Even voorstellen :)

  • 31 January 2022
  • 7 reacties
  • 129 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hi allemaal!

Mijn naam is Nikki, 23 jaar en ik woon in de omgeving van Utrecht! Ik studeer ook in Utrecht, en vind dit tot nu toe best leuk. Ik hoop hier wat vrienden te kunnen maken, omdat ik een beperkt sociaal netwerk heb.

Beetje over mezelf: ik hou ervan om te schrijven (Engels), muziek te luisteren, te wandelen, te gamen en series te kijken. Ook probeer ik creatief bezig te zijn, maar ik vergeet hier vaak tijd voor te maken (oeps). Hetzelfde gaat op voor het leren van talen (oeps x2).

Dus ja.. dat dus!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hii, welkom! Leuk dat je er bent! Waarop game je zoal?

Reputatie 6
Badge +11

Van harte welkom :) 

 

 

Reputatie 2
Badge

Thanks!! :) 

Ik game op dit moment op de Playstation 4, en de Nintendo Switch. Maar ik wil uiteindelijk over naar PC vanwege de vele mods en extra mogelijkheden haha. En jij?

Reputatie 6
Badge +11

Thanks!! :) 

Ik game op dit moment op de Playstation 4, en de Nintendo Switch. Maar ik wil uiteindelijk over naar PC vanwege de vele mods en extra mogelijkheden haha. En jij?

Welke games speel je  ? 

Reputatie 1
Badge +1

H

Hi allemaal!

Mijn naam is Nikki, 23 jaar en ik woon in de omgeving van Utrecht! Ik studeer ook in Utrecht, en vind dit tot nu toe best leuk. Ik hoop hier wat vrienden te kunnen maken, omdat ik een beperkt sociaal netwerk heb.

Beetje over mezelf: ik hou ervan om te schrijven (Engels), muziek te luisteren, te wandelen, te gamen en series te kijken. Ook probeer ik creatief bezig te zijn, maar ik vergeet hier vaak tijd voor te maken (oeps). Hetzelfde gaat op voor het leren van talen (oeps x2).

Dus ja.. dat dus!

Hi Nikki, goed dat je hier bent! Mijn sociale netwerk is ook niet zo groot, dus vind het fijn om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben ook 23 jaar en studeer. Wat studeer je in utrecht? En welke muziek luister je?

Groetjes Jan

Hey Nikki! Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt! :blush:

Wat studeer je?

Genoeg gamers hier op de community! Ben ook wel benieuwd naar wat voor games je graag speelt! PC is wel makkelijker inderdaad ivm alle mods etc. maar stiekem is console gamen ook wel heel fijn hoor! :blush:

Waarover schrijf je zoal?

Reputatie 1
Badge

Hoi Nikki, mocht je een keer willen wandelen mag je altijd een berichtje sturen! Er zijn heel wat mooie wandelroutes rondom Utrecht. Groetjes,

Max