Even voorstellen

  • 7 February 2022
  • 15 reacties
  • 229 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hoi hoi!

 

Mijn naam is Santje, ik ben 22 jaar en ik woon op dit moment in Leiden. Naast mijn opleiding werk ik en ga ik graag naar paarden toe. Vroeger had ik nog meer hobby's, zoals muziek maken en tekenen. Ik wil het wel weer oppakken maar dat is lastiger dan het lijkt...:/ Verder heb ik een heftige capuchinoverslaving, maar daar hoef ik niet per se vanaf!:p

Ik ben lid geworden van deze community omdat ik moeite heb met nieuwe contacten maken. En als het wel lukt, dan blijft het vaak heel oppervlakkig. Het lijkt soms wel of iedereen nu al een vaste vriendengroep heeft en niet zo'n behoefte heeft aan iemand als ik.

Vandaar dat het hier me wel aansprak. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen!:)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

15 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Hoi santje

Wat leuk ik woon in Zoeterwoude

Gr mel

Reputatie 7
Badge +12

Hii, welkom! Wat deed je eerst qua muziek? Er zijn hier best wat muzikanten dus misschien is het leuk met hun daarin je hobby weer terug te vinden. 

 

 

Reputatie 3
Badge +4

Hoi hoi!

 

Mijn naam is Santje, ik ben 22 jaar en ik woon op dit moment in Leiden. Naast mijn opleiding werk ik en ga ik graag naar paarden toe. Vroeger had ik nog meer hobby's, zoals muziek maken en tekenen. Ik wil het wel weer oppakken maar dat is lastiger dan het lijkt...:/ Verder heb ik een heftige capuchinoverslaving, maar daar hoef ik niet per se vanaf!:p

Ik ben lid geworden van deze community omdat ik moeite heb met nieuwe contacten maken. En als het wel lukt, dan blijft het vaak heel oppervlakkig. Het lijkt soms wel of iedereen nu al een vaste vriendengroep heeft en niet zo'n behoefte heeft aan iemand als ik.

Vandaar dat het hier me wel aansprak. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen!:)

Hey wat leuk, 

wat doe jij precies met paarden?

Reputatie 2
Badge +3

Hii, welkom! Wat deed je eerst qua muziek? Er zijn hier best wat muzikanten dus misschien is het leuk met hun daarin je hobby weer terug te vinden. 

 

 

Oeh wat leuk! Ik heb vroeger een hele tijd piano gespeeld. Daarna schakelde ik om naar gitaar (en zang hahahhaa). Ik zou het beide willen oppakken, maar een piano of goed keyboard heb ik niet in mijn studentenkamer:(

Reputatie 2
Badge +3

Hoi hoi!

 

Mijn naam is Santje, ik ben 22 jaar en ik woon op dit moment in Leiden. Naast mijn opleiding werk ik en ga ik graag naar paarden toe. Vroeger had ik nog meer hobby's, zoals muziek maken en tekenen. Ik wil het wel weer oppakken maar dat is lastiger dan het lijkt...:/ Verder heb ik een heftige capuchinoverslaving, maar daar hoef ik niet per se vanaf!:p

Ik ben lid geworden van deze community omdat ik moeite heb met nieuwe contacten maken. En als het wel lukt, dan blijft het vaak heel oppervlakkig. Het lijkt soms wel of iedereen nu al een vaste vriendengroep heeft en niet zo'n behoefte heeft aan iemand als ik.

Vandaar dat het hier me wel aansprak. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen!:)

Hey wat leuk, 

wat doe jij precies met paarden?

Heyy, ik zie een paard :) Rij jij ook?

Ik heb een paar verzorgpaarden die lekker natuurlijk worden gehouden. We doen vrijheidsdressuur en we rijden heel recreatief met ze. Maar stiekem zit ik langzaam te denken aan een eigen paardje waar ik ook meer mee zou kunnen lessen. 

Reputatie 5
Badge +7

Hey hoi.

Wat een leuke hobbies heb je! Met contact vind ik het ook moeilijk en blijkt het inderdaad vaak oppervlakkig. Dat vind ik erg jammer.

 

Naar wat voor een muziek luister je graag?

Reputatie 3
Badge +4

Hoi hoi!

 

Mijn naam is Santje, ik ben 22 jaar en ik woon op dit moment in Leiden. Naast mijn opleiding werk ik en ga ik graag naar paarden toe. Vroeger had ik nog meer hobby's, zoals muziek maken en tekenen. Ik wil het wel weer oppakken maar dat is lastiger dan het lijkt...:/ Verder heb ik een heftige capuchinoverslaving, maar daar hoef ik niet per se vanaf!:p

Ik ben lid geworden van deze community omdat ik moeite heb met nieuwe contacten maken. En als het wel lukt, dan blijft het vaak heel oppervlakkig. Het lijkt soms wel of iedereen nu al een vaste vriendengroep heeft en niet zo'n behoefte heeft aan iemand als ik.

Vandaar dat het hier me wel aansprak. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen!:)

Hey wat leuk, 

wat doe jij precies met paarden?

Heyy, ik zie een paard :) Rij jij ook?

Ik heb een paar verzorgpaarden die lekker natuurlijk worden gehouden. We doen vrijheidsdressuur en we rijden heel recreatief met ze. Maar stiekem zit ik langzaam te denken aan een eigen paardje waar ik ook meer mee zou kunnen lessen. 

Hey wat leuk, ja ik rij twee keer per week bij een manege.

Reputatie 4
Badge +4

Hey Santje!

Ik herken me heel erg in jou, ik heb / had wel vriendinnen, maar dat werd uiteindelijk heel oppervlakkig.. terwijl ik zelf een heel diepgaand persoon ben haha..

leuke hobbies heb je! Ik doe zelf ook paardrijden en creatief bezig zijn, ik kom zelf uit Rotterdam maar ben regelmatig bij Leiden in het weekend :) wat voor opleiding en werk doe je?

Reputatie 2
Badge +3

Hey Santje!

Ik herken me heel erg in jou, ik heb / had wel vriendinnen, maar dat werd uiteindelijk heel oppervlakkig.. terwijl ik zelf een heel diepgaand persoon ben haha..

leuke hobbies heb je! Ik doe zelf ook paardrijden en creatief bezig zijn, ik kom zelf uit Rotterdam maar ben regelmatig bij Leiden in het weekend :) wat voor opleiding en werk doe je?

Hey Lies!

Leuk, allemaal paardenmensen:) En leuk dat je ook wel eens in Leiden bent. Wat doe je daar? Ik werk in een lunchzaak en studeer European Studies. En jij?

Reputatie 4
Badge +4

Hey Santje!

Ik herken me heel erg in jou, ik heb / had wel vriendinnen, maar dat werd uiteindelijk heel oppervlakkig.. terwijl ik zelf een heel diepgaand persoon ben haha..

leuke hobbies heb je! Ik doe zelf ook paardrijden en creatief bezig zijn, ik kom zelf uit Rotterdam maar ben regelmatig bij Leiden in het weekend :) wat voor opleiding en werk doe je?

Hey Lies!

Leuk, allemaal paardenmensen:) En leuk dat je ook wel eens in Leiden bent. Wat doe je daar? Ik werk in een lunchzaak en studeer European Studies. En jij?

 

Mijn vriend woont er :) European Studies klinkt gaaf!

Ik heb zelf nu een tussenjaar.

Heb je een eigen paard? of rij je lessen op een manege

Welkom Santje!

Leuk dat je je voorstelt! :blush: Haha heeeel herkenbaar die cappuccino verslaving:zipper_mouth:  

Wat leuk dat je zo into de paarden bent! Ken je Eva Roemaats? Zij is echt mijn voorbeeld van het vrijheidsdressuur, echt geweldig hoe zij haar band heeft met haar paarden! 

Wat is jouw favoriete paardenras? Als je die hebt dan natuurlijk! 

Ik herken jouw gevoel; het lijkt alsof het steeds moeilijker wordt om contacten te vinden van rondom je eigen leeftijd, hoe ouder je wordt. Vroeger ging dat '’vanzelf'’ op school, sport, muziek, wat dan ook maar nu, waar kom je mensen tegen!? En inderdaad vaak voelt het als er al een soort van '’kliek'’ is en jij de '’buitenstaander'’ maar laat dat je vooral niet ervan weerhouden om dingen te ondernemen hoor! 
 

Heel veel plezier op de community! :hugging:

Reputatie 2
Badge +3

Hey hoi.

Wat een leuke hobbies heb je! Met contact vind ik het ook moeilijk en blijkt het inderdaad vaak oppervlakkig. Dat vind ik erg jammer.

 

Naar wat voor een muziek luister je graag?

Hoii Linde,

Mijn vriend zet vaak hiphop op, maar dat is niet echt mijn favoriet eerlijk gezegd:joy: Zelf hou ik meer van Nothing But Thieves, Bazart, Froukje, en meer de pop richting. En jij?

Reputatie 5
Badge +7

Hey hoi.

Wat een leuke hobbies heb je! Met contact vind ik het ook moeilijk en blijkt het inderdaad vaak oppervlakkig. Dat vind ik erg jammer.

 

Naar wat voor een muziek luister je graag?

Hoii Linde,

Mijn vriend zet vaak hiphop op, maar dat is niet echt mijn favoriet eerlijk gezegd:joy: Zelf hou ik meer van Nothing But Thieves, Bazart, Froukje, en meer de pop richting. En jij?

Ik luister naar heel veel eigenlijk. Pop, musical, country, indie. Eigenlijk alleen geen hardcore en rap.

Reputatie 4
Badge +7

Hoi ik kom uit Zoetermeer en ben ook gek op paarden. Wie weet leuk om in contact te komen

Reputatie 3
Badge +1

Goedenavond Santje,

 

Ah het is niet fijn om te horen dat je het moeilijk vindt om in een vriendengroep aan te sluiten.

Het is wel leuk om te horen wat je in het dagelijkse leven bezighoudt.

Heb je al geprobeerd om het eerst kleinschalig aan te pakken?

Leiden is namelijk een grote stad met veel inwoners; er zijn hoogstwaarschijnlijk wel mensen die muziek leuk vinden of cappuccino’s :p.

Bezoek bijvoorbeeld een periode vaak rond dezelfde tijd een plaatselijke koffiebar en maak contact met de mensen om je heen door ze simpelweg te vragen hoe zij de koffie het lekkerst vinden.

Dit genereert al een open band om nieuwe contacten te maken, waarbij je tevens ook socialized :).

 

Groetjes,

Anwar

P.s.: Decaf is misschien een oplossing om de cafeïne gehalte op peil te houden xd