Even voorstellen!

  • 23 March 2022
  • 11 reacties
  • 246 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi, ik heb me net hier aangemeld en zal nog een beetje rondkijken. Maar ik zal me ook even voorstellen!

 

Mijn naam is Lindi, 24 jaar en ik kom uit de omgeving van Wageningen. Over een paar maanden verhuis ik naar Tiel.

Ik ben offline wat sociaal onhandig, dus vind ik het lastig om contacten te maken. Daardoor heb ik dus ook weinig contacten. Wellicht is dit een leuke plek om mensen te ontmoeten!

 

Nog iets meer over mij; ik ben creatief, wandel en fotografeer graag en ben een enorme dierenliefhebber. Dat laatste heb ik dan ook mijn werk van gemaakt, ik mag iedere dag lekker wandelen met honden.

 

Ik ben ook benieuwd naar jullie! Dus om maar te starten met een openingsvraag; wat doen jullie nu in je vrije tijd, met dit mooie weer? ☀️


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 
 

Om jouw vraag te beantwoorden: wat is vrije tijd? Ik ben weer volop aan de bak de komende dagen met werken, maar moet toegeven dat ik gisteren terug ben gekomen uit Disney. Dat was heerlijk met dit weer! 
misschien vind ik tussen de diensten door nog even tijd om met de camera op pad te gaan en met de hond te wandelen. 
 

Wat een leuk werk! En wat leuk dat je begint met een vraag naar ons toe! Wat fotografeer je zoal en doe je wat betreft creativiteit? Heb je zelf ook dieren?

Reputatie 2
Badge

Hi welkom! 
 

Om jouw vraag te beantwoorden: wat is vrije tijd? Ik ben weer volop aan de bak de komende dagen met werken, maar moet toegeven dat ik gisteren terug ben gekomen uit Disney. Dat was heerlijk met dit weer! 
misschien vind ik tussen de diensten door nog even tijd om met de camera op pad te gaan en met de hond te wandelen. 
 

Wat een leuk werk! En wat leuk dat je begint met een vraag naar ons toe! Wat fotografeer je zoal en doe je wat betreft creativiteit? Heb je zelf ook dieren?

Ooh heel gaaf, Disney! Ik ben er nog nooit geweest, maar ik hoor er alleen maar goede verhalen over! Hoe lang ben je geweest?

Ik fotografeer met name dieren, honden en katten, maar ook 'wilde' dieren! Veel natuur ook vooral.

Qua creativiteit ben ik vooral actief met het knutselen van mijn jaarboeken. Met foto's en folders/flyers van plekken waar ik ben geweest, vooral ook erg leuk om later weer terug te kijken!

Reputatie 6
Badge +8

Ooh heel gaaf, Disney! Ik ben er nog nooit geweest, maar ik hoor er alleen maar goede verhalen over! Hoe lang ben je geweest?

Ik fotografeer met name dieren, honden en katten, maar ook 'wilde' dieren! Veel natuur ook vooral.

Qua creativiteit ben ik vooral actief met het knutselen van mijn jaarboeken. Met foto's en folders/flyers van plekken waar ik ben geweest, vooral ook erg leuk om later weer terug te kijken!


Ik ben zaterdag vertrokken en ben gisteren weer thuis gekomen. Mocht je ooit de kans krijgen om die kant op te gaan, is het zeker een aanrader! De verhalen zijn altijd goed, maar vind dat sowieso al heel snel met vakantie verhalen. Je wilt die plekken zelf dan ook ‘live’ zien. 
 

Wat leuk! Heb je een voorbeeld? Misschien krijg je mijn hond wel op de foto. Vroeger was die heel fotogeniek en nu loopt die weg zodra die ook maar een camera hoort 😂

 

Oh echt? Hoeveel heb je er nu? Ik heb zelf van die fotolijsten waar ik van die folders en foto’s en armbandjes in gooi van allerlei herinneringen. 

Reputatie 2
Badge

Ooh heel gaaf, Disney! Ik ben er nog nooit geweest, maar ik hoor er alleen maar goede verhalen over! Hoe lang ben je geweest?

Ik fotografeer met name dieren, honden en katten, maar ook 'wilde' dieren! Veel natuur ook vooral.

Qua creativiteit ben ik vooral actief met het knutselen van mijn jaarboeken. Met foto's en folders/flyers van plekken waar ik ben geweest, vooral ook erg leuk om later weer terug te kijken!


Ik ben zaterdag vertrokken en ben gisteren weer thuis gekomen. Mocht je ooit de kans krijgen om die kant op te gaan, is het zeker een aanrader! De verhalen zijn altijd goed, maar vind dat sowieso al heel snel met vakantie verhalen. Je wilt die plekken zelf dan ook ‘live’ zien. 
 

Wat leuk! Heb je een voorbeeld? Misschien krijg je mijn hond wel op de foto. Vroeger was die heel fotogeniek en nu loopt die weg zodra die ook maar een camera hoort 😂

 

Oh echt? Hoeveel heb je er nu? Ik heb zelf van die fotolijsten waar ik van die folders en foto’s en armbandjes in gooi van allerlei herinneringen. 

Hahaha herkenbaar, die van mij kijkt ook standaard weg als ik de camera vast heb 😂

Wat voor hond heb je?

Ik heb hier een paar voorbeelden!

 

Oohh wat een leuk idee ook van die fotolijsten zeg! Heb je die dan gewoon ergens in de kamer hangen?

Ik ben in 2018 begonnen en heb per jaar 2 tot 4 boekjes! Een beetje afhankelijk van hoeveel ik heb gedaan in zo'n jaar haha. Met corona was het iets minder bijvoorbeeld!

Reputatie 2
Badge

Wat een leuke foto's! (En dieren haha)

Respect dat je die boekjes bij kan houden, ik was het ook ooit van plan maar nooit verder gekomen dan het verzamelen van de kaartjes/plaatjes etc

Reputatie 6
Badge +8

Hahaha herkenbaar, die van mij kijkt ook standaard weg als ik de camera vast heb 😂

Wat voor hond heb je?

Ik heb hier een paar voorbeelden!

 

Oohh wat een leuk idee ook van die fotolijsten zeg! Heb je die dan gewoon ergens in de kamer hangen?

Ik ben in 2018 begonnen en heb per jaar 2 tot 4 boekjes! Een beetje afhankelijk van hoeveel ik heb gedaan in zo'n jaar haha. Met corona was het iets minder bijvoorbeeld!


Wat een geweldige foto’s! 😍 Ik probeerde foto’s van mijn hond en de lijsten toe te voegen, maar ik krijg het via telefoon niet voor elkaar. Of hij moet straks op wonderbaarlijke wijze er wel bij staan. Je houdt die nog tegoed! 
 

wat zijn dingen die je dit jaar weer wilt doen nu het kan?

Reputatie 6
Badge +8

Wacht, volgens mij lukt het nu wel. 
 

 

Reputatie 2
Badge

Wat een leuke foto's! (En dieren haha)

Respect dat je die boekjes bij kan houden, ik was het ook ooit van plan maar nooit verder gekomen dan het verzamelen van de kaartjes/plaatjes etc

Dankjewel!

Haha snap ik wel, ik heb nu nog 5 maanden liggen van 2021 die ik moet afmaken 🙈

Misschien kun je een keer iets anders verzinnen voor die kaartjes enzo. In een grote wissellijst bijvoorbeeld!

Reputatie 2
Badge

Hahaha herkenbaar, die van mij kijkt ook standaard weg als ik de camera vast heb 😂

Wat voor hond heb je?

Ik heb hier een paar voorbeelden!

 

Oohh wat een leuk idee ook van die fotolijsten zeg! Heb je die dan gewoon ergens in de kamer hangen?

Ik ben in 2018 begonnen en heb per jaar 2 tot 4 boekjes! Een beetje afhankelijk van hoeveel ik heb gedaan in zo'n jaar haha. Met corona was het iets minder bijvoorbeeld!


Wat een geweldige foto’s! 😍 Ik probeerde foto’s van mijn hond en de lijsten toe te voegen, maar ik krijg het via telefoon niet voor elkaar. Of hij moet straks op wonderbaarlijke wijze er wel bij staan. Je houdt die nog tegoed! 
 

wat zijn dingen die je dit jaar weer wilt doen nu het kan?

Dankjewel! En wat een knappe hond heb jij ook zeg! 😍 Hoe oud is hij/zij?

Hmm dingen die ik wil doen, er gewoon weer lekker op uit. De eerste terrasjes heb ik alweer gepakt! Maar ook gewoon naar dierentuinen bijvoorbeeld. Vorig weekend naar de kinderboerderij geweest, echt zo enorm van genoten!

Reputatie 1
Badge

Om jouw vraag te beantwoorden: wat ik bijvoorbeeld doe in mijn vrije tijd is schilderen verschilede dingen maken en ook fotografie vind ik erg leuk om te doen stil zitten ben ik niet zo van hou er ook van om heerlijk in de natuurlijk te wandelen zeker met dit weer. Ik kom zelf uit Oosterbeek dat ligt ook best dicht bij Tiel , dus als je het leuk vind om eens te kletsen stuur me gerust een berichtje ;)

Reputatie 1
Badge +2

Hey! Wat een leuke hobby's. Ik wandel/fotografeer zelf ook en ben ook erg creatief aangelegd. Wat enorm leuk dat je met honden wandelt voor je werk!