Even voorstellen

  • 13 February 2022
  • 6 reacties
  • 149 × bekeken

Reputatie 3
Badge

Hoi, ik ben Dani (vrouw niet iedereen ziet dat aan mijn naam dus zet dat er maar even bij lol) ik ben 27 jaar oud en chronisch ziek. Ik woon in de regio Noord-Brabant vlakbij Den Bosch. 

Hierdoor ben ik ontzettend eenzaam. Probeer al heel lang met mensen contact te zoeken maar dat lukt gewoon niet omdat ik het fysiek niet vol kan houden om de hobbys te doen die ik leuk vind om sociale contacten te onderhouden. Dus dat is een beetje frustrerend. Ik houd ontzettend van muziek, game graag, lees ook best veel en daarnaast teken ik ook als het fysiek lukt. Wil er ook graag een keer op uit maar ja in je eentje ergens naartoe gaan ja dat doe je niet zo snel. Dus hoop hier toch ook wel een aantal mensen te ontmoeten om wat minder eenzaam te zijn. 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Welkom :) 

 

 

welke games speel je allemaal? 
 

Misschien kan je eens kijken naar Join-us online daar ga je in een klein groepje en met een begeleider op een vaste dag per week samen met andere mensen online activiteiten doen dus spelletjes of gewoon een goed gesprek. 
 

 

Reputatie 3
Badge

Ik speel vooral veel RPGs maar speel op dit moment weinig lukt me fysiek even niet dus mijn switch is even mijn grote vriend want dat kan liggend haha heb grote moeite met zitten momenteel door een hernia. Maar ben een heel casual gamer. Vooral niet online want dat vind ik niet leuk vind vooral de verhalen in rpgs erg leuk. Games als the witcher 3 behoren tot mijn favorieten. Assassins creed games zijn ook altijd goed.

Welkom Dani!

Leuk dat je jezelf voorstelt! En goed dat je stappen onderneemt om toch iets aan dat gevoel van eenzaamheid te doen, ik denk dat velen hier op de community dat gevoel helaas wel herkennen! 

Welke RPG is jouw favoriet? Wat zou je aanrader aan iemand die nog niet zo into the RPG's is? (ik dus :joy:

En naar wat voor muziek luister je graag?

Ik zag net je topic over een creaclub, hartstikke leuk, count me in! :blush: We hebben ook een leesclub (deze kun je vinden bij groepen). 

Er worden nog steeds activiteiten/evenementen toegevoegd; er is ook bijvoorbeeld een filmavond. Dus houd de community zeker in de gaten en als je zelf nog meer leuke ideeën hebt; deel ze gerust met de community. Samen maken we er een fijne plek van! :blush:

Reputatie 3
Badge

Wat speel je nu want ligt eraan hoor ik vind zelf dus de witcher 3 echt de beste ooit. Maar weet niet wat je nu speelt en anders zou ik misschien wat anders aanraden :). 

 

Muziek luister ik heel breed zolang het maar nist standaard is vind ik veel prima. Niet standaard is de beste definitie van mijn muziek smaak en graag wat rock-blues erin dan vind ik het vaak allemaal okay maar ja je kan me ook prima naar een opera laten luisteren. Echt heel breed qua muziek. Het hangt er gewoon vanaf.

 

Leesclub zal ik even spieken al ben ik nu meer aan het luisteren haha.

 

Filmavonden zijn niet mijn ding heb echt een hekel aan films kijken haha. De meeste houden mijn interesse niet vast :). 

Reputatie 4
Badge +1

Heey Dani,

Ik zag net je tekeningen in je topic crea avond. Ze zijn echt super mooi! Echt knap dat je zo met kleurpotloden op grijs papier kan tekenen. Ik teken zelf ook met grafiet- en kleurpotlood en ik weet dat het heel moeilijk om het goed te krijgen. 

Welke boeken lees je graag?  

Reputatie 3
Badge

Ik ben op dit moment bezig in Dune en ik luister op dit moment de boeken van Raymond E feist. Dus heb altijd een luister serie en een lees serie. Het lezen gaat momenteel even niet zo lekker haha dus luister wat meer maar dat wisselt altijd een beetje. Kan soms ook ineens boeken in een paar dagen uitlezen. Heb nog flink wat boekenseries die ik wil gaan lezen dus die staan al klaar :). Ik moet als the witcher fan de boeken toch echt gaan lezen, heb ook nog wat history achtige boeken van een wat onbekende schrijver. Maar doorgaans lees ik sci fi, milde fantasy niet te, en history, en dystopie vind ik vaak ook leuk.