Even voorstellen

  • 29 January 2022
  • 25 reacties
  • 248 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey allemaal, ik ben Aldri (nickname), 26 jaar en woon in omgeving Utrecht. Ik studeer Creative Business aan de hogeschool van Amsterdam. Ik kom oorspronkelijk uit Indonesië en hou zelf van Indonesisch eten. Mijn hobby's zijn muziek luisteren en creatieve dingen doen. Ik ben zelf introvert en ben lichtelijk autistisch en vind het zelf moeilijk om contacten te leggen. Vandaar dat ik hier opzoek ben naar leuke contacten om mee te praten en om af te spreken. Ik hoop leuke mensen te ontmoeten en ben benieuwd naar reacties :)

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

25 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hii welkom, kun je zelf ook Indonesisch koken? 

Reputatie 4
Badge +6

Welkom Aldri,

Wat is je favoriete muziek?

Reputatie 1
Badge

Hii welkom, kun je zelf ook Indonesisch koken? 

Ja ik kan wel Indonesisch koken. Ik vind zelf Indonesisch eten heel lekker.

Reputatie 1
Badge

Welkom Aldri,

Wat is je favoriete muziek?

Popmuziek, beetje van alles en nog wat. En jij? 

Reputatie 5
Badge +7

Hi, welkom!

Ik hou ook van creatief bezig zijn en muziek luisteren. Wat maak je graag als je creatieve dingen doet?

Reputatie 1
Badge

Hi, welkom!

Ik hou ook van creatief bezig zijn en muziek luisteren. Wat maak je graag als je creatieve dingen doet?

Fotografie, met mijn opleiding bezig zijn enzo 

Reputatie 5
Badge +7

Leuk! Ik hou ook van fotografie. Wat houd je opleiding in?

Reputatie 1
Badge

Leuk! Ik hou ook van fotografie. Wat houd je opleiding in?

Het is een brede opleiding waar je in de media werkveld kan werken. Best wel creatieve opleiding vind ik zelf. Je leert over fotografie en video maken enzo. Je leert best wel veel en dat vind ik fijn. 

Reputatie 5
Badge +7

Dat klinkt super gaaf! Leuk dat je zo creatief bent. Heb je nog meer hobbies?

Reputatie 1
Badge

Dat klinkt super gaaf! Leuk dat je zo creatief bent. Heb je nog meer hobbies?

Umh niet echt veel, ik speel ook piano. Wat zij jouw hobby's?

Reputatie 5
Badge +7

Ik hou van dansen, lezen, muziek luisteren, musicals, YouTube videos kijken, fotografie, creatief bezig zijn

Reputatie 1
Badge

Ik hou van dansen, lezen, muziek luisteren, musicals, YouTube videos kijken, fotografie, creatief bezig zijn

Nou dat klinkt heel leuk! 

Reputatie 5
Badge +7

Dank je. Dat is aardig. Ik ben zelf ook licht autistische trouwens

Reputatie 1
Badge

Dank je. Dat is aardig. Ik ben zelf ook licht autistische trouwens

Ooh oke, ik ben sinds kort gediagnosticeerd dat ik licht autistisch ben dus ik leer beter mezelf kennen.

Reputatie 1
Badge +1

Hi Aldri,

 

Ik hoop dat je hier wat fijne contacten opdoet! Heb zelf ook autisme en vind het ook moeilijk om contacten te leggen. Ik vind 1 op 1 contact veel fijner dan groepen of klassen. Wat voor creatieve dingen vind je leuk om te doen?

 

Groetjes Jan

Reputatie 1
Badge

Hi Aldri,

 

Ik hoop dat je hier wat fijne contacten opdoet! Heb zelf ook autisme en vind het ook moeilijk om contacten te leggen. Ik vind 1 op 1 contact veel fijner dan groepen of klassen. Wat voor creatieve dingen vind je leuk om te doen?

 

Groetjes Jan

Hi Jan, wat leuk dat je een bericht stuurt. Ik vind 1 op 1 contact ook fijner. Ik vind werken aan mijn studie leuk, fotograferen, muziek luisteren enzo. Doe jij graag creatieve dingen? Groetjes Aldri

Reputatie 1
Badge +1

Hi Aldri,

 

Ik hoop dat je hier wat fijne contacten opdoet! Heb zelf ook autisme en vind het ook moeilijk om contacten te leggen. Ik vind 1 op 1 contact veel fijner dan groepen of klassen. Wat voor creatieve dingen vind je leuk om te doen?

 

Groetjes Jan

Hi Jan, wat leuk dat je een bericht stuurt. Ik vind 1 op 1 contact ook fijner. Ik vind werken aan mijn studie leuk, fotograferen, muziek luisteren enzo. Doe jij graag creatieve dingen? Groetjes Aldri

Ja, ik ben vooral geinterreseerd in muziek. Ik produceer op de computer en speel gitaar. Ik geef ook gitaarles. Door de jaren heen ben ik mijn passie een beetje verloren voor gitaarspelen, en ik vind het vooral leuk om gitaarles te geven nu. Wat voor muziek luister je?

Reputatie 1
Badge

Hi Aldri,

 

Ik hoop dat je hier wat fijne contacten opdoet! Heb zelf ook autisme en vind het ook moeilijk om contacten te leggen. Ik vind 1 op 1 contact veel fijner dan groepen of klassen. Wat voor creatieve dingen vind je leuk om te doen?

 

Groetjes Jan

Hi Jan, wat leuk dat je een bericht stuurt. Ik vind 1 op 1 contact ook fijner. Ik vind werken aan mijn studie leuk, fotograferen, muziek luisteren enzo. Doe jij graag creatieve dingen? Groetjes Aldri

Ja, ik ben vooral geinterreseerd in muziek. Ik produceer op de computer en speel gitaar. Ik geef ook gitaarles. Door de jaren heen ben ik mijn passie een beetje verloren voor gitaarspelen, en ik vind het vooral leuk om gitaarles te geven nu. Wat voor muziek luister je?

 

Dat klinkt heel gaaf. Hoelang geef je gitaarles? Ik luister popmuziek en van alles en nog wat. En jij? Ik speel ook piano. 

Reputatie 3
Badge +2

Ha Aldri!

Hier een halfbloedje! :grinning:  Ik houd ook van (Indonesisch) eten haha

Reputatie 1
Badge

Ha Aldri!

Hier een halfbloedje! :grinning:  Ik houd ook van (Indonesisch) eten haha

Wat leuk. Wat is je favoriete Indonesisch lievelingseten? :)

Reputatie 1
Badge +1

Hi Aldri,

 

Ik hoop dat je hier wat fijne contacten opdoet! Heb zelf ook autisme en vind het ook moeilijk om contacten te leggen. Ik vind 1 op 1 contact veel fijner dan groepen of klassen. Wat voor creatieve dingen vind je leuk om te doen?

 

Groetjes Jan

Hi Jan, wat leuk dat je een bericht stuurt. Ik vind 1 op 1 contact ook fijner. Ik vind werken aan mijn studie leuk, fotograferen, muziek luisteren enzo. Doe jij graag creatieve dingen? Groetjes Aldri

Ja, ik ben vooral geinterreseerd in muziek. Ik produceer op de computer en speel gitaar. Ik geef ook gitaarles. Door de jaren heen ben ik mijn passie een beetje verloren voor gitaarspelen, en ik vind het vooral leuk om gitaarles te geven nu. Wat voor muziek luister je?

 

Dat klinkt heel gaaf. Hoelang geef je gitaarles? Ik luister popmuziek en van alles en nog wat. En jij? Ik speel ook piano. 

Ik geef eigenlijk pas net gitaarles. Ik luister nu vooral Coldplay en hier en daar wat techno. Vind je het leuk om persoonlijk te chatten? Jan

Reputatie 1
Badge

Hi Aldri,

 

Ik hoop dat je hier wat fijne contacten opdoet! Heb zelf ook autisme en vind het ook moeilijk om contacten te leggen. Ik vind 1 op 1 contact veel fijner dan groepen of klassen. Wat voor creatieve dingen vind je leuk om te doen?

 

Groetjes Jan

Hi Jan, wat leuk dat je een bericht stuurt. Ik vind 1 op 1 contact ook fijner. Ik vind werken aan mijn studie leuk, fotograferen, muziek luisteren enzo. Doe jij graag creatieve dingen? Groetjes Aldri

Ja, ik ben vooral geinterreseerd in muziek. Ik produceer op de computer en speel gitaar. Ik geef ook gitaarles. Door de jaren heen ben ik mijn passie een beetje verloren voor gitaarspelen, en ik vind het vooral leuk om gitaarles te geven nu. Wat voor muziek luister je?

 

Dat klinkt heel gaaf. Hoelang geef je gitaarles? Ik luister popmuziek en van alles en nog wat. En jij? Ik speel ook piano. 

Ik geef eigenlijk pas net gitaarles. Ik luister nu vooral Coldplay en hier en daar wat techno. Vind je het leuk om persoonlijk te chatten? Jan

Wat leuk. Ja dat kan :)

Welkom Aldri!

Leuk dat je je voorstelt :blush: !

Wat is je favoriete gerechtje? Indonesisch eten is wel echt super lekker! :heart_eyes:

Ik hoop dat je hier leuke contacten kunt opdoen! 

Misschien is het ook iets voor je om te kijken naar de Join us groepen https://www.join-us.nu/jongeren/ dit is een groep waarmee je een soort traject aflegt om sociale contacten te leggen. Dit kan zowel online als in fysieke groepen.

 

Heel veel plezier hier op de community! 

Reputatie 1
Badge

Welkom Aldri!

Leuk dat je je voorstelt :blush: !

Wat is je favoriete gerechtje? Indonesisch eten is wel echt super lekker! :heart_eyes:

Ik hoop dat je hier leuke contacten kunt opdoen! 

Misschien is het ook iets voor je om te kijken naar de Join us groepen https://www.join-us.nu/jongeren/ dit is een groep waarmee je een soort traject aflegt om sociale contacten te leggen. Dit kan zowel online als in fysieke groepen.

 

Heel veel plezier hier op de community! 

Ik heb niet echt een favoriete gerecht. Het is inderdaad heel lekker. Dankjewel voor je tip.

Reputatie 1
Badge

Hoi Aldri,

 

Hoe gaat het met je zoektocht naar nieuwe contacten? Ik heb me net aangemeld, stuur maar een berichtje als je nog eens wilt kletsen. Ik woon in de buurt van Utrecht. Groetjes,

Max