Even voorstellen!

  • 19 February 2022
  • 4 reacties
  • 151 × bekeken

  • Contributer
  • 4 reacties

Hoi! Mijn naam is Sen en ik ben 19 jaar. Ik woon in Noord-Hollannd. Ik scroll nu sinds een paar dagen door de community en besloot ik nu toch wat te plaatsen. Ik ben een maand of 2 geleden gestopt met mijn studie en heb daardoor helaas een stuk minder contact met mensen. Daarom besloot ik om hier toch rond te kijken en misschien wel een aantal leuke contacten te leggen! Ik vind het leuk om anime te kijken, af en toe te gamen en te shoppen. Daarnaast werk ik in de ouderenzorg. 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Heey Sen, welkom! 

 

En hoe bevalt het hier?

 

Leuk feitje, ik woon ook in Noord-Holland

Hey Sen,

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt! :blush:

Welke anime's kijk je graag?  En wat voor games speel je graag?

 

Als je nog iets wilt weten over de community dan mag je me altijd een berichtje sturen hoor! Ook voor een gesprekje mag dat altijd! :blush:

Hey Rochella! 

Ik speel het liefst games als Genshin Impact, Animal Crossing en Zelda. Ik heb al veel verschillende anime’s gekeken, de laatste die ik heb gekeken en tot nu toe mijn favoriet was Talentless Nana! 

Reputatie 1
Badge

Hoi! Mijn naam is Sen en ik ben 19 jaar. Ik woon in Noord-Hollannd. Ik scroll nu sinds een paar dagen door de community en besloot ik nu toch wat te plaatsen. Ik ben een maand of 2 geleden gestopt met mijn studie en heb daardoor helaas een stuk minder contact met mensen. Daarom besloot ik om hier toch rond te kijken en misschien wel een aantal leuke contacten te leggen! Ik vind het leuk om anime te kijken, af en toe te gamen en te shoppen. Daarnaast werk ik in de ouderenzorg. 

Hee, ook welkom :). Ben je weer van plan om volgend schooljaar weer te gaan studeren? En ouderenzorg? Leuk hoor. Als bijbaan ofzo? Ik werk zelf ook in de zorg. Groetjes Julan