Rick_97 24 Omgeving Amersfoort

  • 25 May 2022
  • 12 reacties
  • 314 × bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hallo!

Ik ben Rick, 24 jaar oud en woon nu sinds een paar maanden op mijzelf in Amersfoort. Door de weeks werk ik als software engineer. In de weekenden ben ik vaak actief als EHBO'er op festivals en andere evenementen, iets wat ik erg leuk vind om te doen.

Verder zijn mijn hobby's zijn films/series kijken, naar concerten gaan of een drankje doen.

Mochten er hier mensen uit de buurt zijn die het leuk vinden om af te spreken sta ik daar zeker voor open!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Welkom Rick!

 

Leuk dat je aansluit op de community. Een EHBO' er op festivals/feestjes is onmisbaar lijkt mij. Wat is het gekste dat je hebt meegemaakt als EHBO' er?

 

 

Reputatie 4
Badge +5

Welkom Rick!

 

Leuk dat je aansluit op de community. Een EHBO' er op festivals/feestjes is onmisbaar lijkt mij. Wat is het gekste dat je hebt meegemaakt als EHBO' er?

 

 

Ik doe dit al een aantal jaar dus ik kijk niet heel raar meer van dingen op. Mensen die onder invloed zijn van van alles en nog wat kunnen soms erg komisch zijn.

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Rick! Wat is het mooiste feestje/festival waar je als EHBOer geweest bent tot nu toe?

Reputatie 5
Badge +7

Ohja echt lachen man. Hoe ben je erop gekomen om dit werk te doen?  

Reputatie 4
Badge +5

Welkom Rick! Wat is het mooiste feestje/festival waar je als EHBOer geweest bent tot nu toe?

Het songfestival in Ahoy was erg gaaf om te werken. 

 

Ohja echt lachen man. Hoe ben je erop gekomen om dit werk te doen?  

Ik was begonnen met het volgen van een EHBO cursus omdat dat mij wel nuttig leek. Daarna ben ik vrijwilliger geworden bij een lokale vereniging en uiteindelijk ook bij een commerciële partij gesolliciteerd die vele grote events doet.

Reputatie 5
Badge +7

Klinkt echt tof. Is het moeilijk zo een EHBO cursus? In mijn studie dierverzorging kreeg ik daar les in, wel heel interessant.    

Reputatie 4
Badge +5

Klinkt echt tof. Is het moeilijk zo een EHBO cursus? In mijn studie dierverzorging kreeg ik daar les in, wel heel interessant.    

Op zich is het niet heel moeilijk maar de eerste keer oefenen met een lotus (iemand die slachtoffer speelt) of iemand in het echt helpen kan wel spannend zijn.

Reputatie 5
Badge +7

Dat is het ook. Ik heb zaterdag namelijk een examenfeestje zonder EHBOer, oh wat moet ik nu haha

Welkom Rick!

Leuk dat je je voorstelt! 😊

Wat gaaf dat je als EHBO'er op allerlei plekken dan komt! Wat is je '’moooiste'’ locatie tot nu toe, waar je hebt mogen staan?

 

Daarnaast ben ik wel benieuwd naar welke films/series jij graag kijkt! 

 

Veel plezier hier op de community!

Reputatie 4
Badge +5

Wat gaaf dat je als EHBO'er op allerlei plekken dan komt! Wat is je '’moooiste'’ locatie tot nu toe, waar je hebt mogen staan?

Op zich is ieder weiland om te toveren tot een heel mooi festival 😁. 

 

Welkom Rick!
Daarnaast ben ik wel benieuwd naar welke films/series jij graag kijkt! 

Recentelijk heb ik naar ‘Killing It’ gekeken 

 

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom!

 

Wat gaaf dat je als EHBO´er werkt bij evenementen!  Hoe ben je daar zo bij gekomen?
Ik kom zelf geregeld bij concerten en zou het geweldig vinden om ook iets in die branche te kunnen doen.Ik heb alleen de stap nog niet durven zetten. Althans heb het wel een tijdje gedaan (achter de bar) maar was op dat moment niet te combineren met mijn huidige werk. 

 

Reputatie 4
Badge +5

Hi welkom!

 

Wat gaaf dat je als EHBO´er werkt bij evenementen!  Hoe ben je daar zo bij gekomen?
Ik kom zelf geregeld bij concerten en zou het geweldig vinden om ook iets in die branche te kunnen doen.Ik heb alleen de stap nog niet durven zetten. Althans heb het wel een tijdje gedaan (achter de bar) maar was op dat moment niet te combineren met mijn huidige werk. 

 

Zelf ben ik begonnen als vrijwilliger en later gesolliciteerd bij een bedrijf die actieve is op grote evenementen in heel het land. 

Ik kan werken of evenementen zeker aanraden omdat je op veel leuke plekken komt.