Even voorstellen! :)

  • 10 April 2022
  • 9 reacties
  • 196 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal! 

Mijn naam is Tamara en ik ben 23 jaar. Ik ben nieuw bij Join Us!

Ik heb me aangemeld omdat ik een paar maanden geleden ben komen wonen in Den Bosch. Ik merk dat mijn balans qua studeren en sociaal leven een beetje weg is. Ik ben veel bezig met de studie en met stage lopen en ik mis mijn sociale leven. Ik heb een paar vrienden die dichtbij wonen maar voor mijn gevoel is dit sociale contact te weinig. Ik hoop dan ook dat ik op deze manier nieuwe mensen kan ontmoeten om leuke dingen mee te gaan doen.

Ik studeer Psychologie in Tilburg en ik zit nu in mijn laatste jaar.

Verder vind ik het leuk om te wandelen, uiteten te gaan, leuke activiteiten te doen zoals bowlen, poolen, bioscoop, terrasjes etc. Maar ik vind het ook leuk om naar muziek te luisteren (80s muziek, placebo, a day to remember, mayday parade, arcade fire, meg myers en nog veel meer!), ik hou van films en series (thriller en horror) en ik vind het leuk om te gamen (dead by daylight, 7 days to die, left 4 dead 2).

Ook hou ik heel erg veel van dieren en wil ik in de toekomst graag reizen!

Heb je nog vragen of zou je graag willen kletsen, stuur me gerust een berichtje! :) 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Tamara :) 

 

 

ik herken mij erg in je verhaal door mijn werk ook weinig sociale contacten. Ik ben een gamer en sta altijd wel open voor een gezellige chat of samen een potje game 

Reputatie 3
Badge +1

Hey Tamara,