programma waarmee je kunt editen en dat maakt het echt wel een stukje makkelijker voor een ongeduldig iemand zoal sik haha. Waarmee bewerk jij je films?

Hey Rochella, 

Wat tof dat jezelf ook video's maakt! Ik heb de groepen inderdaad al bekeken en ben er ook al een paar gejoined. Ik ben zelf momenteel ook een aantal video's op youtube staan maar momenteel wil ik toch wel switchen naar meer cinematic video's. Vooral omdat je hiermee heel goed verhalen etc kan vertellen. Ik gebruik zelf momenteel Premiere pro en after effects om te editten. Daarnaast heb ik een subscription bij Artlist voor mijn muziek en sound effects. Maar wil mij later ook meer gaan verdiepen in VFX en 3D effecten. Persoonlijk ben ik heel erg van van Youtubers zoals Niklas Christl. Wat zijn mensen waar jij tegenopkijkt?

 

Gr Dave

Badge

Hi Dave,

 

Welkom bij de community zou ik zeggen! Wat leuk dat je hardloopt, dan hebben we iets gemeen ;) Zijn er bepaalde doelen waar je naar toe traint, of een wedstrijd misschien? Ik ben benieuwd!
Zelf boulder/klim ik regelmatig, is zeker een aanrader als je een keer iets nieuws wilt proberen. 

Badge

Hi Merel, zelf loop ik hard op mijn lichaam een beetje op peil te houden. Boulder en klimmen lijkt mij ook wel leuk idd. Is het een zware sport? :)

Badge

Hi Merel, zelf loop ik hard op mijn lichaam een beetje op peil te houden. Boulder en klimmen lijkt mij ook wel leuk idd. Is het een zware sport? :)

@Cameralover nee het is juist een heel toegankelijke sport als je het mij vraagt! Je hebt allerlei verschillende routes voor elk niveau. Ik merk dat hoe langer ik het doe, hoe moeilijkere routes ik kan. Soms klim ik een deel van een moeilijke route en bewaar het tweede deel dan voor een latere sessie en dan word ik (hopelijk) steeds een stukje beter. Toevallig weet ik dat in Utrecht ook een leuke boulderhal zit :)

 

En super goed dat je dat doet, daar is hardlopen echt ideaal voor.

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Dave, 

 

Welkom! 

Ik hou enorm veel van films en soms ook het maken van films en kortfilms. Omdat Jr van video's maken en editten houdt, weet ik niet of je daarom ook filmfan bent? :) 

Jazeker ik hou vooral van films met een goede krachtige storyline. Ik vindt zelf fictie en non fictie alletwee wel vet. Binnenkort wil ik de northman gaan kijken. Van welke soort films hou jij?

 

Tof! Ja ik ook. Zonder een goed verhaal en goed ontwikkelde personages kan het geen goede film zijn. 

 

Toevallig! Ja The Northman stond ook al op m'n lijstje om op het grote scherm te gaan zien, van dezelfde regisseur van The VVitch en The Lighthouse.

Ik ga er morgenavond heen met 2 vrienden. 

 

Voor de rest houd ik van allerlei genres films, maar houd het meeste van horror, science fiction (niet alle scifi), avontuur, en soms ook lekkere platte humor. 

 

En jij? 

En als je zegt non-fictie films bedoel je dan meer documentaires of biopics en films over ware gebeurtenissen? 

Badge

Hoi Dave, 

 

Welkom! 

Ik hou enorm veel van films en soms ook het maken van films en kortfilms. Omdat Jr van video's maken en editten houdt, weet ik niet of je daarom ook filmfan bent? :) 

Jazeker ik hou vooral van films met een goede krachtige storyline. Ik vindt zelf fictie en non fictie alletwee wel vet. Binnenkort wil ik de northman gaan kijken. Van welke soort films hou jij?

 

Tof! Ja ik ook. Zonder een goed verhaal en goed ontwikkelde personages kan het geen goede film zijn. 

 

Toevallig! Ja The Northman stond ook al op m'n lijstje om op het grote scherm te gaan zien, van dezelfde regisseur van The VVitch en The Lighthouse.

Ik ga er morgenavond heen met 2 vrienden. 

 

Voor de rest houd ik van allerlei genres films, maar houd het meeste van horror, science fiction (niet alle scifi), avontuur, en soms ook lekkere platte humor. 

 

En jij? 

En als je zegt non-fictie films bedoel je dan meer documentaires of biopics en films over ware gebeurtenissen? 

Hey, Ik vindt persoonlijk films die zijn gebaseerd op een waargebeurd verhaal wel interessant. Horror is ook wel nice inderdaad persoonlijk vindt ik geestenfilms etc wel altijd leuk. 

Wat is jouw favoriete film?

 

Badge

Hi Merel, zelf loop ik hard op mijn lichaam een beetje op peil te houden. Boulder en klimmen lijkt mij ook wel leuk idd. Is het een zware sport? :)

@Cameralover nee het is juist een heel toegankelijke sport als je het mij vraagt! Je hebt allerlei verschillende routes voor elk niveau. Ik merk dat hoe langer ik het doe, hoe moeilijkere routes ik kan. Soms klim ik een deel van een moeilijke route en bewaar het tweede deel dan voor een latere sessie en dan word ik (hopelijk) steeds een stukje beter. Toevallig weet ik dat in Utrecht ook een leuke boulderhal zit :)

 

En super goed dat je dat doet, daar is hardlopen echt ideaal voor.

Hey tof dat in utrecht ook een boulderhal zit is zeker het uitproberen waard :)

Reputatie 6
Badge +7

Hey!

Wat voor video's edit je? Heb je zelf een youtube kanaal?

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Dave, 

 

Welkom! 

Ik hou enorm veel van films en soms ook het maken van films en kortfilms. Omdat Jr van video's maken en editten houdt, weet ik niet of je daarom ook filmfan bent? :) 

Jazeker ik hou vooral van films met een goede krachtige storyline. Ik vindt zelf fictie en non fictie alletwee wel vet. Binnenkort wil ik de northman gaan kijken. Van welke soort films hou jij?

 

Tof! Ja ik ook. Zonder een goed verhaal en goed ontwikkelde personages kan het geen goede film zijn. 

 

Toevallig! Ja The Northman stond ook al op m'n lijstje om op het grote scherm te gaan zien, van dezelfde regisseur van The VVitch en The Lighthouse.

Ik ga er morgenavond heen met 2 vrienden. 

 

Voor de rest houd ik van allerlei genres films, maar houd het meeste van horror, science fiction (niet alle scifi), avontuur, en soms ook lekkere platte humor. 

 

En jij? 

En als je zegt non-fictie films bedoel je dan meer documentaires of biopics en films over ware gebeurtenissen? 

Hey, Ik vindt persoonlijk films die zijn gebaseerd op een waargebeurd verhaal wel interessant. Horror is ook wel nice inderdaad persoonlijk vindt ik geestenfilms etc wel altijd leuk. 

Wat is jouw favoriete film?

 

Cool, daar kan ik me wel bij aansluiten. 

Van horror ben ik ook het meest fan van bovennatuurlijke horror. 

 

Favoriete film? Lastig! 

In m'n Top 10 staan onder andere: 

Titanic

Total Recall (scifi-actie met Arnold Schwarzenegger uit 1990)

The Matrix 

V For Vendetta

Gravity

Inception

 

En wat zijn jouw favorieten? 

 

Badge

Hey!

Wat voor video's edit je? Heb je zelf een youtube kanaal?

Hey ja ik heb een youtube kanaal maar momenteel upload ik daar niet meer op was wel leuk om te proberen. Momenteel vindt ik advertentie video's maken wel leuk, maar ben me nu meer aant richten op cinematic video's

 

Badge

Hoi Dave, 

 

Welkom! 

Ik hou enorm veel van films en soms ook het maken van films en kortfilms. Omdat Jr van video's maken en editten houdt, weet ik niet of je daarom ook filmfan bent? :) 

Jazeker ik hou vooral van films met een goede krachtige storyline. Ik vindt zelf fictie en non fictie alletwee wel vet. Binnenkort wil ik de northman gaan kijken. Van welke soort films hou jij?

 

Tof! Ja ik ook. Zonder een goed verhaal en goed ontwikkelde personages kan het geen goede film zijn. 

 

Toevallig! Ja The Northman stond ook al op m'n lijstje om op het grote scherm te gaan zien, van dezelfde regisseur van The VVitch en The Lighthouse.

Ik ga er morgenavond heen met 2 vrienden. 

 

Voor de rest houd ik van allerlei genres films, maar houd het meeste van horror, science fiction (niet alle scifi), avontuur, en soms ook lekkere platte humor. 

 

En jij? 

En als je zegt non-fictie films bedoel je dan meer documentaires of biopics en films over ware gebeurtenissen? 

Hey, Ik vindt persoonlijk films die zijn gebaseerd op een waargebeurd verhaal wel interessant. Horror is ook wel nice inderdaad persoonlijk vindt ik geestenfilms etc wel altijd leuk. 

Wat is jouw favoriete film?

 

Cool, daar kan ik me wel bij aansluiten. 

Van horror ben ik ook het meest fan van bovennatuurlijke horror. 

 

Favoriete film? Lastig! 

In m'n Top 10 staan onder andere: 

Titanic

Total Recall (scifi-actie met Arnold Schwarzenegger uit 1990)

The Matrix 

V For Vendetta

Gravity

Inception

 

En wat zijn jouw favorieten? 

 

Hey Momenteel denk ik toch wel dat paranormal activity op nummer 1 staat.