Even voorstellen?

  • 21 January 2022
  • 13 reacties
  • 205 × bekeken

Reputatie 3
Badge

Hoi, ik ben Nicole!

Ik ben 23 jaar en kom uit Friesland. Hier woon ik samen met mijn vriendon en onze 2 katten. Ik heb Communication & Multimedia design gestudeerd en werk nu al weer meer dan een jaar als vormgever! 

Ik ben graag creatief bezig met bijvoorbeeld tekenen of schrijven. Daarnaast wandel en skeeler ik graag! Ook speel ik af en toe games zoals Stardew Valley, animal crossing en the sims! Als laatste kijk ik graag tv series. Ik heb er té veel gezien maar favorieten zijn onder andere the 100, grey's anatomy, once upon a time, jane the virgin, lucifer en legends of tomorrow!

Nu ik niet meer naar school ga vind ik het lastig nieuwe contacten te maken en ik hoop hier dus misschien wel leuke nieuwe mensen te ontmoeten en wat vrienden te maken!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Welkom Nicole.

Reputatie 4
Badge +6

Welkom Nicole,

Wat schrijf je zoal? Verhalen, Gedichten, songteksten?
Op welk platform speel je Stardew Valley?

En The 100 is een leuke serie. Ik heb alle seizoenen gezien, welk personage vond je het leukste/interessantste?

Welkom Nicole!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community hebt gevonden! :blush:

Wat teken je graag? In wat voor stijl doe je dat? 

Stardew Valley is echt een heel mooi spel, echt mn favoriet hahaha :heart_eyes: En de series die je hebt op genoemd zijn echt leuke series ook! :thumbsup:

Veel plezier op de community!

Reputatie 3
Badge

Dankjewel! Ik schrijf vooral verhalen op dit moment. Stardew Valley heb ik heeel lang op mobiel gespeeld maar ben nu overgestapt naar de switch!😄

Jaa vooral de eersge seizoenen vond ik goed. Lexa was mijn favoriet! Maar Raven en Octavia vond ik ook heel cool! En jij?

Reputatie 3
Badge

Bedankt! 😄 

Ik probeer zo realistisch mogelijk te tekenen haha, en dan het vaakst portretten!

Leuk! Het vissen blijft altijd een struggle maar voor de rest is het echt een chill spel om te spelen! 😛

Thanks!

 

@Colliecol

Ooo wat gaaf is dat zeg! Portretten van mensen die je kent of beroemde personen? Wil je misschien een foto van een van je portretten met ons delen? :blush:  

haha ja die vissen kunnen echt heel vervelend zijn… Mijn vriend is het pas gaan spelen en die kan ik zo lekker triggeren door dat geluidje na te doen als je beet hebt bij het vissen hahaha. Zat erover na te denken om zijn telefoon geluidje daar naartoe te veranderen :joy::innocent:

Reputatie 3
Badge

Meer beroemde personen! Ze lukken nog niet altijd even goed maar hier is een foto! Dit zijn Lexa en Octavia van the 100. Lexa lijkt niet helemaal mqar Octavia ben ik best trots op! 😊

Jaa echt hoor, sommigen zijn echt te moeilijk! Hahaha evil maar wel heel grappig 😂

Reputatie 2
Badge +1

Heyy  nicole 

 

Loop je alleen of met mensen samen?  Ik vind Lopen is altijd wel lekker een podcast op en gaan weer of geen weer 

Reputatie 4
Badge +7

Welkom

Reputatie 4
Badge +4

Hallo Nicole,

 

Wat leuk dat je de sims speelt! Welke versie speel je het liefst en waarom? 

😁

Reputatie 1
Badge +1

Hey Nicole,

 

Ben benieuwd wat je schrijft? VInd je het leuk om iets te delen?

Ik maak zelf muziek.

groetjes

Reputatie 3
Badge

Hoi! Een beetje laat maar ik speel vooral sims 4! Ik vond van 3 alle expansion packs echt heel leuk maar dat spel duurt een uur om op te starten😂

 

En jij? Speel jij ook?

Reputatie 5
Badge +7

Hoi hoi Nicole,

 

Welkom! Fijn dat je de community hebt gevonden! 
 

Fanatiek Sims speler hier, haha! Welke Sims speel je?