Even Voorstellen

  • 13 March 2022
  • 17 reacties
  • 465 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey daar!

Na lang twijfelen en rond te zitten kijken op dit forum, heb ik toch maar eens besloten om mijzelf voor te stellen.

Ik ben Julian en ben 24 jaar oud. Ik kom uit de omgeving van Zwolle. 

De reden dat ik op dit forum zit is omdat ik probeer via deze weg meer vrienden te vinden. 

In het verleden ben ik lang gepest geweest op school, waardoor ik moeite heb gekregen om sociaal contact aan te gaan en te onderhouden. Hierdoor voel ik me ook vaak best wel eenzaam.


Nu heb ik al best wel wat stappen gezet om wel op mensen af te stappen en aan te spreken, maar ik merk dat ik nog steeds wel bepaalde mensen om mij heen mis.

Momenteel ben ik werkzaam in een bakkerij, en dat werk wat ik nu doe vind ik erg leuk om te doen. Het is geen nachtwerk gelukkig :)


Mijn hobby's zijn wandelen, series kijken, leuke dagjes weg en muziek luisteren (vooral Edm,pop en Eurovision)

Daarnaast houd ik erg van de natuur en mooie landschappen. 

Hopelijk vind ik via deze weg wat meer vriendschappen en leer ik leuke mensen kennen.

ps. die foto ben ik niet zelf.. was het maar zo :/


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

17 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hee Julian, welkom!

 

Wat goed (en dapper) van je dat je uiteindelijk toch de stap hebt durven zetten om jezelf voor te stellen! De eerste stap heb je in ieder geval gezet

Wat vervelend om te horen dat je vroeger gepest bent, begrijp heel goed dat sociaal contact dan nog moeilijker wordt. En wat goed van je dat je in jouw omgeving ook al geprobeerd hebt om wat tegen de eenzaamheid te doen, door mensen aan te spreken! Wat jammer dat dat niet het gewenste effect heeft.

 

Ik kan je echt heel erg aanraden om even op de website van Join Us te kijken: Join Us Ik weet zo niet of er een fysieke groep is bij jou in de omgeving, maar anders kun je je aanmelden voor een online groep. Dit zijn groepen waar je met andere eenzame jongeren samenkomt en leuke dingen gaat ondernemen, en ook jezelf doelen kunt stellen die jij graag wilt behalen (om jezelf minder eenzaam te voelen). Als je vragen hebt kun je die altijd stellen!

 

Als je in een bakkerij werkt, moet je zeker vaak vroeg je bed uit of niet? En wat fijn dat je het leuk werk vindt, dat is altijd belangrijk :)

 

Leuke hobbies, is er bij jou in de omgeving ook een leuke/mooie omgeving waar je graag gaat wandelen? Wat ga je graag doen als je een dagje weg gaat?

Reputatie 7
Badge +12

Hii, welkom. Wat voor series kijk je vooral?

Reputatie 4
Badge +5

hallo welkom 

wat leuk dat je ook in de bakkerij werkt 

ben zelf ook bakker 

vind het ook wel leuk dat denk ik uit de zelfde regio komen 

je mag me altijd een prive bericht sturen als je ergens over wil praten 

vind wandelen in de natuur ook heel leuk 

 

Reputatie 6
Badge +11

Hey buurman welkom :)

 

 

De eerste stap om nieuwe mensen te leren kennen heb je al gemaakt :) 

 

Ik lees dat je veel van series en films houdt heb je onze film groep al gezien?

https://community.join-us.nu/groups/join-us-filmclub-78

 

We hebben ook een groep voor mensen uit Overijssel.

https://community.join-us.nu/groups/ik-woon-in-overijssel-66

 

Ik sta ook altijd wel open voor een gezellige chat.

En ik lees op je profiel waar je vandaan komt daar heb ik bijna heel mijn leven gewoond dus misschien. Dat we elkaar in real life wel kennen 

Reputatie 1
Badge

Hoi!

Ik ben sinds vandaag ook nieuw hier. Ik kom zelf ook uit Zwolle. Via dit forum wil ik ook proberen om met meer mensen in contact te komen. Zelf ben ik ook buitengesloten/gepest geweest op de middelbare school, en heb hierom nog steeds moeite met sociale contacten. Ik houd ervan om er op uit te gaan met mijn hond (Duitse Herder), gamen, en ben sinds kort begonnen met work-outs en skeeleren. 

Reputatie 1
Badge

Hoi Julian,

Wat leuk om zo'n uitbundige introductie te lezen.

Ben je werkzaam bij een bakkerij omdat je dat leuk vind?

Ik begrijp dus dat je wel een buiten en natuurmens bent, toch? Zijn er dingen in de natuur die je al lang een keer zou willen doen, maar daar nooit de gelegenheid toe hebt gekregen?

Zelf ben ik ook echt een natuurmens.

Groetjes

Welkom Julian!

Leuk dat je jezelf voorstelt! :blush: Ik hoop dat je jezelf al wat minder eenzaam voelt, kijk eens naar de leuke reacties op je post! Genoeg mensen uit de buurt en ook veel herkenning! 

Vervelend om te lezen dat je zo gepest bent op school… Ik snap echt niet waarom mensen zo moeten doen naar een ander. Maar ik vind het wel heel goed van je dat je desondanks dat je toch deze stap hebt genomen om naar de community te komen!

Voor de rest wil ik me graag aansluiten bij wat de andere moderators al hebben gezegd, neem eens een kijkje bij de linkjes. Wie weet zit er nog wat voor je tussen! :blush:

 

Waar ga jij het liefste wandelen? En waar zou je graag nog eens naartoe gaan?

Reputatie 1
Badge

@Melissa Hey, Het is ook echt fijn dat er tegenwoordig nu een forum is waar je anderen kan leren kennen die zich ook (soms) eenzaam voelen. Ik heb toevallig al wel meerdere keren gekeken of er een fysieke groep in de buurt is, maar helaas heb ik er nog géén gevonden. Ik ga binnenkort eens kijken naar dat van join us Online. Het lijkt mij namelijk ook wel leuk om samen met anderen dingen te ondernemen en meer mensen te leren kennen.

 

Wat betreft het werken in de bakkerij… Nee ik hoef gelukkig niet vroeg op te staan. :yum: Ik werk in een industriële  banketbakkerij, wij werken gewoon overdag en dus niet 's nachts. Oja wij maken dus verder geen broodjes of andere snacks, maar meer koeken/sloffen en taarten.  Het echte banket heet dat dan.

 

En ik heb gelukkig in de buurt bij mij wel leuke plekken waar ik kan wandelen. :) 

Maar de leukste plekken om te wandelen/klimmen zijn voor mij toch wel het strand en de bergen. Helaas hebben wij hier in Nederland niet bepaald bergen.. Maar zodra ik op vakantie ga, wil ik altijd wel een wandeltocht maken door de bergen haha. Enne het strand is voor mij nou ook niet bepaald naast de deur, dus dat is wel jammer. Gelukkig is hier wel een bos in de buurt waar je ook mooi kan wandelen :)

Reputatie 1
Badge

@Diego Hey, ik kijk voornamelijk misdaad series zoals Ncis Los Angeles of Criminal minds. Maar thrillers, drama of Science fiction vind ik ook erg leuk om te kijken. Ben momenteel Manifest aan het kijken op netflix. En ik moet nog het 5e seizoen van la casa kijken.  Ben zelf alleen echt geen horror fan :p

 

Reputatie 1
Badge

@Michelle2118 Wat vervelend om te horen dat jij ook gepest bent geweest. Echt ze weten gewoon niet wat ze met je doen. Het blijft je echt heel lang achtervolgen, zelfs als je volwassen bent dan heb je er nog steeds last van de gevolgen van het pesten. Je mag mij anders wel een privé bericht sturen als je wilt, ik kom graag met je in contact! :)

Reputatie 1
Badge

@Jeff Dread Hey Jeff, Ik werk nu bij de bakkerij zeker omdat ik het werk gewoon heel erg leuk vind. Ik denk ook zeker wel als ik dat niet had gehad, had ik hier al niet meer gewerkt. Maar het is gewoon heel afwisselend werk wat je doet en dat maakt het ook zo leuk. 

Ik ben overigens zeker een natuurmens, ik houd gewoon van die rust en kalmte die de natuur je geeft. 

 

Reputatie 1
Badge

@Rochella Het is echt fijn om te weten dat je gewoon niet de enige bent met zulke '’problemen'’. Dat mensen anderen gaan pesten, tja.. ik snap het ook niet. Waarom kunnen we niet iedereen in elkaars waarde laten? Maar misschien dat dat nog niet echt bewust door komt bij mensen van die leeftijd.. Ze weten gewoon weg niet wat ze iemand aan doen, wat iemand voelt als hij of zij buitengesloten wordt, gepest wordt of anders behandeld wordt. Als ze dat toch eens zouden weten… Dan voorkom je een boel ellende.

 

 

Reputatie 6
Badge +9

@Julian6400 Jaa precies, weten dat je niet de enigste bent kan ook al best wel veel doen. Ik heb zelf ook mee gedaan aan Join Us online, omdat er bij mij in de buurt ook geen fysieke groep is. Heb er best wel veel aan gehad, dus het is het proberen zeker waard! :) Misschien is het ook wel wat om te kijken of er bij jou in de buurt wel groepen zijn die dezelfde hobby/hobbies delen als jou? Weet niet of dat er is, maar het is altijd het proberen waard natuurlijk.

 

Oooh dat is wel fijn dan inderdaad haha. Hmm klinkt wel lekker allemaal 😋

 

Fijn dat je wel leuke plekken in de buurt hebt om te wandelen. Ik vind wandelen in de natuur ook echt fijn, maar vind het altijd weer net een stap te veel als ik dan eerst daar heen moet fietsen ofzo haha. Ooh jaa de bergen zijn geweldig 😍 jammer dat Nederland zo plat is hahaha. Het strand is inderdaad ook altijd een fijne plek om te wandelen, vooral als het lekker waait 😅😂 Gelukkig heb je wel een bos in de buurt, vind zelf de bossen ook altijd wel lekker wandelen, vooral in de zomer. Dan is het in het bos toch altijd net een paar graden kouder (en dus ook aangenamer voor mij).

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 

Wat een goede smaak wat betreft series! Ik kijk dat ook met regelmaat en zeker in het weekend als je meerdere afleveringen achter elkaar krijgt. 
 

Wat voor een dagje weg zou je nu graag weer willen doen nu het zou kunnen? 
 

 

Reputatie 1
Badge

@Julian6400Jaa precies, weten dat je niet de enigste bent kan ook al best wel veel doen. Ik heb zelf ook mee gedaan aan Join Us online, omdat er bij mij in de buurt ook geen fysieke groep is. Heb er best wel veel aan gehad, dus het is het proberen zeker waard! :) Misschien is het ook wel wat om te kijken of er bij jou in de buurt wel groepen zijn die dezelfde hobby/hobbies delen als jou? Weet niet of dat er is, maar het is altijd het proberen waard natuurlijk.

 

Oooh dat is wel fijn dan inderdaad haha. Hmm klinkt wel lekker allemaal 😋

 

Fijn dat je wel leuke plekken in de buurt hebt om te wandelen. Ik vind wandelen in de natuur ook echt fijn, maar vind het altijd weer net een stap te veel als ik dan eerst daar heen moet fietsen ofzo haha. Ooh jaa de bergen zijn geweldig 😍 jammer dat Nederland zo plat is hahaha. Het strand is inderdaad ook altijd een fijne plek om te wandelen, vooral als het lekker waait 😅😂 Gelukkig heb je wel een bos in de buurt, vind zelf de bossen ook altijd wel lekker wandelen, vooral in de zomer. Dan is het in het bos toch altijd net een paar graden kouder (en dus ook aangenamer voor mij).

Ik heb al eerder gekeken naar of er groepen in de buurt waren, maar helaas was dat nog niet het geval. Heb er zelf ook al over zitten denken om mij aan te melden bij join us Online. Ik merk dat dat nog wel een stap is om te maken (is niet altijd makkelijk natuurlijk), maar ik denk zelf ook wel dat ik er wat aan zou kunnen hebben.

 

Leuk trouwens dat we de hobby wandelen delen! Ik houd er zelf ook niet zo van om eerst nog bijvoorbeeld een half uur moet gaan fietsen om dan vervolgens ergens rustig te gaan wandelen. Daarom doe ik dat ook veel meer als ik bijvoorbeeld op vakantie ben of als ik ergens anders logeer. En ja ik houd zelf ook meer van hoogtes ofzo. Dat je dan gewoon echt een uitzicht hebt die je dan kan bekijken. Die heb je natuurlijk altijd bij een berg haha. Daarnaast vind ik het ook super bijzonder om te zien als de zon onder gaat, ik krijg al bijna kippenvel als ik eraan denk hahaha.

Reputatie 1
Badge

Hi welkom! 

Wat een goede smaak wat betreft series! Ik kijk dat ook met regelmaat en zeker in het weekend als je meerdere afleveringen achter elkaar krijgt. 
 

Wat voor een dagje weg zou je nu graag weer willen doen nu het zou kunnen? 
 

 

Hey, thankss 

 

Wat kijk jij dan vooral aan series? Ik moet zeggen doordat ik laatste tijd niet zoveel tijd over houd, kijk ik wel minder op het moment. Dan nog echt alleen in het weekend eigenlijk. 

 

Het liefst pak ik gewoon de trein en ga ik bijvoorbeeld naar Amsterdam of Utrecht ofzo. En er dan gewoon een leuk dagje uit van maken. Hoeft van mij niet eens perse zo actief te zijn, als ik er maar op uit ben :) Wat zou jij het liefste doen als je een dagje uit gaat?

Reputatie 6
Badge +8

Hey, thankss 

 

Wat kijk jij dan vooral aan series? Ik moet zeggen doordat ik laatste tijd niet zoveel tijd over houd, kijk ik wel minder op het moment. Dan nog echt alleen in het weekend eigenlijk. 

 

Het liefst pak ik gewoon de trein en ga ik bijvoorbeeld naar Amsterdam of Utrecht ofzo. En er dan gewoon een leuk dagje uit van maken. Hoeft van mij niet eens perse zo actief te zijn, als ik er maar op uit ben :) Wat zou jij het liefste doen als je een dagje uit gaat?

Ik kijk op het moment eigenlijk helemaal niets meer door tijdgebrek. Heb laatst disney&netflix opgezegd. Maar als ik kijk dan maakt het niet heel veel uit en ligt net eraan waar op dat moment mijn interesse naar uit gaat. Eigenlijk alles behalve horror. 
 

Klinkt goed! Hmm, meestal probeer ik wel naar een nieuwe stad te gaan of met een camera op pad te gaan. Heb ook een abonnement op de dierentuin, want soms wel leuk is.