even voorstellen

  • 22 April 2022
  • 7 reacties
  • 161 × bekeken

Badge

Hi,

 

ik ben E (jongen), 23 jaar oud. Ik woon al lange tijd samen met mijn vriend vlakbij Breda. Ik heb leuk werk en een goed huis. Wat dat aan gaat niets te klagen. Toch ben ik al vanaf de middelbare school eenzaam, in mijn werk moet ik ook veel samenwerken met heel veel mensen. Toch gaat het lastig om hier echt vaste contacten (‘vrienden’) uit te halen. Ik vind het soms lastig om mij open te stellen, al gaat het in de loop van de jaren wel al steeds beter. Ik mis echter vaste vrienden, mensen met wie je iets kan delen en dat zij dat ook met jou doen. Dat lijkt mij geweldig om te hebben. 
 

Mijn hobbys zijn gamen, op terras zitten en gezellig een drankje doen, en naar de stad gaan. 

 

en wie zijn jullie ? :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Etje welkom :) 

 

 

welke games speel je? 
 

Goed dat je de stap hebt gezet om de eenzaamheid aan te pakken. Heb je wel eens gekeken na een fysieke of online join us groep? 

Badge +9

Hey @Etje welkom op de community! Wat goed dat je er bent, hopelijk ga je hier een aantal leuke mensen vinden. Een van de plekken om contact te zoeken met members uit jouw omgeving is de groep ‘Ik woon in Brabant’. Ik weet toevallig dat er meer mensen zijn uit de omgeving Breda! 😁

Als je het leuk vindt om met anderen te gamen dan kan je ook een topic aanmaken in de categorie Gaming. Er zijn vast wel een aantal members die graag met je mee-gamen! 🎮🕹️

Badge

Hey Etje welkom :) 

 

 

welke games speel je? 
 

Goed dat je de stap hebt gezet om de eenzaamheid aan te pakken. Heb je wel eens gekeken na een fysieke of online join us groep? 

Hey Nick, 

ik speel niet heel veel hoor. Op het moment elden ring. Verder niet zoveel haha. Had wel gekeken naar fysieke groepen maar weet niet of ik dat durf.. waar kan ik wat hierover vinden ? ;)

Badge

Hey @Etje welkom op de community! Wat goed dat je er bent, hopelijk ga je hier een aantal leuke mensen vinden. Een van de plekken om contact te zoeken met members uit jouw omgeving is de groep ‘Ik woon in Brabant’. Ik weet toevallig dat er meer mensen zijn uit de omgeving Breda! 😁

Als je het leuk vindt om met anderen te gamen dan kan je ook een topic aanmaken in de categorie Gaming. Er zijn vast wel een aantal members die graag met je mee-gamen! 🎮🕹️

Hey Tom,

Bedankt voor de tip ! Ik ga zeker even kijken in die groep. :)

Badge

Hey Etje, ik woon ook in de buurt van Breda dus als je het leuk vindt elkaar te leren kennen en een keer een terrasje te pakken met dit mooie weer, let me know! 🌺

Badge

Hoi Etje,

 

Ik ben zelf 20, bijna 21 en kom ook uit omgeving Breda, dus mocht je contact willen zoeken stuur me dan een berichtje :)

 

Groetjes,

Hey Etje,

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt! 😊

Wat goed dat je stappen onderneemt om dat gevoel van eenzaamheid aan te pakken! Dan ben je hier op een mooi beginpunt aangekomen! 👍Er zijn inderdaad al wat leden uit de omgeving, ik zelf woon ook niet zo heel ver van Breda. 

Ik herken mezelf heel erg in wat je zegt; op het werk is het veel samenwerken maar het is niet per se dat daar '’vriendschap'’ uit voortkomt. Het is fijn dat je goed kunt samenwerken met je collega's maar als je het gevoel hebt dat je wat mist, is dat dan net niet genoeg zegmaar. Je hebt toch behoefte aan een bepaalde soort sociale interactie haha. 

Hoe gaat het met Elden Ring, heb je het al uitgespeeld? Ik zou dat soort spellen dus echt nooit kunnen spelen, veel te ongeduldig voor.. keer op keer opnieuw… nee, ik houd het wel lekker bij -zit-in-mijn-eigen-bubbel-spelletjes zoals Stardew Valley of Slime Rancher haha. 

Wat betreft de Join us Groepen (fysiek of Online):
Als je het fysiek nog lastig vind kun je je misschien inschrijven voor een online groepstraject. In dit traject kun je veel leren, over sociale vaardigheden maar ook over jezelf en bijv. je denkwijze over hoe anderen over jou denken. Het kan je helpen door misschien bepaalde patronen van jezelf te herkennen en te doorbreken. Ik heb zelf ook zo'n traject gevolgd en ik heb er veel meer inzicht van gekregen in mijn eigen '’doom-denken'’. Je kunt meer informatie vinden over zo'n traject via deze link Join us online

 

Veel plezier op de community en wie weet tot ziens! 😊