Even voorstellen :)

  • 4 April 2022
  • 3 reacties
  • 113 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi, ik ben Yuri. Een tijdje geleden had ik me hier ook al voorgesteld, maar dat wilde ik even opnieuw doen nu ik me er iets zekerder bij voel.

 

Ik ben dus Yuri en ik ben 17 jaar.

Ik woon in Almere, maar ik heb hier niet echt vrienden in de buurt en dat vind ik erg jammer. Ik heb al een aantal jaren depressies en sociale angst waardoor vrienden maken voor mij best lastig is (al gaat het nu iets beter). Daarbij heb ik vaak hele andere interesses dan mensen die ik tegenkom, wat het ook weer lastig maakt.

 

Anyway, een aantal van mijn hobby's zijn paarden, kunstchaatsen, tekenen, gitaar en piano spelen en muziek in het algemeen. Ook vind ik lezen heel erg leuk, ik schrijf zelf graag en wandelen (het liefst met mn hond) en fietsen hou ik ook erg van :)

Ik zou het heel leuk vinden om nieuwe vrienden te maken of misschien gewoon te praten. Nog leuker als ik iemand zou vinden een beetje in de buurt. 😁

Als laatste 2 fun facts: ik hoor ook bij de LGBTQ+ community 🌈 en ik kan beter gesprekken voeren in het Engels dan in het Nederlands. Mijn NL werkt niet altijd haha. Anyone relate? 😅

 

Nou dat voelde een beetje chaotisch maar ik heb het gedaan hoor 😁


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

(Nogmaals) welkom @Yuzu in de Community!

 

Ik ben blij dat je nu meer zeker van je zelf bent om meer informatie over jezelf te geven. Jezelf openstellen kan weleens lastig gevonden worden en om die reden is het enorm knap dat je dit wel doet, chapeau!

 

Heb je al gekeken naar onze lokale groepen? Zie: https://community.join-us.nu/groups/ik-woon-in-utrecht-of-flevoland-69 .

 

Wat voor een soort hondenras heb je?

Waar schrijf je het liefst over en wat lees je graag?

Heb je de afgelopen dagen tijdens de wat koudere dagen ook kunnen schaatsen op natuurijs of schaats je liever op kunstijs? Zoja, waarom? Is het ene ijs niet hetzelfde als de ander?


Om terug te komen op de LGBTQ+ community heb ik een filmtip voor je: Pride (2014) van regisseur Matthew Warchus. 

 

Ik hoor het graag van je en kijk graag uit naar je antwoorden!

Nogmaals mijn oprechte complimenten @Yuzu.

 

Groet,

Anwar

Reputatie 2
Badge

(Nogmaals) welkom @Yuzu in de Community!

 

Ik ben blij dat je nu meer zeker van je zelf bent om meer informatie over jezelf te geven. Jezelf openstellen kan weleens lastig gevonden worden en om die reden is het enorm knap dat je dit wel doet, chapeau!

 

Heb je al gekeken naar onze lokale groepen? Zie: https://community.join-us.nu/groups/ik-woon-in-utrecht-of-flevoland-69 .

 

Wat voor een soort hondenras heb je?

Waar schrijf je het liefst over en wat lees je graag?

Heb je de afgelopen dagen tijdens de wat koudere dagen ook kunnen schaatsen op natuurijs of schaats je liever op kunstijs? Zoja, waarom? Is het ene ijs niet hetzelfde als de ander?


Om terug te komen op de LGBTQ+ community heb ik een filmtip voor je: Pride (2014) van regisseur Matthew Warchus. 

 

Ik hoor het graag van je en kijk graag uit naar je antwoorden!

Nogmaals mijn oprechte complimenten @Yuzu.

 

Groet,

Anwar

Hoi Anwar!

 

Mijn hond is een kruising, waarschijnlijk herder x keeshond maar hij komt uit een Spaans asiel dus dat is niet helemaal zeker. Hij ziet er eigenlijk uit als een duitse herder maar dan klein :)

Ik schrijf graag verhalen, ik ben al een hele tijd bezig met een boek. Ik schrijf ook songteksten maar dat doe ik wat minder op het moment.

Wat ik lees is heel verschillend eigenlijk. Als iets me leuk lijkt lees ik het, ik heb niet per se een specifiek genre, maar dystopian fiction en fantasy vind ik denk ik het leukst. Ik heb niet zo lang geleden The Maze Runner series helemaal gelezen en dat is wel mijn favoriet.

 

En over het schaatsen: voor natuurijs moet het jammer genoeg nog wel een stuk kouder worden. Vorig jaar heb ik wel op een meer kunnen schaatsen en dat vind ik heel leuk omdat het gewoon lekker in de natuur is.

Ik denk dat ik wel liever op kunstijs schaats, dan weet je in ieder geval zeker dat er niet ergens zwak stuk zit en natuurijs is ook harder en dat doet meer pijn als je valt haha. Kunstijs is ook vlakker dan natuurijs omdat door de wind natuurlijk kleine golfjes kunnen ontstaan of er kan iets vastvriezen in het ijs.

 

En bedankt voor de filmtip!

 

Groetjes

Yuri

Hey Yuzu!

Nogmaals welkom op de community! 😊Fijn dat je je wat zekerder voelt en dat je het aandurft om je voor te stellen! Ik vind dat je het echt heel leuk hebt gedaan, goed bezig!! 👍


Anwar heeft jouw al gewezen op de groepen bij Join Us, dit gaat per regio maar ook per interesse/hobby dat maakt het contact leggen met andere leden nét ff wat makkelijker!

Ik hoop dat je hier leuke contacten mag opdoen! 😊