Even voorstellen!

  • 19 May 2022
  • 6 reacties
  • 153 × bekeken

Badge +1

Hej allemaal! Mijn naam is Naud, 23 jaar en woonachtig in t prachtige Friesland. Ben benieuwd of ik hier nieuwe vrienden kan maken 😉. Hou jij er ook van om gezellig samen te koken, spelletjes spelen of in actie te gaan? Samen sporten of een wandeling maken en gezellig bijbabbelen.Daarnaast heb ik een nieuwe hobby te pakken, vissen!  Stuur mij gerust een berichtje, lijkt mij leuk om via deze manier elkaar beter te leren kennen en wie weet in het echt iets tof te organiseren.

 

Joejoe, Naud


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 
 

Ik woon helaas niet in de buurt, maar ben wel benieuwd wat jouw favoriete recepten zijn en wat je het beste kunt bereiden? Ik ben er in de loop der jaren achter gekomen dat daar een groot verschil in zit, haha. 
En wat voor spelletjes speel je zoal?

Reputatie 5
Badge +6

Hey Naud!

Welkom op het forum!

Een echte Friezin? Of een leeuwardenaar? Mijn familie was fries en er werd bij mij thuis veel in het Fries gezongen! Een prachtige taal maar ik heb het (nog) niet volledig geleerd.

Ik heb mezelf erg goed leren koken en heb in meerdere restaurants gewerkt. Welke keukens vind jij het lekkerst? Wat voor spelletjes vind jij leuk? Ik speel ze heel graag, we hebben nu ook een bordspellen sub op het forum daar kan je misschien een spelletjesdag organiseren. Ik heb dus vorige zomer ook vissen weten op te pikken, heerlijk, ik woon dus in het Veluwland dus bij mij in de buurt zijn veel mooie natuurplekken om te vissen! Wat is je trotste vangst?

Hopelijk heb je veel lol op het forum! 

Groetjes,

Hässlich

Reputatie 4
Badge +4

Hey mede Fries 😁,

 

Leuk dat je gejoined bent! Wat kook je graag? 

M.v.g.

Denise :)

Badge +1

Hi welkom! 
 

Ik woon helaas niet in de buurt, maar ben wel benieuwd wat jouw favoriete recepten zijn en wat je het beste kunt bereiden? Ik ben er in de loop der jaren achter gekomen dat daar een groot verschil in zit, haha. 
En wat voor spelletjes speel je zoal?

Hej! Leuk dat je reageert 😄 Mijn favoriete recepten zijn toch de heerlijk zelfgemaakte soepen en daarnaast ben ik ook wel bekend als chef tosti (haha). Heb jij ook je favoriet? Qua spelletjes speel ik van alles, maar de laatste tijd zijn de spellen zoals ‘keer op keer’, ‘Skipbo’ en ‘Beverbende’ mijn favoriet! 

 

Badge +1

Hey mede Fries 😁,

 

Leuk dat je gejoined bent! Wat kook je graag? 

M.v.g.

Denise :)

Hej Fryslan boppe! haha

 

Vanalles haha! De laatste tijd wat meer gericht op de bakkunsten. Dus lekkere taarten, cakes en koekjes maken en dan vooral zelf wat uitvinden qua ingredienten. Daarnaast het alleleukste eraan, is natuurlijk t op eten 😅

Wat houd jij vooral bezig? 

 

Joejoe, Naud

Badge +1

Hey Naud!

Welkom op het forum!

Een echte Friezin? Of een leeuwardenaar? Mijn familie was fries en er werd bij mij thuis veel in het Fries gezongen! Een prachtige taal maar ik heb het (nog) niet volledig geleerd.

Ik heb mezelf erg goed leren koken en heb in meerdere restaurants gewerkt. Welke keukens vind jij het lekkerst? Wat voor spelletjes vind jij leuk? Ik speel ze heel graag, we hebben nu ook een bordspellen sub op het forum daar kan je misschien een spelletjesdag organiseren. Ik heb dus vorige zomer ook vissen weten op te pikken, heerlijk, ik woon dus in het Veluwland dus bij mij in de buurt zijn veel mooie natuurplekken om te vissen! Wat is je trotste vangst?

Hopelijk heb je veel lol op het forum! 

Groetjes,

Hässlich

Hej Hässlich,

Dankjewel! Leuk dat je reageert.

Oorspronkelijk niet geboren in Friesland, maar woon hier bijna al heel mijn leven. Dus wel trots op Friesland haha! 

Ik ben vooral thuis opgevoed met de hollandse pot, dus ben nu vooral bezig om andere keukens te leren. Wat leuk dat je in meerdere restaurants hebt gewerkt! Mijn (bij)baantjes zijn ook altijd vooral in de horeca/keuken geweest. 

Jeeh weer een spelletjesfanaat erbij 😃 Ik vind eigenlijk veel spellen leuk, bordspellen, een potje dammen of gezellige kaart spel. Daarnaast een fanatieke buiten spel vind ik ook mega tof! Wat is jouw favoriete spel? 

Leuk dat je ook vist! Laatst zat er een dikke brasem aan mijn vaste hengel, daar was ik mega blij mee. Eindelijk komen de grotere vissen er weer beetje eraan, haha! Mooie omgeving woon je, ben je vaak aan t vissen en wat vang je zowat? 

Joejoe, Naud