Even voorstellen

  • 3 February 2022
  • 7 reacties
  • 182 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Mijn naam is Roosje ( nickname). Ik ben 23 jaar oud en ik komt uit Utrecht. Ik wil binnenkort met een hobby beginnen. Ik wil mij verdiepen in fotografie, helaas ken ik niemand in mijn omgeving met dezelfde interesse. Ik hoop iemand te kunnen vinden waar we dezelfde interesse kunnen delen. 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Roos :) 

 

Welkom bij de community :) 

 

wat zou je graag willen fotograferen? 

En heb je al een camera?

Reputatie 1
Badge

Hoi Nick,

 

Leuk dat je reageert. Ik heb onlangs een canon camera gekocht. Het lijkt mij leuk om buiten in de natuur te beginnen met foto's maken.

Reputatie 6
Badge +11

Hoi Nick,

 

Leuk dat je reageert. Ik heb onlangs een canon camera gekocht. Het lijkt mij leuk om buiten in de natuur te beginnen met foto's maken.

Klikt super tof en rustgevend :) 

 

ik weet dat hier op de community meer hobby fotograferen zitten . Ik heb het zelf op Texel  wel eens gedaan samen met een professionele fotograaf. Vond het super rustgevend maar ook ik heb nog veel te leren. 
Heb je veel natuur in de omgeving?

heb je nog meer hobby’s?

Welkom Roosje!

Leuk dat je je hebt aangemeld op de community! :blush:  Er zijn meerdere leden die als hobby fotograferen hebben, dus ik denk dat dat wel goed komt! 


Zou je het leuk vinden om jezelf nog wat meer voor te stellen? Bijvoorbeeld wat je naast fotograferen graag doet, wat voor muziek je leuk vindt, wat voor films of series je kijkt? Dan zul je misschien zelfs wel nog meer mensen kunnen spreken over dezelfde interesses!:blush:

Ik ben ook heel benieuwd naar je foto's, mocht je het leuk vinden dan mag je hier ook een foto delen!

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Roosje.

Ik vind fotografie ook heel erg leuk. Ik woon in Baarn en dat is niet super ver van Utrecht. Stuur mij gerust een prive bericht als je wilt.

Reputatie 1
Badge

Hoi Roosje, 

 

Heb je inmiddels al wat mooie plekjes gevonden waar je foto's kunt maken? 

Groet,

Max

Reputatie 6
Badge +8

Hi Roosje,

Op de community zijn we gestart met de fotoclub om de fotograferen wat makkelijker met elkaar in contact te brengen. Misschien is het leuk om daar een kijkje te nemen en het eventueel te delen met de (mede)fotografen die je hier nog spreekt. Wie weet vind je iemand in de buurt met dezelfde interesse! 😊

Link naar de fotoclub