Even voorstellen! :)

  • 10 April 2022
  • 9 reacties
  • 196 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal! 

Mijn naam is Tamara en ik ben 23 jaar. Ik ben nieuw bij Join Us!

Ik heb me aangemeld omdat ik een paar maanden geleden ben komen wonen in Den Bosch. Ik merk dat mijn balans qua studeren en sociaal leven een beetje weg is. Ik ben veel bezig met de studie en met stage lopen en ik mis mijn sociale leven. Ik heb een paar vrienden die dichtbij wonen maar voor mijn gevoel is dit sociale contact te weinig. Ik hoop dan ook dat ik op deze manier nieuwe mensen kan ontmoeten om leuke dingen mee te gaan doen.

Ik studeer Psychologie in Tilburg en ik zit nu in mijn laatste jaar.

Verder vind ik het leuk om te wandelen, uiteten te gaan, leuke activiteiten te doen zoals bowlen, poolen, bioscoop, terrasjes etc. Maar ik vind het ook leuk om naar muziek te luisteren (80s muziek, placebo, a day to remember, mayday parade, arcade fire, meg myers en nog veel meer!), ik hou van films en series (thriller en horror) en ik vind het leuk om te gamen (dead by daylight, 7 days to die, left 4 dead 2).

Ook hou ik heel erg veel van dieren en wil ik in de toekomst graag reizen!

Heb je nog vragen of zou je graag willen kletsen, stuur me gerust een berichtje! :) 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Tamara :) 

 

 

ik herken mij erg in je verhaal door mijn werk ook weinig sociale contacten. Ik ben een gamer en sta altijd wel open voor een gezellige chat of samen een potje game 

Reputatie 3
Badge +1

Hey Tamara,

Je verhaal over studeren en sociale contacten is erg herkenbaar! Hier had ik op mijn vorige opleiding ook erg last van. Ik had soms even tijd om af te spreken met vrienden, maar voor mijn gevoel kon dit maximaal maar één uur afspreken en niet langer. Ik was namelijk zo bang dat ik niet alles op tijd af zou krijgen (en dit was helaas ook het geval, waardoor ik dus mijn opleiding niet kon afmaken aangezien het gewoon te zwaar was). 

 

Hopelijk kun je doormiddel van de community weer een beetje sociale contacten leggen! 

 

Leuk dat je psychologie bent gaan studeren! Weet je al een beetje wat je hierna wilt gaan doen? 

 

Wat een leuke hobby's heb je trouwens! :)

Reputatie 1
Badge

@Nick Wat doe je voor werk? Leuk! Wat voor games speel je? 😊

Reputatie 1
Badge

@emmagroskamp Wat vervelend! Ik herken mijzelf daar ook wel in inderdaad! Wat voor studie doe je nu? 

Ik wil denk ik richting trauma verwerking! Dat vind ik tot nu toe wel het interessantst! Maar eigenlijk lijkt me heel veel richtingen wel leuk om in te werken! 🤔

Dankjewel! Wat zijn jouw hobby's? 😊

 

Reputatie 3
Badge +1

@emmagroskamp Wat vervelend! Ik herken mijzelf daar ook wel in inderdaad! Wat voor studie doe je nu? 

Ik wil denk ik richting trauma verwerking! Dat vind ik tot nu toe wel het interessantst! Maar eigenlijk lijkt me heel veel richtingen wel leuk om in te werken! 🤔

Dankjewel! Wat zijn jouw hobby's? 😊

 

Op dit moment doe ik geen studie, ik heb namelijk even een tussenjaar. In Augustus ga ik beginnen met de opleiding voor Software developer. 

Ah, dat klinkt inderdaad wel interessant, lijkt mij ook wel best lastig om in te werken. Het verwerken van trauma is toch altijd wel lastig.. 

 

Mijn hobby's zijn tekenen, schrijven, lezen, muziek luisteren, Netflix kijken, af en toe wat gamen (Stardew valley, Planet zoo, Sims, Valorant etc.) Ook vind ik het leuk om met mijn honden te wandelen of sinds een paar maanden wat te fotograferen. :) 

Reputatie 6
Badge +11

@Nick Wat doe je voor werk? Leuk! Wat voor games speel je? 😊

 Ik werk door de weeks bij de opvang voor vluchtelingen en in het wekend doe ik evenementen beveiliging

 

games die ik speel zijn

 

-minecraft

-Forza horizen 4

-euro truck simulator 2

-farcry 5/6

call of Duty cold war 

 

en nog een aantal spellen 😂 best veel eigenlijk als ik tijd heb 

 

 

Reputatie 1
Badge

@emmagroskamp Wat vervelend! Ik herken mijzelf daar ook wel in inderdaad! Wat voor studie doe je nu? 

Ik wil denk ik richting trauma verwerking! Dat vind ik tot nu toe wel het interessantst! Maar eigenlijk lijkt me heel veel richtingen wel leuk om in te werken! 🤔

Dankjewel! Wat zijn jouw hobby's? 😊

 

Op dit moment doe ik geen studie, ik heb namelijk even een tussenjaar. In Augustus ga ik beginnen met de opleiding voor Software developer. 

Ah, dat klinkt inderdaad wel interessant, lijkt mij ook wel best lastig om in te werken. Het verwerken van trauma is toch altijd wel lastig.. 

 

Mijn hobby's zijn tekenen, schrijven, lezen, muziek luisteren, Netflix kijken, af en toe wat gamen (Stardew valley, Planet zoo, Sims, Valorant etc.) Ook vind ik het leuk om met mijn honden te wandelen of sinds een paar maanden wat te fotograferen. :) 

Ahh lijkt me gaaf die studie! Wat vind je voor muziek leuk? 

Haha de sims wilde ik altijd zo graag als kind doen, maar eigenlijk nooit meer gedaan.

Misschien ga ik het een keer aanschaffen! 

En wat leuk dat je aan fotografie doet! 

Wat voor honden heb je? 

Als je verder wil kletsen of een keer wil gamen kan je me ook altijd een privébericht sturen! 😊

 

Reputatie 1
Badge

@Nick Wat doe je voor werk? Leuk! Wat voor games speel je? 😊

 Ik werk door de weeks bij de opvang voor vluchtelingen en in het wekend doe ik evenementen beveiliging

 

games die ik speel zijn

 

-minecraft

-Forza horizen 4

-euro truck simulator 2

-farcry 5/6

—call of Duty cold war 

 

en nog een aantal spellen 😂 best veel eigenlijk als ik tijd heb 

 

 

Wow! Wat gaaf dat je bij die opvang werkt! Lijkt me mooi werk. 

Haha ja gamen is altijd leuk om de tijd op te vullen.

Ik ken alleen minecraft, de rest heb ik nog nooit gedaan 🤔

Reputatie 3
Badge +1

Hoi Tamara welkom op de community!

ik kom zelf ook uit de omgeving van Den Bosch.

Wat vind je van de stad tot nu toe en weet je je weg er al een beetje in te vinden?